Ga vanmiddag voor de afleiding even naar Ikea met nora, m'n nicht komt daar ook dus even samen Ga een tafel kopen voor in de woonkamer!
@Hilse: Balen voor je! Maar wel fijn dat je niet weer tot 40 dagen hoefde te wachten! Heb je een leuke tafel uitgezocht?
Is je afleiding al gelukt? Heb je een leuke tafel uitgezocht? Vanaaf maar met een bak ijs op de bank?
Hilse wat balen zeg! Stomme menstruatie... Gelukkig heb je wat afleiding gehad vandaag! Je hebt toch niet de Ikea leeg gekocht he Op naar de volgende ronde dan maar he! Bij mij is het wachten begonnen, duurt nu al te lang
Ja leuke gekocht! Mannetje heeft m vanmorgen inelkaar gezet dus de andere staat op mp haha! Nu alleen nog een andere bank Mag nog niet gelijk zegt ie.. Maar ik weet al welke ik mooi vind In ieder geval wel lekker afleiding gehad! En vanmiddag weer; ga met vriendinnetje de stad in heerlijk weer erbij! Super lekker lente gevoel!
Ah wat balen zeg Hilse....Fijn dat je toch wat afleiding gehad hebt. Voel je je al beter? Ik weet niet wat ik voel. Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn/rugpijn/hoofdpijn, dus ik dacht dat mijn ongesteldheid er al aankwam maar nu zakt het weer weg. Afwachten dus maar weer.... @Marjoo: wachten duurt inderdaad veels te lang:x
@Hilse: wat ontzettend balen voor je! Fijn dat je iig wat afleiding hebt! Shopse! @Lotje02: spannend! Ik hoop voor je dat het iets positiefs zal betekenen! Ik heb vandaag een zw.test gekocht bij Etos, kan er maar vast één in huis hebben... Eerst nog bij Kruidvat gekeken, maar ik kon ze niet vinden en durfde er niet naar te vragen Nu afwachten of mijn menstruatie nog door gaat zetten deze week (nu alleen maar af en toe wat bruinverlies) en anders ga ik vrijdag eens even een testje wagen.
@Romper, ik heb het gevoel van niet...Heb mijn ei deze maand ook niet gevonden (wel regelmatig geklust) maar dit voelt echt als ongesteld worden. Nu is het gevoel weer terug. Zou wel te vroeg zijn want volgens FF is mijn NOD pas de 24ste (en vorige keer was het ook 34 dagen) Nou ja, we wachten gewoon weer af. Spannend voor jou zeg...Ik heb mijn zwangerschapstesten via internet besteld omdat ik er bij kruidvat niet naar durfde te vragen. haha....Ik duim voor je!
@hilse, balen zeg. Je weet nu wel waar je aan toe bent. Positief naar de volgende ronde. Leuk he dames een test kopen. Ik heb zelf in een winkel gewerkt waar zie die testen verkochten en doordat ik weet dat ze dagelijks gekocht worden intresseerd het me helemaal niks meer. Maar ik kan het goed begrijpen hoor. Alsof je nog te jong bent en ze je dat kwalijk nemen ofzo. Wie weet zijn ze zelf wel jaloers?? @lotje, ik hoop voor je dat je snel wat weet. @romper, Ik hoop dat natuurlijk ook voor jou. Ik moet nog een week wachten maar ik ga niet gelijk iets testen hoor. Dat deed ik bij mijn vorige zwangerschappen wel. Ik had nooit het geduld om te wachten tot ik overtijd was dus deed ik al een test een dag voor ik ong moest worden. Ik heb mezelf voorgenomen om dat niet meer te doen. Allemaal kosten voor niks en ook veel spanningen en extra teleurstellingen. Fijne avond allemaal!!!
Ik had vooral het gevoel dat de mw. achter de kassa een dag later het liefst wilde vragen aan me: En? Ben je zwanger? Maar misschien kwam dat ook omdat ik zwanger was en me heel zwanger voelde en dus dacht dat iedereen dat ineens kon zien aan me ofzo hahahaha
Ik heb ook het gevoel dat de mensen achter de kassa me aankijken van aaahhhh zou ze zwanger zijn... Haha we zullen het ons wel verbeelden. Ik woon in een dorp en voordat ik het kruidvat binnen ga kijk ik over er geen bekenden/buren binnen staan!
