2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Vogeltje, zou leuk zijn! Samen aftellen!

2. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bambi: vorige week getest en eigenlijk sinds t wknd last van wat kleine kwaaltjes. Steekjes, gevoelige buikwand, pijn in mn rug. Tot nu toe mag ik nog niet echt klagen. Merk alleen al wel dat sommige dingen meer moeite kosten, zoals bijvoorbeeld bukken (wat ook niet teveel mag). Heb ook steeds een buikje door opgezette darmen. In de ochtend is mn buik redelijk plat, maar later op de dag word ie dikker.

@Lotje: spannend joh! Ben bemieuwd!

@Hilse: wat lief dat je vriend er zoveel rekening mee houdt!

3. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Overigens lig ik 's nachts steeds een paar uur wakker. Maar ondanks dat voel ik me redelijk energiek. Alleen tegen het einde van de middag ga ik het merken. Gister was ik vrij en heb ik 's middags nog even een uur geslapen.

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: het wachten om te testen wordt steeds moeilijker...maar ik wil toch tot zondag wachten zodat vriendlief er ook bij kan zijn. Ik voel me eigenlijk super, beter dan de rest van de maand...haha.
    Fijn dat het goed met je gaat en die kleine kwaaltjes zijn denk ik nu best leuk toch? Je merkt iig wel dat je zwanger bent zo.

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat klopt hoor, Lotje. Ik vind deze periode ook helemaal niet zo leuk. Ben blij als ik een 1e echo heb gehad. Nu ben ik steeds zo bang dat het misgaat! Tot nu toe voel ik vandaag niks en dan ga ik me alweer druk maken...

Knap hoor dat je zolang kan wachten met testen! Dat maakt het wel extra spannend!

6. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Grappig Romper, dat je toch echt vanaf het eerste begin al dingen merkt. Dat had ik nooit gedacht, behalve dat sommige vrouwen heel erg misselijk zijn. Heb je 20 maart een afspraak bij je HA? (in je onderschrift staat 20-02)

Wat lief van je vriend Hilse, dat hij speciaal thuiskomt!

Ik had zaterdag de laatste dag van m'n laatste onttrekkingsbloeding. Het is nu dus wachten hoe lang m'n cyclus wordt en wanneer m'n ongi komt.

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Bambi: Balen al dat afwachten he?

@Romper: Ik kan me heel goed voorstellen dat deze periode eng is. Als je een echo hebt gehad dan weet je iig al iets meer.
    Ik durf eigenlijk niet goed te testen...Heb al 3 weken het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Ik was er van overtuigd dat het deze ronde niet raak zou zijn, maar nu begin ik toch te twijfelen.

8. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bambi: alert van jou! Moet idd 20-3 zijn. Foutjes maken, rare dingen doen, vergeetachtigheid, dat zijn ook symptomen, geloof ik ;)

@Lotje: heel herkenbaar! Ook ik was ervan overtuigd dat mijn menstruatie alsnog zou komen. Dacht gewoon dat ie later zou komen, doordat ik er in gedachten steeds mee bezig was. Tijdens het begin van je zwangerschap lijkt het af en toe ook of er een menstruatie aankomt. Ik zou dus sowieso gewoon testen als ik jou was!
    Als je na NOD gaat testen, kun je Clear Blue digital gebruiken, is misschien iets prijziger, maar wel duidelijk. Met die streepjes en plusjes maakte mij alleen maar onzeker. Clear Blue bracht me voor een heel stuk van die onzekerheid af met de tekst "zwanger" :)
    Suc6!

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Ja, het blijft spannend. Eerst is het spannend of je cyclus op gang komt, dan is het spannend of je zwanger kan worden en als je eenmaal zwanger bent is het spannend of het blijft zitten, als het blijft zitten is het spannend of het gezond is en als het eenmaal geboren is.... volgens mij blijft het altijd spannend! Haha!

@Lotje: Het wordt met de dag spannender! Het zou best wel heel goed kunnen!!!! nog paar dagen en dan testen.

10. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lotje hoe hou je het uit!! Knap van je als je het tot zondag vol houdt :D (Ik had er al 8 testen doorheen gedraaid gok ik whaha!)

Romper het lijkt mij ook erg spannend! Maar als het goed zit zit het goed en zal het heus wel blijven plakken ;) Wat zal het een opluchting voor je zijn als je die eerste echo hebt gehad.

Hier nog geen tekenen van nuvaring ongesteldheid. Ben afgelopen maandag ermee gestopt dus ik vermoed dat ik het morgen wel word. Kan je nagaan wat een rommel het eigenlijk is, dat je lichaam al zo lang nodig heeft na slechts drie weekjes zo'n ding in.

Begin nu wel te twijfelen of we niet gewoon gelijk aan de klus gaan ipv wachten op de eerste 'echte' menstruatie. Wat hebben jullie gedaan?

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: bedankt voor je tip. Mijn NOD zou eigenlijk maandag zijn geweest, dus ik denk dat ik die Clear Blue maar ga halen.

@Vogeltjes: ja, het wordt nu inderdaad best spannend. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik bloed te zien, maar tot nu toe niks. Aan de ene kant wil ik heel graag nu testen, dan ben ik iig van die onzekerheid af maar aan de andere kant wil ik ook graag dat vriendlief erbij is....

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Deejee: Wij zijn meteen begonnen. Het enige nadeel vond ik dat je niet weet hoelang je cyclus is. Je eerste cyclus kan lang duren waardoor je kan denken dat je zwanger bent. Maar met een testje heb je snel duidelijkheid. Dan weet je of je nog even moet wachten op je ongi of dat je misschien wel zwanger bent. Ik zou zeggen: Ga ervoor. Elke maand is er weer een!

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij zijn ook meteen begonnen. Ik had geen idee of/wanneer mijn ei zou zijn maar we hebben regelmatig geklust. Het is aan het einde van de maand dan inderdaad wel spannend omdat je geen idee hebt hoelang je cyclus is!

Hier nog geen teken van menstruatie...begin het nou toch wel spannend te vinden.

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lotje, op welke dag zit je nu dan?

@All, gister na 't klussen zegt mn liefie ineens: ik heb echt het gevoel dat het raak is. Let maar op!
    :p

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Deejee, ik had ook de nuvaring gebruikt en we zijn gelijk aan de klus gegaan. 25 dagen na de 1e dag van ontrekkingsbloeding kreeg ik mijn menstruatie. Het hoeft dus niet perse lang te duren.

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik had na stoppen met de pil 40 dagen.. Daarna 29..
    Maar kan heel verschillend zijn per vrouw helaas!

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Ik zit nu op dag 37
    Ik hoop voor jullie dat je vriend gelijk heeft!

@Danielle: Ik had mna het stoppen met de pil 34 dagen en nu zit ik nog steeds te wachten.

18. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: zeker spannend!! Ga je in t wknd samen met je vriend testen? Echt knap dat je zolang kan wachten! Ben heel benieuwd :)
    Ik heb alleen getest, vond t ook wel erg leuk om mijn vriend te verrassen met een cadeautje en vervolgens de test(en). Maar ik kan t me ook voorstellen als je samen wil testen. Wij hebben dat toen alsnog gedaan hoor, omdat we niet konden geloven en zodat mn vriend t ook met eigen ogen zou zien verschijnen op een test.
    Suc6!

19. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Lotje - spannend!!

@ Hilse - finger crossed. Wel leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is!

@ Romper - nog een weekje en dan naar de HA :) Gaan ze daar ook gelijk kijken of ze iets horen/zien (weet niet wanneer dat kan)

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: ja, dat had me ook wel erg leuk geleken om een kadootje te geven mocht het raak zijn. Maar vriendlief wil er graag bijzijn. Het is ook pas de eerste keer dat we testen dus wel bijzonder. Ik ben er alleen een beetje bang voor want ik voel me totaal niet zwanger....
    Ben ook erg benieuwd naar je bezoek aan de HA!

Deel Deze Pagina