2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: balen! Hopelijk is de volgende ronde wel met positief resultaat! Veel suc6!

Gisteravond bij mijn schoonouders op visite geweest. Mijn schoonmoeder vraagt steeds wanneer ze het aan mensen mag vertellen... Heb haar gezegd dat dat voorlopig iig niet de bedoeling is en we zelf wel een seintje geven als ze het mag vertellen. Nu maar hopen dat ze zich niet per ongeluk tegen iemand verspreekt....

2. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer vogeltje! Inderdaad dan maar hopen dat het snel raak is voor wat betreft je ongesteldheid. Je kindje wordt nu in elk geval niet rond de feestdagen geboren, misschien is dat ook wel fijn.

Romper wat vervelend dat soort vragen. Ik zou daar eigenlijk heel slecht tegen kunnen. Vooral omdat juist een vrouw zou moeten snappen dat er echt nog van alles kan geboren. Ik blijf er dus bij dat ik mijn lip zal zippen tot 12 weken ;)

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit mezelf toch weer beetje gek te maken... Als ik dit topci teruglees heb ik op 24 maart geschreven dat ik heel veel doorzichtig rekbaar slijm had. Als ik dat zo is, dan zou het bruine vlekje van gister een eventuele innesteling zijn, kan dat? Dan heb ik pas over een week mn NOD...

Tot nu toe geen bruin of rood meer gezien....

@Romper: Ik zou idd heel duidelijk maken dat je nog niet wilt dat het verteld wordt. Maar denk dat ze dat echt wel begrijpt, ze is zelf denk ik ook heel blij en dat wil je dan delen! Zie het maar als positief!

@Deejee: Op hoeveeldagen zit je nu in je cyclus?

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Deejee: heel slim om idd tot 12 wkn niemand wat te vertellen! Maar dat valt niet mee hoor, dat kan ik je wel vertellen ;) Ik vind t iig erg fijn dat ik er met mijn ouders al over kan praten.

@Vogeltje: dat klopt, mijn schoonmoeder is er superblij mee. Ik heb toen aan mn vriend overgelaten om een keuze te maken of hij t zijn ouders meteen wou vertellen. Tenslotte kon ik t me goed voorstellen als hij er ook al met zijn ouders over wou kunnen praten. En dat vond hij idd prettig.

Wat spannend, zou heel goed kunnen zijn dat t een innesteling was!
    Duim, duim, duim! Mijn innesteling begon rond de dag dat ik ongesteld zou worden, eerst 1 veeg rood bloed, daarna enkele dagen alleen nog wat bruin bloed.
    Ben heeeel benieuwd, hoop t zo voor je!

5. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: ik zit nu op dag 18. En ga even uit van vrijdag de 13e voor NOD :)

Als je verder geen bloed meer hebt gehad klinkt je theorie echt erg aannemelijk. Zou er toch nog een paar testjes tegenaan knallen! Denk dus niet dat je jezelf gek aan het maken bent. 1 + 1 is in dit geval 3 toch ;)

@Romper ik geloof je graag dat het niet meevalt om niet te vertellen. Je bent er ook zo vol van (letterlijk haha) en het is het enige bijna wat je bezig houdt en dan moet je het drie maanden voor je houden. Ach, het heeft denk ik allebei zo zijn voors en tegens.

Hoe is het met Hilse?

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Deejee,
    Met mij gaat het wel goed! Vandaag gewerkt, was enorm druk! Zit nu gedoucht en wel even achter mn lappie!
    Wou dus gister testjes kopen, maar is niet gelukt, dus nu heb ik geen testje voor morgen in huis! Wel balen.. Maar aan de andere kant ben ik er vrij rustig onder zelfs! Hoe dat nu weer komt......
    Heb wel, volgens mij, veel van die bultjes op m'n tepels en eet bijna niks al 3,4 dagen... En vaak duizelig.. + wit slijm + jeukende borsten..
    Nu maar hopen dat het allemaal klopt hihi, daar ben ik wel een beetje bang voor dat 't niet zo is :(

@Vogeltje, meis dat zou goed kunnen hoor als ik het zo lees dat dat je innesteling geweest is!!:)

Lijkt me trouwens wel heel moeilijk om je mond te houden die 12weken!! Volgens mij zit je er zo vol van dat je het 't liefst van de daken schreeuwt hihi:D
    Of niet Romper? ;) Jij kan het weten haha!

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh Vogeltje & Hilse, jullie houden ons echt in spanning!
    Vandaag ga je dus weer testen Hilse? Ik duim weer!

Klopt, t valt niet mee om tegen niemand iets te zeggen. Komend wknd zal t opnieuw lastig worden als ik met vriendinnen wegben. Die hadden t al over gezellig een drankje drinken. Snappen er niets van als ik de alcohol afsla...
    Ik merk wel dat ik me steeds drukker maak om of ik nog wel zwanger ben. Wou dat ik de 12 wkn-echo al kreeg, maar helaas, dat duurt nog even.

