2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes: Geen idee wat ik ga doen. Eerlijk gezegd ben ik er nu een beetje klaar mee. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ben ik ongesteld dus doe het toch ;) Ik weet ook wel dat we nog maar net bezig zijn, maar om me heen lijkt iedereen meteen zwanger en daar wordt ik een beetje verdrietig van.
    Maar waarschijnlijk ben ik straks toch weer te nieuwsgierig naar mijn ei om die ovutesten te laten liggen. Ik zie wel....
    Enig lichtpuntje is wel dat mijn cyclus deze ronde 12 dagen korter is dan de vorige.
    Veel plezier dit weekend! Weten je vriendinnen al dat je zwanger bent?

@hilse: ik hoop bij jou beter nieuws??

2. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    @Lotje: balen! Ik ben nu in mijn 5e maand bezig, dus hier ook iemand die niet gelijk zwanger is :) Ik baal ook elke maand weer heel erg! Wel fijn dat je cyclus nu iets korter was.

@misselijk: ik ben bij de zwangerschap van mijn zoontje helemaal niet misselijk geweest gelukkig, alleen net na de bevalling, maar ik was dan ook meer dan een liter bloed verloren, dus het zou ook daarmee te maken kunnen hebben gehad haha

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje: Ik weet ook wel dat ik nog helemaal geen reden tot klagen heb, hoor! Maar het is wel jammer. Ik had deze cyclus voor het eerst duidelijk mijn ei gevonden en veel geklust rondom ei, maar helaas.....

4. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Balen Lotje! Volhouden hoor. Komt vast goed. En in ieder geval al fijn dat je cyclus iets korter was.

Dan ben je al even bezig Sabje. Ook balen... Duurde het bij je zoontje ook wat langer of toen wel meteen raak?

Vogeltje, geniet van je weekend weg! Veel plezier!

Ik heb vanmorgen nog maar een 4e test :) gedaan. Kan het gewoon nog steeds moeilijk geloven en ben steeds op zoek naar bevestiging...

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: de tijd vliegt nu ineens idd!! Al ben ik blij wanneer ik het de mensen heb verteld, die ik het persoonlijk wil vertellen, zodat daarna "de hele wereld" het mag weten. Woensdag heb ik het aan mijn leidinggevende en één collegaatje verteld. Leidinggevende reageerde heel erg leuk, ging meteen terugdenken aan de zwangerschap van zijn vrouw, 24 jaar geleden ;)
    Collegaatje (van een andere afdeling) reageerde superlief, heeft zelf een dochtertje van nog geen 1. Ze was meteen een cadeautje voor me gaan kopen, zo leuk!
    Herkenbaar hoor, dat de tijd voorbij lijkt te kruipen, dat had ik in het begin ook. Je wil dan zo graag naar die 12 weken toe! Maar geniet ervan, want strakjes gaat het ineens veel harder voor je gevoel. Al zal dat op het laatst van de zwangerschap niet meer het geval zijn, ben ik bang...
    Onze volgende echo (nekplooimeting) is a.s. maandagochtend. En jij 's avonds! Spannend!

@Bambi: gefeliciteerd!! Wat super voor je!! :)
    En zoooo herkenbaar dat je het niet kunt bevatten! Je wil het vast niet geloven, maar ik heb wel 7 (!) testen gedaan. Eigenlijk geloof je het pas wanneer je je kindje op de echo ziet bewegen.

@Sabje: welkom, gezellig dat je hier mee komt babbelen! :)
    Balen dat je al zo'n tijd zwanger probeert te raken. Ik kan me voorstellen dat je geduld een keer opraakt... Maar volgens mij is 5 maanden nog redelijk? Heb weleens begrepen dat een half jaar het gemiddelde is om zwanger te raken?

@Lotje: wat shit joh! Heeft het duimen toch niet geholpen... :(
    Ik gun het je zo! Het fijne is wel dat je iig nu ongesteld bent en daarna gewoon verder kunt met de volgende ronde. Maar ik kan me voorstellen dat het ook bij jou frustraties begint op te wekken.
    Maar moed houden he! Binnenkort kom je hier met fantastisch nieuws :)

@Hilse: ik hoop dat je stilte hier op het forum geen slecht nieuws betekend.... :(

Vandaag voor het eerst iets geshopt; (witte) sokjes en een (rood) mutsje van Nijntje, ik kon het niet laten! :D
    En jij Vogeltje, al iets geshopt?

6. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Bij mijn zoon was ik de 4e maand zwanger. En heb ook altijd gedacht dat ik er nu 6 maand over doe. Dus dan moet ik nog 1 maand geduld hebben haha.

Ik voel mijn eisprong ook redelijk goed, deze maand dus ook goed geklust :)

Ik heb bij mijn zoontje geloof ik ook wel zo'n 5 x getest, is heel normaal. Als je er doorzichtige nagellak op doet kun je ze bewaren. Ik heb de mijne nog steeds :)

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje: ik had voordat we begonnen het gevoel dat we er 5 maanden over zouden doen, weet nu alleen niet of het 5 maanden of 5 rondes waren, want dat komt niet overeen. haha, ik hoop dat mijn gevoel gelijk heeft, dan hoef ik niet lang meer te wachten ;)

@Romper: Groot gelijk dat je al iets gekocht hebt!!

