2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks all! Hoop ook dat 't klopt hihi!
    Volgens mn banner is mn eisprong over 3 dagen.....
    Maar voel al sinds mn vriend zei van het is raak elke keer een beetje gerommel in mn buik.. Misschien dat mn eisprong minder hevig voel nu en dat ie toch al geweest is of er nu aan komt? :(

@Lotje, wanneer ga jij testen?

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Zou wel leuk zijn als je vriend zo'n goed voorgevoel heeft :). Iedergeval nog maar even doorklussen voor de zekerheid.

@Lotje: Je houdt ons goed in spanning (en jezelf ook :))

Ik heb het idee dat ik op dag 17 mn ei heb gehad. Maar zekerweten doe ik dat niet. Klus dit weekend nog maar even door! Hoop dat als het deze ronde niet lukt de cyclus iets korter is. 35 dagen is toch wel erg lang.... en dat om de dag klussen is wel leuk maar omdat je zo onzeker bent wanneer de eisprong is, is drie weken om de dag klussen best veel! Ook al vinden we het leuk, zou ook weer leuk zijn om het een keer spontaan te doen! Dat komt ook wel weer na dit weekend. Dan hoop ik dat het ei is geweest en kunnen we het weer iets minder verplicht doen.

@Romper: Heb je al aan mensen verteld dat je zwanger bent?

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Gisteravond flinke buik-rugpijn en een humeur om op te schieten. Vannacht ook wakker gelegen van de buikpijn dus ik had al weing hoop...Vanmorgen dan ook een negatieve test. Helaas....Nu krijg ik ook hoofdpijn, dus ik hoop dat mijn ongesteldheid nu snel komt. Dan kunnen we verder met de volgende ronde. Zit nu al op dag 39 dus da's wel een hele lange cyclus.

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Emm: mijn vriend vind het vooral prettig als ik eerst naar de HA ga. Zij kan me dan oook advies geven m.b.t. een VK.

@Hilse: spannend! Ik hoop dat het voorgevoel van je vriend klopt! Maar als je vaak genoeg klust, moet het vast een keer raak zijn, toch!?

@Vogeltje: bij jou is het ook spannend! Ben benieuwd wanneer jullie raak geklust hebben ;)
    Wij hebben mijn ouders en ouders van vriendjelief meteen verteld over mijn zwangerschap. Nu kunnen we aan hun iig vast wat adviezen vragen en stel dat het mis zou gaan, kunnen we bij hun terecht. Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen, maar aan de andere kant ben ik zelf nog heel onzeker over mijn zwangerschap. Pas als ik een echo heb gehad, zal ik het echt geloven en dan nog blijft het spannend. Bij 12 weken zwangerschap vertellen we het aan iedereen.

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: wat een teleurstelling voor jullie van de negatieve test!
    Ga je nog een keer testen of weet je echt zeker dat je menstruatie eraan komt?

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltje: Spannend voor jou! Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan dit keer!

@Romper: Ik kan me voorstellen dat je het aan iedereen wil vertellen! Je kunt er nu iig met jullie ouders over praten.
    Voor ons inderdaad erg jammer, maar ik voelde het gisteravond al aankomen. Ik ga niet meer testen, lijk mij dat als op dag 39 geen positieve test is, deze ook niet meer komt. Ik heb nog steeds buik/rugpijn dus ik verwacht dat het nu snel komt.

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Wat balen! Dacht echt dat het wel raak zou zijn bij jou. Die lange cyclussen zijn niks heh. Duurt elke keer weer lang voordat de nieuwe ronde kan beginnen.

@Romper: Lastig om te wachten tot 12 weken! Maar ik denk dat ik dat ook zou doen. Als de eerste echo is geweest heb je toch wat meer zekerheid.

8. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lotje wat balen! Vooral ook omdat je cyclus zo lang is. Dan heb je wel erg weinig kansen voor je gevoel.

Vogeltje ook een lange cyclus. Klussen om de dag is erg leuk maar niet als het moet. Misschien zijn ovulatietesten voor de volgende ronde toch een idee? Dan weet je in elk geval ongeveer wanneer je ei er is.

Romper dapper dat je het al verteld hebt. Ben je dan niet bang dat het nog mis gaat? Het vertellen heeft natuurlijk voor- en nadelen. Lijkt me moeilijk om daar een beslissing over te nemen.

Nu las ik op facebook een bericht van een jongen die in november vader wordt. Als vrouw zou ik het echt niet waarderen als dat zo vroeg voor de halve wereld openbaar zou zijn.

Hier weinig nieuws verder. Zit nu op dag 3 van de pilbloeding. Heb eind maart een soatest gepland; ooit jaren geleden onveilig seks gehad en ik wil alles uit sluiten voor we echt gaan beginnen. Ook voor wanneer het misschien niet zo snel wil lukken. Dan weet je in elk geval dat het niet daar aan ligt. Mocht eigenlijk niet naar het ziekenhuis omdat ik geen echte klachten heb, maar heb met wat overdrijven toch voor elkaar gekregen dat ik mocht ;)

9. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: jammer hoor! Volgende ronde misschien wel beter!

@Deejee: alleen onze ouders weten ervan. We vinden het prettig om er met hun al over te kunnen praten en als het mis zou gaan, kunnen we ook bij hun terecht. Ik zou er idd ook niet blij van worden als vriendjelief t nu al op internet zou rondbazuinen.
    Wat goed dat je een soa-test laat doen, maar dat doen ze dus niet zomaar?

10. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat doen ze niet meer zomaar. Als je je wil laten testen moet je naar je huisarts. Ik ga liever naar een poli, dan weet ik tenminste dat ik goed en volledig getest wordt. Dus ik heb klachten verzonnen en eerlijk verteld dat ik me wou laten testen voor we gaan klussen. Dat vond de telefoniste wel lief (van het klussen dan he ;) ) geloof ik dus plande ze me in.

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @deejee: Haha, alles voor het goede doel!

@Lotje: Al ongi geworden?

@Romper: Hoe voel je je? Heb je al wat meer kwaaltjes?

Volgens de banner mn meeste vruchtbare dag, dus we zijn de dag vandaag maar goed begonnen :)

Verder heb ik vanmiddag nog een verjaardag en ga ik de rest van de dag het nieuwe thema voor in de klas voorbereiden. Volgende week beginnen we met het thema lente! Altijd een leuk en vrolijk thema. Nu maar hopen dat het weer ook zo vrolijk wordt het ziet er maar somber uit buiten....

12. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je weeronline mag geloven wordt het de hele week prachtig weer met veel zon en temperaturen rond de 15/16 graden :) Aan welke klas geef je les?

13. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Lotje - jammer! Hopelijk is het de volgende ronde raak... Wel lastig dat je cyclus zo lang is...

@ Vogeltje - ik heb ook gehoord dat het volgende week prachtig weer wordt :) Lekker vooruitzicht :)

Hier is manlief een week op vakantie en morgen begint mijn vruchtbare periode dus ik kan lekker ongestoord kijken hoe mijn cyclus werkt (wij zijn nog niet voor het echie beig). Als hij terug komt beginnen we :D

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Emm: Spannend! Dan beginnen jullie dus toch eerder! Leuk! Wel lekker dat je nu al een beetje je cyclus kent. Wachten heeft zo zn voordelen.

@deejee: Ik heb groep 1. Het is een instroomgroep met kinderen die na 1 febr 4 jaar zijn geworden. Ik begon die dag met 4 kinderen. heb er inmiddels 18 en eindig het schooljaar met 26.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes: Nog altijd niks....Gisteren wel buik/rugpijn dus ik had verwacht nu toch wel ongesteld te zijn. Maar mijn temperatuur blijft stijgen (zit vandaag op recordhoogte) en geen buik/rugpijn meer. Ik voel me eigenlijk prima.

Ben vanmorgen lekker 2 uur met mijn paard naar de bossen geweest en volgens mij heeft ze ook de lente in dr bol! En net nog een uurtje met de hond naar het bos geweest. Verder geen plannen voor vandaag.

16. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: Idd een leuk thema; lente! Maar zoals je zelf zegt, vandaag ziet het weer er nogal somber uit. Komende dagen is het gelukkig beter!
    Om eerlijk te zijn heb ik sinds gisteren 0,0 symptomen! En dat maakt me zó onzeker! Had steeds een opgeblazen en gevoelige buik en sinds gisteren niet meer... Misschien is het ook wel doordat ik nu rust heb. Doordeweeks als ik moet werken, krijg ik steeds zo ongeveer na de lunch last van mijn buik en van pijn in mijn rug. Rugpijn heb ik nu ook niet.
    Stom he, moet eigenlijk blij zijn dat ik nergens last van heb, maar ik had nog liever wél een opgeblazen, gevoelige buik en pijn in mn rug! ;)

@Emm: spannend hoor! Veel suc6! ;)

@Lotje: bij jou regende het dan zeker niet vandaag? Want bij ons was het niet zulk lekker weer voor paardrijden.

17. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzondere dag vandaag; ben niet meer ongesteld en had met een nieuwe ring moeten beginnen wat dus niet meer gebeurt! Dus vanaf vandaag zijn we 'bezig'??? :D

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@deejee, oeh spannend meid!!:D

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: Ik kan me voorstellen dat iets voelen nu wel fijner was. Dan weet je iig dat je zwanger bent. Maar dat komt vast nog wel, dus geniet er maar van!
    Hier was het gistermorgen best lekker weer idd.

@Deejee: Succes!

Hier nog altijd niks...Vanmorgen mijn temperatuur (nog steeds heel hoog) ingevuld of ff en toen versprong mijn ei van dag 19 naar dag 31 -zucht- dus waarschijnlijk zit ik nog wel ff af te wachten tot mijn ongesteldheid. Vriendlief en ik hebben besloten om maar gewoon om de dag door te klussen en dan zien we wel. Denk dat ik ook maar een doos ovulatietesten ga bestellen, want ik wordt er geen wijs meer uit.

@Hilse: Hoe is het met jou?

20. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    @Romper: Ja die 20-02 klopte niet helemaal bij de verhalen die je vertelde, dus het moest wel 20-03 zijn. En dat is morgen al! Veel succes bij de HA en laat je even weten hoe het ging?

@Hilse: Lief van je vriend dat 'ie dat zegt! Hopen dat zijn voorspelling uitkomt!

@Lotje: Wat vreselijk al dat wachten! Ik hoop voor je dat er snel een einde aankomt en verder kunt met de volgende ronde.

@Vogeltje: Spannend hoor of jullie klussen deze dagen beloont gaat worden! :)

Ik ben nog steeds in afwachting hoe m'n cyclus gaat worden, nadat ik gestopt ben met de pil. Zit vandaag op dag 14.

Deel Deze Pagina