Jeetje Hilse!! haha, ik dacht ook meteen aan een positieve test, hahaha! Nou ja, echte lammetjes zijn ook leuk, ik heb er gisteren ook al een paar gezien. Hier op de hei loopt een schaapskudde en daar zijn ook lammetjes geboren (paardlief vond ze doodeng...) Meid, succes zometeen met testen. @Vogeltjes: Wanneer ga jij testen? Ik hoop met pasen mijn eigen eitje te vinden (hoewel dat ook nog 20 dagen kan duren als mijn cylcus weer net zo lang is dan de vorige )
haha! Zie ook nu de tijd dat je het berichtje heb gestuurd Te leuk heh die lammetjes! Brengt de lentekriebels naar boven! Helaas dat het weer nu weer niet mee werkt.... @Lotje: Hoop ook voor je dat je je ei gaat vinden!! Het zal toch niet dat je cyclus weer zo lang is? Gebruik je nu die etos pillen? Ik wil die ook gaan gebruiken voor de volgende ronde (waar ik maar wel van uit ga) Ik hoor dat die pillen best wel groot zijn! Nu ben ik opzich wel gewend aan pillen slikken omdat ik dat elke dag doe... maar echt hele grote pillen :s @Romper: Nog steeds misselijk? Geen test gedaan vanochtend. Wil het zoiezo in de ochtend doen dus vandaag is de kans al weer voorbij... Precies twee weken geleden dacht ik mn eisprong te hebben. Dus vandaag of morgen zou ik dan wel zo'n beetje ongi moeten worden. Fijne dag!
Jeetje Hilse, ik trap nu echt overal in! Leuk natuurlijk een lammetje, maar ik dacht dat je een kindje bedoelde @Vogeltje: nee, gelukkig niet meer misselijk. Wel meer trek in snacks en zoet ipv gezonde aardappels en groente. Ben benieuwd naar je test!
@Vogeltjes: ja, ik ben deze ronde begonnen met die etos pillen. Ik geloof eigenlijk niet dat ze mn cyclus echt verkorten, maar het is het proberen waard en wat extra vitamines kan geen kwaad. Ze zijn inderdaad behoorlijk...ik heb het gevoel dat ik ze helemaal naar beneden voel glijden, maar met fink wat water is het wel te doen. Ik slik ze smorgens als ik opsta en als ik naar bed ga. Ik hoop voor jou dat het niet nodig is en dat je "mamavitamines" kunt gaan slikken. @Romper: fijn dat je niet meer misselijk bent. Verder geen klachten?
Hihi Mijn test was negatief.. Omo.. Had etos huismerk.. Dus nog maar weer afwachten! Heb wel ontzettend veel afscheiding, anders nooit!
@Hilse: Balen! Voor jou dus ook weer een lange cyclus... We weten het wel spannend te houden hier.... @Lotje: Hoor wel veel positieve verhalen over de pillen! Niet geschoten is altijd mis in dit geval ook letterlijk haha! Net naar de supermarkt geweest. Jeetje wat een drukte!!! Stond op een gegeven moment helemaal vast met mn karretje tussen alle andere karretjes. Gelukkig had ik niet veel meer nodig. Morgen lekker brunchen met vrienden, 's avonds naar mn schoonouders en maandag komen mn moeder en mn zus en haar vriend brunchen. Mn andere zusje is op vakantie. Dus dat worden gezellige volle paasdagen!
@Hilse: Jammer zeg....ga je nog een keer opnieuw testen of wacht je nu gewoon op je menstruatie? @Vogeltjes: Inderdaad, die pillen kunnen geen kwaad, dus waarom niet proberen? Maar dat raak schieten moet dan ook nog gebeuren. En daar kunnen wij zelf niks aan doen Ben vanmorgen ook ff naar de supermarkt geweest en het is inderdaad vreselijk! De vrouw achter het brood zei dat het nog erger was dan met kerst!
Niet echt iets te merken van een kredietcrisis dus. Iedereen gaat zich volstoppen met al die lekkere dingen!!!
Hoi meiden, Vanmorgen om half 6 wakker en toch maar besloten om een testje te doen en.... hij is positief!!!!! 42 dagen wachten, maar met resultaat. Mn vriend meteen wakker gemaakt kwart voor 6. Beetje slaapdronken... haha! Heb daarna niet meer kunnen slapen. Daarom al zo vroeg een berichtje! Vrolijk Pasen!!!
