2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha lekker geklaagd lotje, lucht wel op hè:)
    Ik ga straks aan het werk tot ehmm 12u vannacht en waarschijnlijk langer want er is een bruiloft! Dus wordt goed druk! Even gedachten ergens anders bij is ook fijn..
    Als ik nog niet ongi word ga ik morgen weer testen, of vrijdag... Pff stom!!
    xxxx

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: ja, dat lucht op, ik voel me nu alweer een stuk beter. :)

Fijn dat je een drukke dag hebt, dan heb je een beetje afleiding.
    Ik blijf voor je duimen dat je alsnog een positieve test heb morgen of vrijdag.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Toch wel gek hoor! Succes mer werken vanavond!

@Lotje: Ja, je lichaam kan veel gekke dingen doen! Volhouden! En opeens als je het even niet verwacht dan is je ei er :) Komt goed! We gaan voor een roze maand voor jullie!

4. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop onzekerheid dames! Dat schiet natuurlijk niet op...hoop echt dat het voor iedereen goed afloopt!

Ik voeg er nog wat onzekerheid aan toe want ik had vanmorgen een heel vreemde test. Naast de controlestreep (rechts ervan) was de kleurstof wat doorgelopen maar er was toch zeker iets van een tweede streepje te zien. Die streep was net zo dik als de controlestreep. Foto van gemaakt en in negatief gezet maar dan was er echt niets te zien. Dus twijfel twijfel, streep is een streep maar was dit niet gewoon een foute test?!

Hoe werkt zo'n positieve test eigenlijk? Trekt de kleurstof van de controlestreep richting de 'test'streep als ie positief is? Of zit er een streepje reagens in de test die kleurt? Hoe is die controlestreep dan gemaakt? Iemand die dit weet?

In elk geval wilde ik gelijk nogmaals testen maar had mijn plasje al weggegooid.

Vervolgens vanmiddag een test gedaan met die iets luxere uitvoering van de kv die was echt negatief. Wel nieuwe 2v5 gehaald dus morgenochtend maar weer opnieuw testen. Wat een drama dit!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Deejee: Geen idee eigenlijk hoe zo'n test werkt. Volgens mij zit er gewoon op 2 plaatsen een streepje, eentje reageert op zwangerschapshormoon en de ander op ...? water? urine?
    Meestal wordt er gezegd 'een streep is een streep' dus misschien over een paar dagen nog eens testen. Volgens mij is een test pas fout als de controlestreep niet (goed) te zien is....

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    In de bijsluiter staat precies uitgelegd hoe het werkt. Bij mijn test werd eerst het hele vakje tot de controlestreep roze, daarna zag ik de controlestreep en toen werd de test witter en verscheen er langzaam een roze lijntje wat steeds donkerder werd.
    Op dat plekje zit een stof wat een chemische reactie vertoond als het in contact komt met HCG. Maar hoe dat verder zit weet ik niet zo goed....

Heb vandaag het nieuws aan mn zus verteld! Leuk om het aan iemand te vertellen! Doe morgen denk ik nog die digitale test! Toch wel weer spannend. Haha!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dames ben vanmorgen vergeten te testen, toch niet te geloven!!:p

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha, Hilse...dat is erg!! Maar wel een goed teken want dan ben je er ook niet zo heel erg mee bezig geweest. Nou ja, morgen testen dan maar? Je houdt het wel spannend zeg. Ik wordt plaatsvervangend zenuwachtig als ik zie dat je gepost hebt! :)

Ik zat vanmorgen even in mijn agenda te bladeren en als mijn ei nu ook op dag 30 komt dan is mijn testdag op moederdag! Zou toch wel heel mooi zijn om dan positief te testen!! Maar ik hoop nergens meer op, we zien het wel.
    Vriendlief is het klusen nog lang niet zat, hij wilde vanmorgen alweer :$ 'want we willen toch niet het risico lopen om het ei te missen?' haha...... ik heb hem maar even uitgelegd dat om de dag ook meer dan voldoende is.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha wat lief:p

Ik denk trouwens dat ik ongesteld ga worden, net heel erg kramp gehad:(

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Oh nee toch....dat zou wel erg jammer zijn....
    Maar zolang er geen bloed is, is er hoop! Ga je morgen evengoed testen als je niet ongesteld wordt? Ik duim nog altijd voor je!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ga ik doen! Nog steeds geen bloed en krampen zijn ook verdwenen...

