2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!
    @Hilse: de echofoto is niet zo bijzonder hoor, eigenlijk zie je er nog niks ;)
    Ik hoorde trouwens van een vriendin dat je echofoto's het beste snel kunt kopieren, omdat ze al heel gauw vervagen. Dus dat is voor jullie vast een tip voor als het zover is!
    @Deejee: vervelend is dat idd zo'n branderig gevoel. Maar als je zegt dat je vochtig genoeg bent en het daar dus niet aan ligt, dan weet ik ook niet zo goed wat je eraan kan doen.
    @Vogeltje: balen joh al die onduidelijkheid! Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar is het nu zo dat je toch niet over 9 dgn kan testen?

Vanochtend samen met vriendjelief lekker de stad ingeweest, vooral voor hem geshopt en op een terrasje gezeten. We zagen zoveel leuke kindjes in de stad!
    Ook nog even stiekem weer bij Prenatal binnengewandeld en naar babykleertjes bij Hema gekeken. Maar nog niks gekocht hoor ;)

2. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romper knap dat je niks gekocht hebt :D Was het nou nog extra speciaal om al die kleine sokjes enzo te zien? Is dit eigenlijk je eerste?

Hoe is het hier verder met de dames? Ongetwijfeld van het weer genoten, ik in elk geval wel. Heb ook echt heerlijk de lente in mijn bol.

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen heb ik trouwens mijn NOD op 13 april, spannend!!! Ik voel nu al allemaal rare steekjes en dingetjes die ik nooit eerder gevoeld denk te hebben. Hoop dat ik toch binnenkort aan kan gaan voelen hoe het is als je ei springt, dat zou toch makkelijk zijn. Of we slaan dat gewoon over en doen gewoon in 1x raak ;)

Nou meiden, ben benieuwd hoe het met jullie is!!

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook hier heerlijk van het zonnetje genoten!!! Ben al beetje verbrand :). Lekker in de tuin met een boekje! Dan is het weekend nu alweer om en begint de werkweek weer. Nog een weekje en dan is mn NOD. Ben erg benieuwd of ik iets ga voelen... Het enige wat ik nu voel is af en toe een beetje ongikrampjes, verder niets.

@Deejee: Spannend voor je! Je leert weer helemaal opnieuw je lichaam kennen. Je voelt ineens van alles! Ik vind het nu wel een lekker idee dat die hormonen er een beetje uitgaan. Het is toch fijn als je lichaam het allemaal weer zelf gaat doen. Is natuurlijk wel balen als je ongi heel lang uitblijft, wat nog vaak gebeurt!
    @Lotje: Nog steeds niks? Ben je niet heel erg ongeduldig aan het worden? Ga je denk je nog een keer testen? Ben je nog wel aan het tempen?

Nog een fijne avond en werkse morgen voor degene die moeten werken!

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Deejee: ons 1e kindje idd! Ja, is zeker anders om nu die kleertjes te zien! Ik merkte ook dat er eigenlijk veel echt specifiek voor een jongen of een meisje is. Best lastig als je vantevoren niet wil weten wat het word.
    1 paar sokjes heb ik trouwens al heel lang in huis, misschien al wel een jaar ofzo. Zijn Friese sokjes, ik ben namelijk gek op Friesland en vind de vlag ervan ook erg leuk ;)
    13 april is dus een hele spannende dag voor jou! Ben benieuwd hoor!

@Vogeltje: aftellen dus deze week! :)

Wij hebben gister nog een terrasje gepakt. Ik heb dus wel even in de zon gezeten. Tsja, ga mezelf ook niet opsluiten hoor. Zal niet echt gaan zonnen ofzo, maar wil nog wel een beetje van de zon kunnen genieten!

Werkse vandaag!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Meiden....na 49 dagen ben in EINDELIJK ongesteld!! :):) Ben nog nooit zo blij geweest om bloed te zien! haha, het is wel erg weinig, maar het is wel rood bloed. Nu maar hopen dat het snel stopt en dat we verder kunnen met de volgende ronde. Ik vraag me wel af of ik nou gewoon geen ei gehad heb, omdat het zolang duurde en ik zo weinig bloedt. En ik heb ook geen idee wat ik moet aanhouden voor een eventuele volgende eisprong. Denk dat ik maar gewoon op tijd begin met ovutesten en dan doortest tot ik hem gevonden heb. (wordt een dure maand ;))

@Vogeltjes: Spannend voor jou!! Hoe voel je je?

@Romper: Ik denk dat even in de zon zitten niet zoveel kwaad kan. Wat knap dat je niet meteen allemaal babykleertjes gekocht hebt, zeg!

@Deejee: Spannend voor jou zeg! Ik hoop dat je cyclus een beetje op orde blijft. Dat afwachten is echt vreselijk!