Werkse voor diegene die ook weer aan de arbeid moeten vandaag!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Ja, dat duurt nog wel even die 12 weken! Gelukkig zit je vandaag op 7. Ga er nou maar gewoon van uit dat het goed gaat! De kans dat het mis gaat is er wel maar is wel veel kleiner dan de kans dat het goed gaat!

@Hilse: Spannend heh!!! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is! Grappig dat je zo rustig blijft :) misschien toch wel een goed voorteken....

@Deejee: Laat vrijdag de 13e voor jou maar een geluksdag zijn i.pv. ongeluksdag :). Heb je iets van een eisprong gemerkt?

Hier nog geen ongi te zien... Vandaag weer lekker aan het werk. Dan gaat de tijd ook weer snel! Elke keer als ik naar de wc ga dan is het toch wel weer spannend of er al iets te zien is.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: En???

@Vogeltjes: Je houdt het wel spannend...Zou inderdaad goed een innesteling kunnen zijn! Wanneer ga je weer testen?
    Inderdaad elke keer spannend als je naar de wc gaat, dat herken ik wel. Eerst vond ik het spannend omdat ik geen bloed wilde zien, en later was het spannend of er nou eindelijk eens een keer bloed was..haha.

@Deejee: ik herken dat 'jaloerse gevoel' wel. Ik gun het iedereen maar iedereen lijkt 'zomaar' zwanger te worden/zijn! Mijn moeder belt ook regelmatig met 'weet je wie er ook zwanger is...?' Het lijkt alsof iedereen binnen een paar weken zwanger wordt, terwijl ik voor mijn gevoel alleen maar zit af te wachten. Maar natuurlijk weet ik wel dat dat niet zo is en achteraf hoor je ook vaak dat mensen al heel lang bezig zijn.

@Romper: Ik hoop dat je schoonmoeder haar mond kan houden! Wel leuk dat ze zo blij is! Ik neem me ook voor om het niemand te vertellen tot 12 weken, maar ik weet nu al dat ik dat bij mijn ouders en zus niet vol ga houden ;)
    Nog een paar weekjes volhouden meid, dan heb je wat meer zekerheid!! Ik snap wel dat je je een beetje zorgen maakt als je niks ziet of niks voelt, maar probeer toch te genieten.

Hier eindelijk klaar voor de volgende ronde!! Ongesteldheid is weg, vriendlief heeft gisteren een verrassing voor me besteld bij de Pabo (haha, ja hij is er ook helemaal klaar voor!;) )
    Ik heb alleen geen idee wanneer mijn ei is, en in het topic wat ik hierover geopend heb kan ook niemand me echt iets vertellen, dus ik ga deze week maar beginnen met ovutesten. Waarschijnlijk ben ik dan 4 weken aan het testen ofzo, maar ik wil niet het risico lopen dat ik mijn ei mis, mocht mijn cyclus een keer wat korter zijn. Vriendlief stelde al heel enthousiast voor om maar gewoon tot mijn volgende ongesteldheid elke dag sex te hebben zodat we mijn ei niet missen...pffff. Lijkt me toch wel iets teveel van het goede.......:)

10. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: ik begin steeds meer hoop voor je te krijgen!
    Wanneer ga je weer testen?

@Lotje: wat leuk dat je vriend zo enthousiast is! Ik merkte zelf dat ik er best moeite mee had om doordewks te klussen. Dan moet ik altijd vroeg op en ben ik 's avonds erg moe. Suc6 jij! :)

Jullie hebben gelijk, ik moet niet zo onzeker zijn, maar dat valt niet mee als je amper iets van je zwangerschap merkt en t nog zolang duurt voor de 12 wkn-echo. Ik ben al blij dat ik vaak een wat opgeblazen buik heb later op de dag ;)

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: kan ik me wel voorstellen hoor. Net als dat ik nu bang ben dat het bij ons nooit zal lukken. Het is ook iets wat je zo graag wil en waar je eigenlijk zelf niet veel aan kunt doen.

Ik heb 's avonds ook lang niet altijd zin om te klussen hoor! Wij werken 6 dagen in de week, daarna ga ik elke dag paardrijden, en dan nog het huishouden, boodschappen enz. Vaak is het 9 uur voordat ik op de bank kan vallen en dan ben ik gewoon moe. Ik ben 's morgens veel actiever ;) Gelukkig maakt het vriendlief niks uit, die kan ik ervoor wakker maken!!

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Nog steeds geen ongi.. Ik ga denk ik vrijdag testen kopen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dan ben ik vrij en kan ik weer vroeg in de ochtend gaan zodat ik niemand tegen kom. Denk dat ik dan za of zo test.

Hier in de omgeving is het echt een babyboom. Er zijn er veel zwanger!! Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik er zelf zo mee bezig ben. Maar ik hoor van anderen dat zij dat ook vinden!

