2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: heel begrijpelijk hoor dat je het soms moeilijk hebt met het feit dat je vriend een kind van zijn ex heeft. Ik zou dat zelf ook wel hebben, denk ik.
    Wat heftig dat je al eens een abortus hebt gehad! Dat is niet niks nee.

@Emm: ik heb, toen ik begon met de pil te gebruiken ook de Diane geslikt. Niet voor hele lange tijd, want als ik zwanger was geraakt, dan had ik door die pil een hele grote kans op een kind met een afwijking. Heel goed dus dat je huisarts je heeft aangeraden om een andere pil te gaan slikken.

@Vogeltje: suc6 met klussen! Wat goed dat je je vriend zover krijgt om om de dag te klussen. Des te meer kans idd. Spannend hoor!

Ik ben vorige week begonnen met testen, omdat mijn menstruatie uitbleef en ik er in mijn gedachten enorm veel mee bezig was. Uiteindelijk 5 testen (waarvan de laatste 2 met vriendjelief, nadat ik hem had verteld dat ik zwanger was) gedaan en allemaal waren ze positief! De 5e test gaf ook aan hoever ik ben, 4-5 weken! Woow, vriendjelief en ik waren beiden overdonderd. Hadden nooit kunnen hopen dat het zo snel zou gaan. Nu is het allemaal nog erg spannend. Ik heb wel al een klein buikje, maar ik voel (nog) niet zoveel. Dat maakt me extra onzeker. Maandag een afspraak met de HA maken. We vinden het prettig om daar eerst naartoe te gaan. Schoonouders weten het al en mijn ouders krijgen het blijde nieuws morgen te horen. We willen bij hun gewoon ook terecht kunnen als het mis zou gaan.

Wat ik wel merk, is dat ik heel veel in gedachten ben en ook stomme dingen doe. Stond ik vandaag in een winkel, betaalde met een cadeaubon, deed die daarna heel rustig weer in mn portemonnee en zeg vervolgens tegen de man achter de kassa dat ik graag wil pinnen. Die man stond al klaar om het tasje in mijn handen te duwen en keek me dus ook vreemd aan toen ik begon over pinnen. Vertelde me nog even dat ik met de cadeaubon had betaald en dat er zelfs nog geld opstond.... Wat voelde ik me stom!

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @romper: GEFELICITEERD!! Wat super dat het zo snel is gegaan!
    haha, ik kan me voorstellen dat je met je gedachten heel ver weg bent nu! Die man achter de kassa zal wel denken...... Maar geniet van deze mooie tijd!

3. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd Romper!! Dat hebben jullie snel gedaan!

4. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Bambi - wat naar dat jij zulke bijwerkingen had van de Diane. Dat had ik gelukkig niet, maar toch vond ik die ik daarna heb geslikt een stuk prettiger.

@ Lotje - geen flauw idee dus waar je lichaam in hemelsnaam mee bezig is.... Vervelend hoor! Wat voor virus gaat er rond dan? Ik heb vroeger ook gereden, lijkt me heerlijk om even te kunnen ontspannen met een bosrit.

@ Romper - gefeliciteerd!!!!! Wat goed zeg... Tweede ronde was het dus raak? Super goed!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, gefeliciteerd!!!:)

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Echt superleuk voor je! Ga er heerlijk van genieten. Wij gaan je snel volgen!

@Lotje: Al iets te merken van een ongi? Op welke dag zit je nu? Ga je binnenkort al testen? Of wacht je nog even af.

@Hilse: Voel je je nog steeds zwanger? Heb je nog getest?

Vandaag echt te leuke schoenen gekocht. Beetje zeegroene kleur. Wel knalkleur en met hak, maar ben overgehaald door mn moeder en mn zus. Heb ook bijpassend kleur colbert. Voel me nu helemaal gelukkig met mn nieuwe aankopen! Haha!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@vogeltje, had Eergister ofzo getest maar negatief. Dus nu weer naar een nieuwe ronde..!

&kan ik me voorstellen dat je er blij an wordt hihi!

8. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle felicitaties, leuk!
    Het is idd erg snel gegaan, hadden we nooit verwacht. Daarom is t ook zo onwerkelijk.

@Hilse: wat balen van je negatieve test. Ga je nog een test doen?

@Vogeltje: heerlijk he dat shoppen en vooral nu idd met al die kleuren! Dat doet een vrouw goed! Veel plezier met je nieuwe aankopen!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, nieuwe ronde is begonnen. Mikken op m'n vruchtbare dagen en hopen dat t goed komt!:)

10. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

heb me net aangemeld en dit is mijn eerste berichtje, ik hoop dat ik hier welkom ben :)

Morgen is een spannende dag voor mij en mijn vriend; dan gaat de nuvaring eruit! Het is de bedoeling om dan met condooms te vrijen tot ik een natuurlijke menstruatie heb gehad.

Niemand weet dat we er nu mee gaan beginnen maar wil wel heel graag mn ei kwijt (no pun intended, laat maar lekker zitten ;) ) dus ik hoop dat ik hier mee kan kletsen!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey deejee! Tuurlijk kan dat!
    Vertel eens wat meer over jezelf?:)
    In ieder geval veel succes en hoop dat je gauw een beetje een vaste cyclus hebt!
    Hier gewoon gelijk begonnen en zit nu in ronde3

12. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: suc6! Hopen dat je deze ronde een positieve test in handen zult hebben!

@Deejee: welkom! En idd, een spannende tijd die voor jullie aanbreekt! Suc6!

13. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Welkom Deejee!

Succes in je nieuwe ronde Hilse! Blijft toch elke keer spannend.