Gefeliciteerd!! Wat een goed bericht voor Pasen! Ik heb net ook een testje gedaan maar ben pas 9 dpo (denk dat ik vrijdag m'n ei had) maar hartstikke negatief natuurlijk Maar ja volgens countdowntopregnancy.com had ik toch een 44% kans dat ik positief zou testen als ik zwanger was dus kon het niet laten haha. Morgen weer een dag...eerste ronde, nog lekker naïef.
@vogeltje, GEFELICITEERD!! super meid! Dat is pas een leuk paasgeschenk @deejee, hihi proberen kan altijd toch @all, hier nog niks van m'n ongi te bekennen. Wel nog steeds alle symptomen van zw.. Nu alleen nog die positieve test!
Dit was de 2e ronde, dus best snel! Alleen wel met twee lange cyclussen van 35 en 42. Maar dat bewijst dus maar dat lange cyclussen niet perse negatief hoeven te zijn. @Hilse: Zou het toch niet kunnen dat je net als ik veel later je eisprong hebt gehad? Ik dacht hem namelijk rond dag 18 gehad te hebben en later was dat duus waarschijnlijk dag 25. Bijna rond de tijd dat iemand met een normale cyclus al op zn einde zit. Gelukkig hebben we toen wel nog even doorgeklust al was het wel minder dan die week daarvoor! Straks met vrienden brunchen, beide families zien we de komenden dagen... Wil nog even niks zeggen. Haal dinsdag nog een test even om extra te checken Dan gaan we bedenken wanneer we het gaan zeggen. Maar vind het wel moeilijk om mijn mond te houden!!!
Whaaah Vogeltje, wat super joh!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! @Deejee: jammer van je negatieve test! @Hilse: blijft spannend bij jou! Zou zo super zijn als je ook zwanger bent! Ik ga van de week, denk ik de vk bellen om te vragen of ik toch een vroegere echo kan krijgen, omdat ik superonzeker ben. Voel niks en daardoor ben ik zo bang dat t mis is... Fijne Pasen allemaal!
@Romper: Ja, je kan het altijd vragen! Ik voel trouwens sinds gister ook bijna niks meer. Heb een week echt veel ongiklachten gehad maar dat is nu gestopt. Had elke dag veel steken en buikkramp. Nu niks! Het enige wat ik nog heb is weinig eetlust en ik heb het vooral 's avonds zo koud. En dat heb ik al een week lang. Net met vrienden (waarvan een zwangere) gegeten. Natuurlijk ging het ook over baby's. Eentje vroeg: ben benieuwd wie de volgende is! Voelde me helemal warm worden, hopen dat ze niks gemerkt hebben!
Oohh, heerlijk is dat dan he als er over baby's word gepraat! Koud heb ik het gehad toen t zo warm was een tijdje terug. Verder heb ik t sowieso eigenlijk altijd wel snel koud, dus merk ik er ook weinig van. Ben zo blij voor je! Nu de rest hier in t topic nog, hopelijk gauw meer positieve testen! Ik was met vriendinnen een dagje en nachtje weg. Was zo lastig, ze kochten een fles schmirnoff en normaal zou ik er geen nee tegen zeggen, maar nu dus wel. Ze vonden me erg flauw. Maar ondertussen moesten ze eens weten!
@ vogeltje. Wat een leuke verassing! Ik dacht ga weer eens even kijken hoe het met de meiden hier is. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Wat een prachtige test!!!! Heel duidelijk zwanger hihi. Je zult je wel erg blij voelen dat het jullie in de tweede ronde gegund is! Hier gaat ook alles goed! Merk dat mijn borsten erg veranderen. Jammer genoeg nog twee weken wachten voor afspraak met vk.. @ Hilse Jammer dat je nog steeds geen positieve test hebt.. Ik zat ook zo in onzekerheid. Ik zou even langs de huisarts gaan, zij kunnen ook met een bloedtest kijken of je hcg hormoon in je bloed hebt, en eventueel vroeg zwanger bent. Ik duim voor je meis! @ rompertje. Hebben jullie het hartje al zien kloppen? Ik ben morgen 7 weken zwanger. Heb jij last van symptomen? Ik mag over 2 weken pas naar de vk maar maakt me af en toe erg ongerust.