@Deejee: haha, herkenbaar! En dan denk je ook nog 'waarom zijn we niet eerder begonnen????' Maar beter een keer teveel dan te weinig toch? @Vogeltjes: Je moet gaan tellen vanaf de eerste dag dat je menstruatie echt doorzet. (heb ik gelezen) Scheelt inderdaad toch weer een dagje.
Hoi meiden, Het is zo gek. Aan de ene kant duurt het wachten heel lang maar aan de andere kant gaat het ook zo snel! Het is alweer bijna weekend. Omdat ik zo nieuwschierig ben of het gaat lukken kan het mij niet snel genoeg gaan maar het is juist ook zo'n lekkere tijd om van te genieten. Supermooiweer, iedereen is vrolijker. Dan wil je de tijd weer vasthouden en er langer van genieten. Gelukkig blijft het de komende dagen lekker weer! @Lotje: Neem aan geen nieuws :s @Hilse: Ook lekker op het wachtbankje in de zon @Romper: Vandaag termijnecho toch? Hoe is was het? @Deejee: Deze tijd van het jaar zorgt er ook voor dat je meer zin hebt Dat is altijd fijn! Veel klusplezier. @Emm: Al bijna april! Of verschuiven jullie het toch naar mei?
@Romper: Zie dat ik mij vergis, je hebt morgen pas je echo Succes! @Deejee: Volgende week beginnen we met het thema. Nu nog alleen het oude thema afgerond en opgeruimd. Klas weer beetje heringericht en een lentetafel gemaakt. Komende weken werken we met het thema.
@Deejee: hihi, veel plezier en suc6 @Vogeltje: het weer is idd heerlijk! Ik hoop voor jou dat de komende dgn nog sneller gaan voor je gevoel en vooral dat je daarna met goed nieuws kan komen! Klopt, morgen de termijnecho! Ben best een beetje zenuwachtig. Ik weet wel n.a.v. al die zw.testen dat ik zwanger ben, maar ben op 1 of andere manier bang dat ze gaan vertellen dat het mis is gegaan. Heb wel steeds een buikje, maar doordat ik verder geen symptomen (meer) heb, word ik onzeker. Wel of geen symptomen hoeft niets te zeggen, maar toch... Uiteraard laat ik morgen weten hoe t was, positief of negatief.
Hahahaha - echt heel grappig - doorgeslagen konijnen... @ Romper - succes morgen!! Het komt vast allemaal goed hoor! @ Hier - Ik ben net een week alleen thuis geweest terwijl manlief aan het skien was in Frankrijk. Ik dacht van tevoren dat het precies tijdens mijn vruchtbare periode zou zijn en dat ik dus rustig even met ovulatietesten kon kijken wanneer mijn eisprong nou precies is en of wat ik voel ook echt mijn eisprong is. Ik heb de afgelopen 2 dagen dus wel steken in mijn buik (aan de rechterkant dit keer) maar de ovulatietest zegt nog steeds dat ik niet vruchtbaar ben. Nog even oppassen deze maand dus (willen echt nog 1 maand wachten)... Ja, alleen deze maand, want de kogel is door de kerk, vanaf april gaan we proberen
@romper succes morgen!! Ik zit ook steeds m'n lichaam een beetje in de gaten te houden of ik m'n ei ook voel. Weet het niet hoor... Lastig allemaal...
@Emm en Bambi: Ik heb deze maand denk ik wel tien keer gedacht mn ei te voelen! Het is idd erg lastig! Hoop dat ie nu wel een keer geweest is maar zeker weten doe ik dat ook niet. @Romper: Veel succes vandaag!!!!! @Emm: Fijn nu de kogel door de kerk is! Superleuk dat jullie er voor gaan!!!!
@Romper: Spannend! Veel succes vandaag! Het komt vast wel goed. @Emm: Fijn dat jullie er nu helemaal voor willen gaan. @Bambi: Ik dacht deze maand ook een aantal keer (??) mn ei gevoeld te hebben maar FF zegt iets heel anders dan ik voel, dus geen idee. Daarom wil ik volgende maand beginnen met ovulatietesten, misschien voel ik me dan minder onzeker over mijn lichaam. @Vogeltjes: Sterkte met wachten. Hier nog altijd niks....Zit inmiddels op dag 45 en begin me langzaam af te vragen of ik ooit nog ongesteld ga worden. Nu wel een klein beetje stijfjes in mn onderrug, maar dat kan ook van het paardrijden van gisteren zijn (paard heeft de lente in haar bol, en een paar flinke vreugdebokken gegeven) dus maar weer afwachten - zucht- Vriendlief zei gister heel hoopvol dat ik misschien toch wel zwanger zou zijn, maar daar wil ik niet eens aan denken want dan maak ik mezelf helemaaaaal gek.