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Misschien waren dat de zenuwen ;)

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    of je baarmoeder is zich aan het oprekken om een plekje te maken :)

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi nou vogeltje ik hoop het!
    Morgenvroeg weer een testje doen, als ik het niet vergeet:p

15. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Hé Meiden,

Ik heb de afgelopen maanden nog nooit mijn ei gevoeld, dus ik ga er maar vanuit dat ik dat nooit ga voelen.... Hebben jullie die allemaal wel gevoeld....?!

De afgelopen maanden zijn we nog niet echt serieus bezig geweest met klussen. Maar vanaf deze maand houden we de goeie dagen wat meer in de gaten. Als ik mijn berekening mag geloven was dat deze week, dus we hebben er aardig op los geklust! Ben heel benieuwd deze maand!

Wel spannend ook om telkens jullie verhalen te lezen. Het is fijn dat je op deze wijze je gevoelens kunt delen! Aan de andere kant is het ook zo dubbel, door deze forums ben je er soms veel te veel mee bezig terwijl de meesten nog maar een paar maandjes bezig zijn! Dus van mijn kant ook de tip: laat je niet gek maken!

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Ennn?????

@Annet: Ik voel mij eisprong ook niet. Daarom ben ik deze ronde begonnen met ovulatietesten, want ik maakte mezelf helemaal gek. Wij klussen ongeveer om de dag, maar ik wil toch ZIEN dat ik een eisprong heb en wanneer.
    Het is inderdaad fijn om alles te delen, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik mezelf niet onnodig gek maar door hier veel te lezen....maar ik kan het toch niet laten ;)

17. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben ongesteld geworden gisteren. En daarnaast ook besloten om toch nog even te wachten met kindjes. Ik ga weer studeren en het is toch misschien wat makkelijker om dat eerst af te maken. Tijd zat ;)

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier ng steeds niks! Geen ongi en geen posi test..

19. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: dit is wel heel vreemd. Al zou je weer een cyclus hebben van 40 dagen zoals in de eerste ronde, had je nu toch ook al lang ongi moeten zijn! Vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent! Ben je er veel mee bezig of lukt het je wel om het van je af te zetten?

@Lotje: Ik vraag mij ook altijd af of ik er teveel mee bezig ben. Maar het is zoiets belangrijks in je leven dat je graag met anderen wilt delen. Vaak wil je dat niet met je omgeving dus dan is het forum ideaal!

@Deejee: jammer dat je ongesteld bent geworden maar misschien is het dan wel beter en kun je je op je studie richten. Veel succes!

@Romper: Hoe gaat het bij jou? Voel je je al wat meer zwanger?

Ik voel zelf nog steeds niet heel veel. Heb af en toe steken in mijn borsten en na het eten laat ik veel boertjes :$ maar verder... niets! Heb gister nog de digitale test gedaan met indicator. Stond zwanger (had ook niet anders verwacht) en 2-3 weken. Dus dat komt eigenlijk wel overeen met wat ik zelf heb uitgerekend. Nu ga ik niet meer testen ;)

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Jeetje...dit is wel heel erg balen zeg, al die onzekerheid. Op hoeveel dagen zit je nu?

@Deejee: Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar als je wil gaan studeren lijkt het me inderdaad makkelijker om even te wachten.

@Vogeltjes: Fijn dat je geen klachten hebt, maar ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt. Fijn dat je in ieder geval wel even duidelijk hebt kunnen zien dat je zwanger bent op de test.
    Het is inderdaad fijn om het met iemand te kunnen delen, maar ik laat mezelf wel een beetje gek maken door meiden die meteen zwanger zijn of meiden met horrorcyclussen, geen eisprong, of bij wie het jaaaaaren duurt. Dat maakt me een beetje bang.

Hier ook nog niks...geen ei te bekennen, temperatuur nog stabiel. Ik voel me verder wel prima (Vorige cyclussen had ik heel veel buik/rugpijn) Als deze cyclus net zolang duurt als de vorige heb ik ergens rond volgend weekend mijn ei.

Deel Deze Pagina