@Hilse: en het stomme is, dat ik nog nog twijfel haha! Heb haar teruggebeld en toen zei ze echt aankomende woensdag.... maar nog denk ik heb ik het wel goed gehoord. Ben er wel zenuwachtig voor, had het niet zo snel verwacht! Ze zullen ook nog niet veel kunnen zien. Alleen of er een vruchtzakje op de goeie plek zit. Hartje is nog in aanmaak en waarschijnlijk nog niet te horen. Fijne dag allemaal!
Spannend Vogeltje! Je zal idd weinig zien, maar ze kunnen je iig bevestigen dat je zwanger bent en of t er goed uitziet. Plus dat je gelijk een echofoto hebt, dat vonden wij iig al erg leuk! @Hilse: ik kan me heel goed voorstellen dat je al heel blij zou zijn wanneer je ongesteldheid komt. Die onzekerheid is niets! Wij hebben eigenlijk heel weinig "geklust" en ik merkte dat t me behoorlijk frustreerde wanneer vriendjelief meteen ging slapen. Ik besef me dan ook heel goed hoeveel geluk we hebben gehad, dat ik zo snel zwanger was. Overigens had ik een leuk nachtjurkje gekocht, maar heb ik die toen niet eens meer nodig gehad... Als je al een paar rondes achter de rug hebt, kan ik begrijpen dat je wel wat dingen doet om het extra spannend en leuk te maken. En ohja, Vogeltje, die vergeetachtigheid komt me heel bekend voor, het zorgt wel voor komische situaties!
@Hilse: ja, zo'n spel is inderdaad leuk! Ik heb wel eens gelezen dat meiden een ei overslaan (hoe weten ze dat??) dus volgens mij moet het kunnen. Ik hoop voor je dat het snel maandag is en de ha je iets meer kan vertellen (en positief nieuws heeft ) Vorige ronde was ik ook gewoon aan het hopen dat ik ongesteld zou worden, dan gebeurde er iig IETS. @Vogeltjes: haha, je eerste zwangerschapskwaaltje!! haha, wel grappig. Dat wordt nog wat als ik ooit zwanger wordt, ik heb dat nu al...Vorige maand moest mijn paard naar de hoefsmid en ik had het goed in mijn agenda geschreven maar fout in mijn hoofd. Dus het arme beest heeft een hele dag voor niks binnen gestaan en de week daarna was ik haar vergeten binnen te houden en heeft de hoefsmid haar uit de blub moeten trekken. Wel fijn dat je zo snel terecht kunt, volgens mij wordt het dan ook wat 'echter'. @Annet: Wat vogeltjes al zei; het is toch wel bijzonder om als je eigenlijk geen zin hebt toch te 'moeten' om een kindje te maken.
@Lotje:Ja, dat is het zeker! Maar ik zal inderdaad wat spannende dingetjes gaan kopen, haha. Mijn vriend is nu een paar dagen weg voor werk, dus ik hoop dat ik gewoon weer een cyclus van 25 dagen heb en vorige week mij ei had! @Hilse:, ik kan me voorstellen dat je al bij wordt als je ongesteld wordt! Wat balen zeg! @Vogeltje: wat ontzettend spannend en vooral leuk!!
Hoi meiden, Net terug van de vk. Was een superlieve vrouw. Nog geen hartslag gehoord maar wel een mooi vruchtzakje op de goede plek! Over 2,5 week mag ik alweer terugkomen voor een nieuwe echo! @Lotje, Hillse en Annet: Hoop voor jullie dat jullie dit heel snel mee mogen maken!