@Emm: wat knap dat je tot april kunt wachten! Spannend vooruitzicht! @Vogeltje: ik kan me helemaal niet voorstelle hoe t moet zijn om je ei te voelen. Wat voel je dan? We hebben de 1e termijnecho gehad en jawel hoor, we zijn zwanger!!! Iets korter dan gedacht, namelijk 5 wkn en 4 dagen, dus in de week van 19nov uitgerekend. De baby kan meteen een mijter op Het was overigens een inwendige echo en er was eigenlijk amper nog iets te zien, maar toch fijn om even de bevestiging te hebben en nu exact te weten hoever t is. We hebben nu iig al een 1e echofoto, hihi. Ik gun het jullie zo van harte om ook snel zwanger te zijn! Zou super zijn als we de zwangerschapsperikelen met elkaar kunnen delen Net heb ik de verloskundige gebeld en die belt me zo terug voor een 1e afspraak. Ik ga nu mijn 9 maandenboek invullen. Fijne dag allemaal, geniet van t mooie weer als je niet hoeft te werken!
@Romper: Super zeg! Fijn dat je nu echt een bevestiging hebt en dan alles goed is. Nu kun je toch wel echt gaan genieten! Het zou inderdaad gezellig zijn als wij ook allemaal snel zwanger worden.maar ik ben al blij als ik ooit nog ongesteld wordt....haha......
Ja, logisch Lotje. Echt balen voor je dat het zolang wegblijft. Ik hoop snel te lezen dat je ongesteld bent!
@Romper: Wat fijn! Nu kan je echt gaan genieten!!! Weet ook niet hoe een ei voelt hoor. Alleen dacht ik bij elk steekje/krampje enz dat het een ei zou kunnen zijn.
Romper gefeliciteerd! En nog een 2012 kindje Nu dus lekker genieten dat je geen last van kwaaltjes hebt, met een beetje mazzel verloopt je hele zwangerschap zo fijn. Even een intiem vraagje; het doet bij mij best zeer als mijn vriend in mij is gekomen, het gaat na een tijdje echt schrijnen en het brandt dan als ik naar de toilet ga. Nu heb ik gisteravond gewassen met Chilly en vanmorgen voelde alles weer goed maar Chilly schijnt wel rotzooi te zijn dus dat wil ik ook niet te vaak doen. Hoe doen jullie dat? Of hebben jullie er geen last van? (SMERIG gevoel trouwens als het uit je loopt, bah bah bah )
@Deejee: Dat is wel vervelend! Ik weet wel dat die inwendige wasgels negatief kunnen werken voor bevruchting. Dat zou ik dan dus niet te vaak gebruiken. Ben je verder wel vochtig als jullie het gaan doen? Goed voorspel scheelt al de helft maar dat zal je zelf ook wel weten. Lastig!
@Deejee; misschien inderdaad eens glijmiddel proberen? Het kan dat je vanbinnen niet helemaal nat genoeg bent en dan is het gevoelig als je naar het toilet gaat. Ik heb dat wel eens als we een vluggertje doen...Met wat glijmiddel is dat opgelost! (wel even opletten welk glijmiddel je gebruikt, sommige zijn niet goed voor het zaad) @Vogeltjes: dat dacht ik ook, bij elk krampje en steekje meteen klussen..haha...achteraf heb ik al bijna 2 maanden regelmatig krampjes en steekjes, dus of ik heb heel veel eieren gehad of het was toch wat anders. Hier nog altijd niks....dag 46 -zucht-
@Lotje: Kon je soms maar in de toekomst kijken! Gister en vandaag ging ik naar de wc. Ineens heel veel rekbaar slijm bij het afvegen.... Zou ik dan toch nog geen eisprong hebben gehad en heb ik er dan nu een? Word soms echt gek van mijzelf. Als ik over twee weken ongesteld word in plaats van volgende week dan weet ik iedergeval dat dat slijm dus mn eisprong was..... Alleen dan heb ik ook echt weer een lange cyclus....
@Vogeltjes: Balen he? Denk je vanalles te voelen en dan blijkt het allemaal niet te kloppen. pff.... Lange cyclussen zijn echt waardeloos! @Deejee: Zou inderdaad ook kunnen dat je erg gevoelig bent. Misschien dat een ander standje helpt. Ik heb dat als ik mijn bmm probeer te voelen, dan heb ik daarna ook een beetje een schijnend gevoel en soms wat rozig bloed. Doe ik dus maar niet meer.