@Hilse: Hoe is het bij jou?

6. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Daar ben ik ook weer even!

Super Lotje dat het toch nog eindelijk gekomen is! Wel lang hoor!

Gefeliciteerd Romper! Eindelijk bevestiging! En nu lekker genieten!

Ik heb sterk het gevoel dat ik afgelopen vrijdag m'n ei heb gehad. Als dat zo is zal ik 5 april m'n NOD hebben. Ben benieuwd!

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: wat fijn dat je eindelijk weer ongesteld bent geworden! Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij om bent. Wat betreft je eisprong, daar kan ik je geen antwoord op geven. Heb ik totaal geen verstand van...

@Bambi: spannend dus de week van 5 april!
    Het is best moeilijk om nog geen babykleertjes te kopen, maar ik vind gewoon dat ik beter even kan wachten tot de 12 weken. Daarnaast scheelt het dat we niet willen weten of we een jongen of een meisje krijgen en er dan veel minder leuks te koop is. Er zijn zoveel kleertjes echt op een jongen of een meisje gebaseerd...

Ik ben vandaag 6 weken (banner klopt niet helemaal, loopt 1 dag te vroeg). De weken kunnen me nu in het begin niet snel genoeg gaan. Eerlijk gezegd vind ik het begin van de zwangerschap nog niet zo leuk. Ik kijk uit naar de 12 weken, als ik meer zekerheid heb en het aan iedereen kan gaan vertellen. Nu moet ik ook maar steeds mijn buikje zien te verbergen, terwijl ik 'm het liefst gewoon aan iedereen zou laten zien!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Eindelijk! Nu gebeurt er iedergeval weer wat. Ik hoop dat dit een kortere cyclus gaat worden voor je. Als je wil weten of je een eisprong hebt dan zou ik idd gaan ovutesten. Dat is inderdaad wel duur maar dan weet je wel een beetje waar je aan toe bent.

@Romper:Ja ik kan mij voorstellen dat je blij bent als je op de 3 maanden zit. De kans dat het dan nog fout gaat is dan veel minder groot.

@Bambi: Spannend! 5 april is al weer snel!

Ik heb totaal geen idee of het deze maand raak is. Heb niet echt heel veel last van iets. Alleen beetje opgeblazen en pijnlijk gevoel in mn buik en soms een steekje her en der. Geen pijnlijke of gevoelige borsten, heb daar wel soms een steekje maar niet continue. Dus het zouden heel goed ongi klachten kunnen zijn. Moet wel zeggen dat als ik ongi word dat ik hoop dat mn klachten wel wat minder worden in de volgende cyclus. Na de week buikpijn tijdens mn eisprong (als die toen was) heb ik twee dagen minder buikpijn gehad en daarna begon het alweer. Nog even geduld dus...

9. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Lotje - wat goed dat je menstruatie er eindelijk is! Wat een opluchting he?

@ Deejee - heb je die pijn voor het eerste deze maand of heb je het vaker?

@ Romper - wat goed dat je die bevestiging hebt zeg... Toch lekker om even gezien te hebben dat er wat zit he. Hebben jullie het al aan mensen verteld? En heb je al een buikje?? Leuk!

@ Bambi - 5 april...spannend! Wij lopen bijna gelijk want 6 april is die van mij (alleen wil ik wel ongesteld worden ;))

Hier kruipt de maand. Het idee dat we volgende maand gaan beginnen zit constant in mijn hoofd. Mijn man was vorige week (tijdens mijn vruchtbare week) op vakantie, dus dat maakt deze maand overslaan wel lekker makkelijk. Een puntje is alleen dat ik vorige week de hele week ovu testen heb gedaan om te kijken of wat ik voel wel komt door mijn eisprong, maar kon niet echt een knaltest vinden. Ik ben gisteren maar gestopt want heb het gevoel dat hij al geweest is. Ik had vorige week echt steken in mijn buik maar deze week ook dus snap er helemaal niks meer van... Ik laat het maar gaan en wacht mijn ongesteldheid maar af. Volgende week vrijdag volgens de planning. We zullen het zien...

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes: Je hoeft ook niet ergens last van te hebben als je zwanger bent. Ik heb de hele maand buikpijn/steekjes/rugpijn gehad. Dacht eerst dat het mijn ei was, toen dat ik zwanger was en daarna dat ik ongesteld ging worden. En op het moment dat ik nergens meer last van had werd ik ongesteld. haha..... Ik hoop voor jou op positief nieuws!

@Emm: vervelend dat je je eisprong niet hebt gevonden. Volgens mij is mijn ei ook kwijt, of ik heb er geen gehad omdat ik zo'n lange cyclus had, ff twijfelt en ik weet het ook niet. Ga nu ook maar beginnen met ovutesten. Voor jou dus afwachten nu....