Hoe voel je je Romper? Heb je nu ook gelijk last van kwaaltjes ofzo? Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen of je ook gelijk iets voelt zodra je weet dat je zwanger bent.

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Deejee: Welkom! Superspannend allemaal he?

@Hilse: Jammer zeg...Op naar de volgende ronde dan! Hopen dat het dan wel lukt.

@Vogeltjes: Klinkt goed! Er hangen nu echt leuke dingen in de winkels. Ik ga binnenkort ook met mijn moeder en zus shoppen.
    -deze maand maar niet, want ik heb net de rekening van de dierenarts binnen van mijn zieke paard...wordt je niet vrolijk van-

@Emm: Er heerst droes op de manege. Gelukkig is mijn paard er goed vanaf gekomen. Zij heeft alleen flinke griepverschijnselen gehad. Ja, het is echt heerlijk om even op je paard te ontspannen. Dat is ook het enige waar ik tegenop zie (mocht ik zwanger worden) dat ik een tijd niet meer kan rijden.

Hier nog steeds niks. Zit nu op dag 34 (net als vorige keer) en ik voel me prima. Heb 3 weken hoofd, buik en rugpijn gehad en nu niks meer....Ik mag van mezelf eigenlijk pas komend weekend testen, maar het begin nu toch te kriebelen. Ik had zo het gevoel dat het niet raak was. We hebben deze ronde niet echt veel geklust omdat ik veel buikpijn en hoofdpijn had, en mijn ei is nog steeds spoorloos.......zou het toch???

15. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loop al de hele dag met mijn hoofd in de wolken!!! Kan echt aan niks anders denken.

Even voorstellen dan maar: ik ben dus Deejee1983 (echte naam komt wel als ik zwanger ben en alles goed gaat) en ik ben bijna 29. Woon sinds een jaar samen met mijn vriend. We willen dolgraag trouwen, hij is echt mijn prins op het witte paard! Ben benieuwd wanneer de vraag komt :D

Lotje wat leuk dat je paard rijdt, dat deed ik ook jarenlang fanatiek! Momenteel even geen paard te rijden, maar als de rhino weer een beetje weg is ga ik op een manege in de buurt wat buitenritjes maken. Wat heeft je paard?

Spannend dat je kan gaan testen trouwens en niet klussen zegt erg weinig; misschien heeft het juist wel geholpen dat je hoofd ergens anders was vanwege je buik- en hoofdpijn!

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Deejee: Welkom! Veel plezier de komende maand(en) met klussen!

@Lotje: Spannend! Binnenkort dus toch maar even testen! Je weet maar nooit.... Heb jij nu iets van een eisprong gemerkt? Ik merk nog niks. In mn vorige cyclus had ik nu al buikpijn en had ik veel meer slijmerig vocht e.d. Nu nog helemaal niks :s

Hier nog lekker aan de klus om de dag. Nadeel van een lange cyclus dat je langer moet wachten..... Maar nu eindelijk in de week van hopelijk de eisprong! Voel nog helemaal niks :(

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zo lief, m'n vriend blijft meestal op maandagavond op de kazerne slapen. Dus ook volgende week, maar nou heb ik dan mijn eisprong (ongeveer)
    Hij zei dat ie wel even ging regelen dat ie er dan gewoon was de hele week! hihi :D:D:D

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Deejee: dat is heel logisch! Ik dacht de eerste ronde ook nergens anders aan, ik voelde vanalles, had de babykamer al bijna ingericht en zag overal zwangere vrouwen en babys!

@Vogeltjes: Ik mag van mezelf pas in het weekend testen! Ik dacht zelf dat ik mijn ei op dag 17 voelde. Toen had ik 's avonds wat buikpijn en steekjes. Volgens FF was mijn ei waarschijnlijk op dag 19. Maar later ging ik weer twijfelen want ik had vorige week en de week daarvoor ook steeds buikpijn en steken. Dus ik weet niet of ik mijn ei gevoeld heb of dat het wat anders was.
    Maar nu voel ik me prima!
    Misschien komt jouw ei nog! Iig succes met klussen.

@Hilse: Oh wat lief. Stiekem zijn onze mannen er toch ook wel mee bezig! Mijn vriend vraagt elke keer als ik van de wc kom of ik al ongesteld ben. haha

19. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je man de hele week thuis is Hilse :) Altijd fijn om bevestigd te krijgen dat hij het net zo graag is wil ook.

Knap dat jullie je eisprong voelen! Ik heb wel eens eerder anticonceptieloos gezeten en ook wel die verschijnselen gehad maar nooit beseft of gedacht dat dat mijn eisprong zou kunnen zijn. Letten jullie daar allemaal ook echt op met klussen?

Gebruiken jullie ook nog andere methodes, zoals temperatuur of ovulatietesten? Ik wil het eigenlijk eerst helemaal naturel proberen...

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Deejee: Ik gebruik nog niks. Wacht het eerst even af! In de eerste cyclus had ik meer last van buikpijn. Maar dat had ik twee weken lang, dat is dus geen ei-sprong geweest. Verder voel ik het ook niet. Heb wel vaker steekjes, maar dat kan ook niet elke keer een ei zijn. Het enige wat ik merk is dat je meer slijm hebt en dat het wat wateriger is.

@Hilse: Dat zou fijn zijn! Wel lekker dat je nu een wat kortere cyclus had. Dan kan je alweer aan de klus! Als die van mij weer 35 is dan eindigen we deze cyclus bijna gelijk!

@Lotje: Als mijn ongi dit keer ook uitblijft ga ik zeker tot dag 40 wachten. Dan weet je iedergeval dat je niet te vroeg hebt getest! Hoop het zo voor je!!!

Deel Deze Pagina