@Lotje: Elke dag klussen is ook beetje veel van het goede en om de dag is eigenlijk nog veel beter. Dan kan je ook je ei niet missen. Wij deden het ook om de dag. Was het op een gegeven moment ook wel beetje zat hoor. Het spontane ging er een beetje vanaf, maar we konden er altijd wel weer om lachen als het een vluggertje moest zijn.. Het stelde dan niet zoveel voor maar het was dan maar even voor het goede doel! ;)

@Romper: Even gekke vraag en niet om je bezorgd te maken hoor :) maar misschien dat jij het antwoord wel weet. Vrouwen die een miskraam hebben die weten dit vaak al eerder dan 12 weken. Dan komen ze er door een echo achter dat het niet groeit. Zij hebben toch ook niet tot 12 weken gewacht? Hoe komen ze er dan achter?
    Als je pas bij 12 weken weet dat het 4 weken geleden al is gestopt, lijkt me raar.... Sorry voor de gekke vraag, maar vroeg het mij even af.

13. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: zij hebben dan eerder dan de 12 wkn al een echo. Had ik ook kunnen doen, maar niet voor gekozen, omdat ik al 1 echo heb gehad en dat zou dan ook weer een inwendige echo zijn. Ik had zoiets van, zie t kindje dan liever in 18 goed ipv dat ik weer amper iets zie.

Suc6 met testen in t wknd!

Ik was gister voor t eerst misselijk, maar weet niet of t door de zwangerschap kwam, zat bij mn vriend in de auto.
    Voel me nu ook niet heel fit, dus zou net zo goed een virusje kunnen zijn.

Straks naar de tandarts, brrrr.....

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: En heb je al getest??

@Vogeltjes: Goed dat je nog steeds niet ongesteld bent! Spannend zeg!! Hoe voel je je verder?

@Romper: Ik hoop dat je nog veel misselijk gaat zijn ;) Nee, dat is een grapje, maar dan weet je in ieder geval dat je nog zwanger bent. Nu weet je natuurlijk niet of die klachten door een zwangerschap of een virusje komen.

Hier geen nieuws. Ben gisteren maar begonnen met ovutesten.
    Het is nog wat vroeg maar mijn ei moet ergens tussen nu (dag 7) en dag 28 komen, als het goed is. Dus dan maar een hele maand testen, dat geeft me wel wat meer rust. Mijn temperatuur is in ieder geval een stuk stabieler dan na mijn vorige ongesteldheid, dus ik hoop dat dat een goed teken is en mijn cyclus nu niet meer zo lang duurt.

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vanmorgen getest met cb.. Zag een heel licht plusje maar verdween ook weer gauw..:( Als ik overmorgen nog niet ongesteld ben ga ik dan wel weer testen.. Ben nu echt bang dat het niet raak is:(

16. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een plus is een plus en een streep is een streep lees ik altijd overal als t over zw.testen gaat. Persoonlijk vind ik t allemaal maar lastige testen met plusjes en streepjes, ik zie liever gewoon staan zwanger of niet zwanger. Heb je een foto van de plus op je test? Hoelang bleef de plus staan? Er komt toch niet zomaar een plus in beeld... Na 30 minuten mag je de test niet meer aflezen. Een plus/streep komt alleen als je HCG in je lichaam hebt.

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Hm, wat vervelend! En toch ook al overtijd!

@Lotje: Stabielere temp is een goed teken! Succes met al die ovutesten!

@Romper: Thnx voor je antwoord! Snap idd dat na 12 weken de echo beter is. Dan weet je ook zeker dat het vanaf dat moment goed zit.

Hier nog steeds geen ongi.... Heb nu wel wat meer kwaaltjes. Maar of dat zwangerschapskwaaltjes of ongi of ontpillingskwaaltjes zijn dat weet ik niet. Ben 's ochtends en 's avonds misselijk. Voel me gewoon echt niet lekker. 's Middags gaat het meestal wel. Verder ben ik erg moe. Heb weinig energie en was gister en vandaag blij toen de kids weer naar huis gingen... Dorst, vieze smaak in mn mond... best wel wat dingetjes dus. Maar misschien heb ik ook wel een virusje te pakken. Veel kinderen waren vorige week ziek bij mij in de klas..
    We wachten het maar weer af!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, ja daar heb je wel gelijk in!
    Maar misschien ben ik gewoon nog te vroeg, is m'n cyclus iets langer:( Of heb ik gewoon heel weinig hcg... Of is het een miskraam..!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Vogeltje, die kwaaltjes die jij hebt heb ik ook eigenlijk!
    Dus tja waar het nou aan ligt... blijft lastig!!!

20. Cloe25

Cloe25 Lid

29 jan 2012
    89
    1
    0
    #540 Cloe25, 4 apr 2012
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
    @Hilse, hoe is het met je?:) Licht positief getest lees ik? Wat een vreselijk onzeker tijd hè.. Misschien beurt het je op dat ik pas 7 dagen overtijd heeeeel licht positief teste. Ik denk zelf dat ik een late eisprong heb gehad en daardoor minder lang zwanger ben!
    Ik ben nu 6 weken zwanger en merk heel weinig, eigenlijk alleen last van mijn darmen en steekjes in mijn liezen als ik me druk maak..

Heb jij veel symptomen? Er is mijn verteld dat bij er bij een miskraam spontaan bloedverlies en krampen zijn.. Hou de hoop meid:)! Ik duim voor jullie!!

Deel Deze Pagina