Mijn ongesteldheid is al bijna voorbij. Echt raar...zit ik er zooooolang op te wachten, 3 dagen wat druppeltjes bloed en dat is het dan...Maar goed, kunnen we iig snel verder met de volgende ronde. Hopen dat deze ronde wat korter is.

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lotje, meid dat duurde lang bij jou zeg! Fijn dat het er eindelijk is dan!
    Ik mag over 4 dagen testen volgens m'n banner.. Ik durf nergens op te hopen, al heb ik wel "weer" wat symptomen (gister en vanmorgen misselijk) veel duizelig.. Vriendje zegt dat t raak is! We zullen zien:p

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @hilse: Ik hoop voor jou dat je vriendje gelijk heeft. Spannend zeg!! Ik duim voor je!!

Ja, dat duurde bij mij inderdaad veels te lang...pff, dacht echt dat ik gek werd. Nu maar hopen dat het de volgende keer wat minder lang duurt.

13. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Vogeltje en Hilse! Ik duim voor jullie!

@Lotje: nu kun je idd weer de volgende ronde in!

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Had gisteravond best wel last van zere borsten. Vandaag helemaal niks. Dus denk dat ik dan toch gewoon ongi ga worden...

@Hilse: Spannend heh deze dagen! Hoop voor ons dat het raak is!

@Emm82: Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat ovutesten niet bij iedereen werken... Als je binnen een normale tijd ongesteld wordt dan is de kans groot dat je gewoon een eisprong hebt gehad.

@Bambi81: Voor jou gaat het ook opschieten! Nog een weekje!

@Romper: Kan je al een beetje genieten?

Fijne avond allemaal!

15. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Af en toe heb ik mijn genietmomentjes. Maar ik merk dat ik het nog erg moeilijk vind om goed te genieten. Ik heb dan ook erg weinig symptomen, ben vooral erg moe steeds en heb heel veel last van puistjes. Verder een opgeblazen buik, maar dat is de ene dag meer dan de andere dag.
    Ik kijk vooral uit naar de 12 weken, maar dat duurt nog even...
    Ondertussen denk ik wel voorzichtig na over bijvoorbeeld de babykamer ;)
    Wij hebben maar 1 slaapkamer (oorspronkelijk waren er wel 2), dus er moet een muurtje in de woonkamer worden geplaatst. Eigenlijk maakt dat wel extra speciaal.

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Vogeltje, ja leuk we zijn precies tegelijk!! :D:D

@Romper, snap dat je niet altijd durft te genieten helemaal hihi, maar ik voel dat 't goed zit :)

@All, ik heb 2 kleine babypoppetjes in mn portemonnee.. Zouden gelukspoppetjes zijn.. hihi:p

17. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: dat is lief, dankjewel! :)
    Oohh, spannend voor jou en Vogeltje! Dus maandag kunnen jullie testen? Ik vind t echt ontzettend knap dat jullie steeds weer zolang kunnen wachten met testen!
    Wat leuk, geluksbaby's in je portemonnee!

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Ik hoop voor je dat de gelukspoppetjes hun werk doen!
    Spannend zeg...ga je ook echt tot maandag wachten met testen? Ik duim voor je.

@Vogeltjes: Voor jou duim ik natuurlijk ook!

@Romper: Ik kan me best voorstellen dat je niet zo goed durft te genieten omdat je onzeker bent. Maar volgens mij komt het helemaal goed!

Hier nog even niet naar de volgende ronde...Mijn ongesteldheid heeft nu echt doorgezet. Inclusief hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, chagerijnig en zin in lekkere dingen. Maar ik ben toch blij dat het nu echt duidelijk ongesteld is en niet meer dat twijfelachtige beetje.

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik hoop ook dat ze werken hihi, het is een jongetje en een meisje:p
    Ik weet niet of ik kan wachten tot maandag hoor hihi. Ik ga vrijdag naar beverwijk met een vriendin, stuntverkoop op buggy's kinderwagens boxen enz gewoon van echte merken!
    Zoek op marktplaats en dan kinderwagen intypen en dan saat t ergens:p
    Maar misschien dat ik dan stiekem vrijdag al even ga testen omdat ik dan daar naartoe ga:D haha!

@vogeltje, wanneer ga jij testen??

@lotje, wel fijn inderdaad dat het nu echt door is gekomen. Ga maar lekker aan de lekkere dingen hoor hihi

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Oei, dat maakt het inderdaad wel heel verleidelijk om van tevoren te testen!! Je zou toch maar een mooie kinderwagen tegenkomen.....;)
    Met die lekkere dingen komt het wel goed...haha...*stopt nog een paasei in haar mond*

Deel Deze Pagina