ja, maar dat heb je dan toch ook met zwangerchapsvitamine en zwitsal voor mama en dat soort dingen? En met condooms, vin je dat niet gek om te halen dan? Ik denk dan maar, kan mij het schelen wat ze denken....! Maar zou het niet zo snel doen als ik in een ons kent ons dorp woon of dat ik iemand ken die in de winkel werkt... Ik heb dat bij mijn huisarts, werkt een meisje die ik ken uit de kerk waar ik ben opgegroeit ze is assistent en naamt 9 van 10 keer de telefoon op. Heel groot deel van mijn fam en ook wat vrienden kerken daar nog. Dus wil eigenlijk niet aan de aan haar vragen met betrekking tot zwanger worden... Maar ze eigenlijk heel lief en heeft een beroepgeheim dus waarschijnlijk onzin dat ik niets durf te vragen..
@ Hilse - wat naar! Hopelijk hebben we snel goed nieuws hier In de vorm van positieve testen dan natuurlijk. Hier is helaas de menstruatie weer verdwenen. Zondag begon het bloeden maar na 6 uur was het weer weg en het is nog niet teruggekomen... Heb ook geen buikkramp of iets gehad, maar vandaag had ik steken in mijn buik (links en rechts). Ik heb de 19e een ovulatietest gedaan die positief was maar dat was alleen om mijn lichaam weer te leren kennen en niet om juist goed te kijken wanneer ik zwanger kon worden. We hebben het ook alleen maar veilig gedaan dus kan (denk ik) onmogelijk zwanger zijn. Toch een onregelmatige cyclus dus... Lekker afwachten (en daar ben ik ZO slecht in!) Heb wel net voor de zekerheid even een zwangerschapstest gehaald mocht er een moment komen dat ik mezelf gek maak Ben ik erg goed in In Amsterdam heb je gelukkig niet te maken met mensen die je snel herkennen. Wel een grote kans dat ik collega's tegenkom maar ik heb heel goed opgelet...
@Emm: Wat lastig! Was die ene dag wel met helder rood bloed? Dan mag je het volgens mij wel als ongi rekenen en start er een nieuwe cyclus. Dan zal je lichaan nog wel in de war zijn van het ontpillen. Als je de 19e een posi ovutest hebt gedaan dan klopt die ongi ook wel. Nu maar weer afwachten dan tot je volgende ongi. @Lotje: Ik had in de vorige ronde ook zoveel last van buikpijn. Bijna twee weken. Soms trok het ook weer even weg. Achteraf gezien was ergens in die twee weken mn eisprong. Alleen omdat ik toen veel last van buikpijn had hebben we niet heel veel geklust. Ik hoop dat ik er nu minder last van ga krijgen!
@Vogeltjes: nu is de buikpijn weer weg en heb ik weer steken rechtsonder...Als het mijn ei zou zijn dan is die wel erg laat deze maand. Ik hoopte eigenlijk dat het mijn aankomende ongesteldheid was. Zit nu op dag 28 van mijn cyclus. @Emm: balen die onzekerheid he? Ik ben ook zo slecht in afwachten en het duurt allemaal zolang.....
Hoi! Zou ik hier ook mogen meelezen/-schrijven...? Ik ben pas net gestopt met de pil (afgelopen zondag), dus geen idee eigenlijk hoe het me verder zal vergaan, maar het lijkt me leuk om een beetje mee te kunnen lezen wat de ervaringen van anderen zijn en dat een beetje te volgen.
Oh! Thanx... wat lief!! Leuk dat je zo snel reageert! Ik kom niet uit de stad hoor, uit de provincie ... Vond het alleen een beetje te spannend om m'n profiel heel uitgebreid te maken. Aangezien alles heel pril is en niet iedereen hoeft te weten dat we hier mee bezig zijn... Je weet nooit wie hier allemaal meelezen!
Ja hoorde een bliepje van m'n telefoon komen, even kijken Ik kom zelf ook niet uit de stad hoor, uit het noorden van de provincie Waar jij ongeveer? Maar zet dat ook niet uitgebreid openbaar, je weet maar nooit inderdaad! Wel fijn is dat dan, zo'n anoniem forum
Leuk dat je mee schrijft Bambi! Voor mij hoef je niet bang te zijn, ik ken je niet kom uit de provicie utrecht.. Maar snap het wel hoor, ik zit ook telkens te kijken of er niet iemand voorbij komt die mij misschien wel kent. Hoe lang heb je de pil geslikt? Kom je uit 81? ben je 30/31? Spannend hoor!