Vanmorgen de ha gebeld en kan er woensdag (pas!) terecht om 08:50.. Nog geen bloed weer gezien! Echt super verwarrend
@Annet: beterschap!! Misschien is die week van je ei toch voldoende geweest. En anders door naar de volgende ronde!! Ik ben ook ziek geweest in de 2e ronde, toen ik net begon met temperaturen. Die stuiterde dus alle kanten op, waardoor ik nog niks wist Ook weinig geklust toen. @Hilse: Ach meid, zit je NOG langer in onzekerheid......
@Hilse: Stom! Dat duurt weer ffies. Veel afleiding zoeken! @annet: Beterschap! Als je in de week van je ei maar geklust hebt, dat is het belangrijkste En je weet maar nooit! Gevoel zegt niet alles. @Lotje: Zou helemaal geweldig zijn op moederdag een positest. Maar misschien heb je wel eerder door dat je zwanger bent. Nu weet je zeker dat je een ei hebt gehad. Binnen 16 dagen moet dan wel je ongi komen. Spannend! @hier: Alles gaat zn gangetje. Alleen is sinds dit weekend de misselijkheid begonnen. Heb er 's ochtends en 's avonds vee last van en ook al boven de pot gehangen.... vind dat zo vies.... Weet dat het erbij hoort maar voel me dan wel echt belabberd! Gelukkig had ik vandaag een adv dag. Nu nog 4 dagen werken en dan lekker twee weken vakantie. Als ik dan erg misselijk blijf hoef ik iedergeval niet te werken....
@Vogeltjes: Hm, da's balen...Wel fijn dat je je nu echt zwanger voelt, maar het is niet fijn om je zo beroerd te moeten zijn. Ik vind mezelf ook altijd vreselijk zielig en vies als ik moet overgeven. Oh bijna vakantie! Heerlijk!! Heb je nog leuke plannen? (als je niet al te misselijk bent)
Ik ben ineens heel zenuwachtig voor morgen!! Heb trouwens ook veel waterige afscheiding, Voelt soms of ik ongesteld ben maar dan is 't gewoon niks..
Dat kan ik mij voorstellen! Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. Hij zal het toch niet op het ontpillen gooien? Hoop voor jou morgen wat meer duidelijkheid!!!
Ik kan wel gewoon zeggen dat ik al wat langer bezig ben, weet hij toch niet?? En m'n moeder heeft een paar x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus misschien is dat wel weer in mijn voordeel dat ie me gauwer doorstuurt?
@Annet: wat balen dat je ziek bent! Beterschap! @Hilse: tuurlijk is t spannend! Ik duim voor je dat de HA je doorstuurt, zodat je eindelijk eens te weten komt wat er nu precies is. Suc6 meid! @Vogeltje: wat vervelend dat je zo misselijk bent! Dan mag ik nog niet klagen. Heb ook wel regelmatig last van misselijkheid, maar kan alles tot nu toe binnenhouden. Ik hoop voor je dat je er niet al te lang last van blijft houden. Ik heb een hele stomme vraag mssch wel... Kan t kwaad als je rent wanneer je zwanger bent? Ik heb namelijk flink gerend net voor de trein, waar ik nu spijt van heb. Ben bang dat dat helemaal niet goed is voor de baby???
@Hilse: Succes vandaag!! Ik hoop dat je nu wat duidelijkheid krijgt. @Vogeltjes: Hoe is het met de misselijkeheid? @Romper: Volgens mij kan het geen kwaad. Er zijn toch ook genoeg meiden die hardlopen als ze zwanger zijn? Ik lees overal dat je vooral door moet gaan met sporten. @Annet: Hoe is het nu met je? Hier geen nieuws. Nog steeds lichte rugpijn en een rommelbuik en vanmorgen ook gevoelige borsten. Maar dat heb ik ook allemaal voordat ik ongesteld wordt.