@Vogeltjes: Wauw! Fijn om te weten dat het iig goed zit nu! Ben je nu iets meer gerustgesteld? Heb je wel een foto meegekregen? Ook super dat je zo snel weer terug mag. Is er dan wel een hartslag te horen? @Hilse: Nog niks? Hier eindelijk een naderend ei!! Een dikke week eerder dan vorige ronde, dus er zit vooruitgang in mijn lange cyclussen. Dinsdagavond was mijn ovutest helemaal wit en gisteravond opeens 2 dikke strepen! We zijn maar meteen het bed in gedoken Vanmorgen nog een test gedaan en die was nog positiever en nog donkerder dan de teststreep. Dus vanavond maar weer klussen. Ik heb nu wel ontzettend pijn in mijn onderrug, kan amper zitten. Wat ik wel vreemd vind is dat ik helemaal geen vruchtbaar slijm heb. Zou dat nog komen of zou het kunnen dat ik dat gewoon niet heb?
Volgens mij kan het dat je dat niet ziet of merkt! Wat fijn dat het nu toch wat eerder is!!! Nog wel even doorklussen voor de zekerheid en dan de wachtweken in Gelukkig zijn dat er maar twee... Veel plezier nog even!!! Ben inderdaad wel wat gerustgestelder nu ik ben geweest. Als het goed is, is er over 2 en halve week wel een hartslag te horen als alles goed zit. Gelukkig hoef ik dus niet meer heel lang te wachten!
@vogeltje super om te lezen je eerste echo goed nieuws was! Gefeliciteerd! Spannend hè dat je nog niet zo veel hebt kunnen zien.. Ik heb gister mijn eerste echo gehad en een gezonde grote tuinboon gezien met kloppend hartje, ben zo trots!! Hoe voel jij je? @Hilse wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden? Heb al even niet meer op zwangerschapspagina gekeken maar gaf de uitslag bij de huisarts nog duidelijkheid?
@Vogeltje: Fijn als je staks het hartje kan zien, dan wordt het denk ik toch wat echter. Hoe voel je je verder? Gisteravond nog een positieve ovutest gehad, maar als ik ze nu naast elkaar leg, was gisterochtend toch iets donkerder. Vanmorgen was ie alweer een stuk lichter. Heb ook geen rugpijn meer nu. Gisteravond natuurlijk weer flink geklust. Het was niet echt romantisch want ik kon alleen plat op mn rug liggen, door de rugpijn.... haha. Denk dat we vanavond maar een avondje rust nemen en morgen voor alle zekerheid nog een keertje klussen. En dan inderdaad weer wachten... Maar nu weet ik wel dat we er alles aan gedaan hebben en dat we mijn ei niet per ongeluk gemist hebben. @Cloe: Wauw! Dat lijkt me zo bijzonder om voor het eerst het hartje te horen!
@Cloe&Vogeltje: wat fijn dat jullie allebei een positieve echo hebben gehad! Goed gevoel geeft dat he?! @Lotje: wat goed van je ei, spannend dus! Wel jammer van de pijn in je rug, maar als ik het zo lees, klussen jullie genoeg hoor Suc6 en veel plezier nog! @Hilse: hoe is t nu met jou? Nog steeds geen menstruatie te bekennen? Ik ben net samen met vriendjelief bij de vk geweest voor de intake! En het mooiste was dat ik ook nog een echo kreeg! Dat moest dan wel inwendig, oke, prima... Maar er was niets te zien, alleen ruis.. toen probeerde ze toch vervolgens een uitwendige echo en ja hoor, daar was onze uk in beeld! Al bewegend en met kloppend hartje!! We werden er helemaal gelukkig van! En meteen de bevestiging dat t er 1 is. Toch wel een opluchting, omdat we eigenlijk geen ruimte in huis hebben voor 2 ukkies. We kregen ook nog een leuk koffertje mee met daarin veel informatie/tijdschriften, een knuffel en en een tutuknuffeltje, erg leuk! We hebben ook gekozen voor de combinatietest, dus maandag een afspraak maken en dinsdag bloedprikken in t zkh. 22 mei weer een afspraak bij de vk. Nu voel ik me pas echt zwanger, heerlijk. Net als Vogeltje, hoop ik ook dat jullie dat snel mee mogen maken!