Hey dames, Eigenlijk niet veel wijzer geworden maar wel soort van gerustgesteld.. Ookmede door mezelf. Heb zondag lichtroze bloedverlies gehad, wat kan duiden op een innesteling zoals ieder van jullie ook weet Heb een echo gehad maar was vrijwel niets te zien. Over 2 week mag ik weer komen als er nog steeds geen verandering is, is er dan twijfel bij hem of mij dan moet ik naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Maar misschien ben ik in de tussentijd wel zwanger geworden dat m'n eisprong later is geweest dan ik dacht (door dat bloed denk ik dan)
Hihi zo lief, smste m'n vriend over de uitslag (hij is aan t werk) kreeg in terug : spannend! Hopen dat het goed is bijna mammie! Love you
Haha, wat schattig van je vriend! Hij was toch ook degene die na de sex zei dat het deze keer raak was? Dacht de ha ook dat het een innesteling kon zijn? Zou wel super zijn als je kunt afbellen omdat je zwanger bent!! Ik duim nog steeds voor je (krijg inmiddels wel een beetje kramp in mn duimen ) Dus voor ons worden het 2 spannende weken!!
Ow meiden spannend!! Maar Hilse, als afgelopen zondag een innesteling zou zijn geweest dan kun je aankomend weekend al testen toch? @romper: Op donderdag ben ik altijd fanatiek aan het springen en hupsen en dat kan volgens mij geen kwaad. Zolang jij je er goed bij voelt kan je gewoon sporten en naar de trein rennen. Pas als het pijn doet dan moet je rustiger aan doen. Misselijkheid was vandaag iets beter te doen. Mn vriend had vanmorgen een beschuitje op bed gebracht (staat overal dat je voor je je bed uitkomt alvast wat moet eten) Het heeft wel een klein beetje geholpen. 's Middags voel ik mij zo raar. Ik heb dan veel trek maar ben ook misselijk. Moet vooraal niet aan vlees denken.... Straks naar mn zus toe waar mn andere zus en mn moeder ook zitten dan gaan we het vertellen!!!! Ben heel benieuwd!!!
@Hilse: wat spannend! Ik blijf voor je duimen hoor! @Vogeltje: wat lief dat je vriend je een beschuitje op bed heeft gebracht! Heeft die van mij ook al een paar keer gedaan Herkenbaar van t vlees, ik moet er ook niet echt aan denken. Sowieso ben ik niet zo heel gek op vlees, dus ik eet nu vaak champignons bij t avondeten. Bepaalde groenten en aardappels zijn nu ook niet mijn favoriet. Patat gaat vaak door mijn gedachten heen....
@Lotje, haha Heb jij ook over 2wk je NOD? @Vogeltje, is het niet 2wk na de innesteling? Of een week! Ff googlen maar hihi Wat spannend trouwens het vertellen! Ben benieuwd hoe het was!! @Romper&Vogeltje, haha geinig om te lezen hoor Ik heb ook de laatste tijd dat ik erg honger heb maar ook misselijk ben.. en in bepaalde dingen erge trek heb en andere niet...
@Hilse: ja, als mijn LF net zolang is als vorige ronde (17 dagen) dan is mijn NOD op 10 mei. @Vogeltjes: En hoe reageerde je moeder en zus??
@Hilse: Ik heb een week na innesteling getest. Zou dat wel even afwachten als ik jou was. Als het dan negatief is dan weet je dat het ook echt zo is. Maar als je het fijner vindt om het eerder te doen moet je dat zeker niet laten Gister aan mn moeder en zus verteld. Zusje ging meteen huilen en mn moeder was heel erg verbaasd en verrast. Ze wilde nog niet meteen oma genoemd worden en moet wel erg wennen. Maar vandaag kwam ik thuis en toen stond er al een pakje op de tafel met een lief kaartje van mn moeder.
@Hilse: Ik zou testen!!! Maar misschien is het inderdaad slimmer om tot zondag te wachten, dan zit je een week na innesteling. Kun je het nog 2 daagjes uithouden? Ik blijf voor je duimen!!! @Vogeltjes: AAh wat leuk!! Ik kan me wel voorstellen dat je moeder verbaasd en verrast was. Je bent er zelf al heel lang mee bezig en al helemaal aan het idee gewend, maar voor haar komt het natuurlijk zomaar uit de lucht vallen. Maar zo te horen is ze er na een nachtje slapen al aan gewend!! Vraagje: Hebben jullie allemaal je innesteling gevoeld of gezien (bruinverlies) ?? En hoelang na je ei was dat?
@Lotje: ik heb het niet gevoeld... had wel een week voor NOD regelmatig een beetje bruinverlies. Oja, ik had wel veel last van ongikrampen. Maar volgens mij is het niet zo dat je dit altijd voelt. Voel je zelf wel wat of nog niet?