@Romper: Fijn dat het allemaal goed is, ik kan me voorstellen dat het nu allemaal veel 'echter' is. Wij hebben deze ronde inderdaad genoeg geklust, daar zal het dus niet aan liggen Vriendlief maakte me vanmorgen zelfs wakker om het nog maar een keer 'voor alle zekerheid' te doen. haha. Helaas alleen nog steeds flinke rugpijn. @Hilse: Nog steeds geen nieuws? Maandag mag je naar de HA toch?
Hier nog steeds geen veranderingen idd! Gister nog negatief getest.. Dacht even proberen.. Maar ga maandag de ha bellen als er nog steeds niks is! Heb nu beetje last van m'n darmen
Jeetje meid, wat ontzettend balen. Ik had zo gehoopt dat je nu eindelijk goed nieuws had. Ik hoop dat je maandag meteen bij de Ha terecht kunt. Nog ff volhouden!!
@Hilse: Balen!!!!! Hopen dat de HA je morgen wat wijzer kan maken! @Lotje: Dan hebben jullie er nu iedergeval alles aan gedaan! Spannend de wachtweken! Wanneer denk je dat je NOD is? @Romper: Wat superleuk dat je het hartje hebt gehoord!!! Dan kan je echt gaan genieten! Waarom hebben jullie gekozen voor de combinatietest? Wij twijfelen nog. Met 20 weken kunnen ze ook toch zien of het misschien syndroom van down heeft? @cloe: Fijn dat je echo zo goed was! Idd zo'n fijn gevoel dat er iets in je buik zit Ik moet nog twee weekjes wachten en dan hoop ik ook een hartje te horen.
@Hilse: Nog een dagje volhouden meid! Ik hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt. @Vogeltjes: Ja, inderdaad hebben wij er alles aan gedaan. En ik heb nu daarom ook veel meer rust. Volgens ff heb ik afgelopen vrijdag mijn ei gehad en als mijn temperatuur nu hoog blijft en mijn lf net zolang is als vorige keer (is dat altijd hetzelfde???) dan zou ik rond 8 mei ongesteld moeten worden. Ik neem me nu voor om te testen op moederdag!
@Hilse: jeetje, wat balen joh! Ook ik hoop dat je morgen wijzer zal worden bij het bezoekje aan de HA! @Vogeltje: wij hebben gekozen voor de combinatietest, omdat we vinden dat dat sowieso geen kwaad kan om te doen. We willen graag vantevoren weten waar we aan toe zijn en niet pas na de bevalling voor verrassingen komen te staan. Bij de 20 wkn.-echo kunnen ze idd veel zien, maar de combinatietest geeft wat meer zekerheid. @Lotje: ik hoop voor jou dat het een héle mooie moederdag zal zijn!
Nou heb ik ook weer wat hoor! Vanmorgen na het vrijen lichtroze bloedverlies.... Daarna niks meer....
@Hilse: Jeetje nou dat weer...Maar misschien komt het nu op gang! Mijn vorige ongesteldheid begon ook zo. Na het vrijen wat lichtroze (dacht nog dat we misschien te wild hadden gedaan ) Daarna niks meer, 2 dagen later weer wat bruinverlies en na een week pas echt ongesteld. Misschien is het wel een innesteling. Ben je al bij de HA geweest??
Wat spannend voor iedereen, he meiden? @Hilse: heb je al een afspraak met de ha gemaakt of ben je toch nog ongi geworden vannacht?! @Romper: hoe lang moet je wachten op de uitslag van de combinatietest? @Lotje: wat een leuk idee om op moederdag te testen!! Ik ben zelf al een paar dagen behoorlijk ziek. Buikgriep! Pfff... wat kun je ellendig dan voelen, zeg! Behalve in de week waarvan ik hoop dat ik mijn ei had, hebben we dan ook bijna niet meer geklust! Eerst mijn vriend die een paar dagen weg was voor zijn werk en daarna werd ik ziek!! Vrijdag is mijn NOD maar ik heb totaal niet het idee dat het deze ronde raak is. Ik heb dus wat dat betreft zelfs weinig spanning deze keer!!