Hier is mijn ongi alweer bijna over, op naar de volgende ronde!!
    Ik baal er alleen een beetje van dat ik nu nog niet weet wanneer ik mijn ei kan verwachten. Mijn cyclussen zijn nog steeds niet echt regelmatig te noemen.

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey Hey,

Tijdje stilte van mijn kant!
    Maar nog steeds geen nieuws ook!:(
    Weet alleen niet meer wanneer ik voor het laatst bij de ha ben geweest:p

@bambi: gefeliciteerd! Super!!

@all, heb alles beetje gelezen maar het is al laat + op m'n mobiel; vergeef me als ik iets vergeet!:p

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Heerlijk weekendje weg gehad met vriendinnen. Ik heb het zel wel verteld omdat ik zo misselijk ben en weinig eet. Ze waren superlief! Vanavond naar de vk voor een echo. Was afgelopen vrijdag heel zenuwachtig en bang want ik had weer een heel kleine beetje bloedverlies. Dat is alweer over gelukkig. Ben heel benieuwd wat we vanavond gaan zien! Misselijkheid blijft, daar zal ik voorlopig ook niet van afkomen.

@Bambi: Blijf zo spannend heh! Had je maar een schermpje in je buik, dan kan je het zelf zien!

@Lotje: Ja, dat blijft toch lastig. Dan toch maar weer aan de ovutesten! De etospillen hebben dus ook niet echt geholpen om een regelmatige cyclus te krijgen :(

@Hilse: Bah! Wat vervelend nog steeds geen nieuws! Wat ga je nu doen? Weer naar de ha?

@Sabje: De 6e maand schiet al op :) Zal leuk zijn als je gelijk krijgt!

@Romper: Ja de tijd gaat toch ook wel weer hard. Maar ik vind het niet heel erg als ik al iets verder ben. Dan ben ik hopelijk niet meer zo misselijk en heb je wat meer zekerheid. Spannend om het te gaan vertellen!!! Dan is het helemaal echt!!

Fijne dag meiden!

10. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    @Vogeltje: wat super spannend voor vanavond!

@Vogeltje/Ropmper: Wat leuk dat je nu al in de fase zit dat je het mensen kan vertellen! Lijkt me allemaal een stuk leuker en makkelijker, zeg!

@Sabje: welkom! Leuk dat er nog iemand mee babbelt. Laten we er van uitgaan dat het bij de overige meiden allemaal in de zesde maand raak is! Ik teken ervoor!!

@Hilse: flink balen....

Uiteraard willen we het allemaal zo snel mogelijk en dan begin je te twijfelen of het bij jou wel wil lukken. Maar onthoud: het duurt gemiddeld 6 mnd tot 12 mnd. Dus het komt vast allemaal goed met ons!!
    Vanaf gister in ieder geval weer lekker aan het klussen. Vriendlief hoeft nu niet naar het buitenland en ik hoop deze maand ook niet ziek te worden. Dus vol goede moed dus maar weer!!

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes: Succes vanavond!!
    Volgens mij gebeurd het vaak dat meiden een beetje bloed verliezen tijdens de zwangerschap, maar ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt. Vanavond weet je iig zeker dat alles goed zit!

Die pillen slik ik pas sinds vorige ronde, dus geen idee of mijn cyclus regelmatiger is geworden. Ben allang blij dat ie in ieder geval korter is geworden. Ben benieuwd of ik deze ronde weer rond 37 dagen zit.

@Hilse: Wat balen meid....nog steeds geen nieuws :( Heb je tussendoor nog eens getest? En nu, weer naar de HA? Gaat het verder nog een beetje, ik kan me voorstellen dat je zo onderhand gek wordt.....

@Annet: inderdaad, ik wordt ook wel eens onzeker of het bij ons wel ooit gaat lukken. Gelukkig is vriendlief wel heel positief. Hij vroeg van de week of het niet beter was als ik voor hem ook vitaminepilletjes ging halen, zodat hij ook genoeg vitamines binnenkrijgt 'voor zijn zaadjes' (hahaha :)) en hij slikt ze nu braaf elke dag.
    Ik heb ook alweer goede moed voor ronde 4. Mijn ongesteldheid is al bijna weg, dus wij gaan vanaf vandaag ook weer braaf om de dag klussen.

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Net naar de vk geweest. Alles zag er supergoed uit! Ook het hartje al gehoord :)

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meiden, ik kan pendelen! denk ik :p heheh, WIE WIL?? :D

Ik ga denk ik volgende wk naar de ha bellen weer, of eind van deze week al.. Wou nog wel weer een testje gaan doen deze week. Nog even zien wanneer..
    Op de een of andere manier ben ik er nog steeds heel rustig onder.. Misschien komt dat wel omdat ik al zo lang niet ongesteld ben geweest..
    Heb wel vorige week buikpijn gehad waarvan ik dacht dat het wel eens m'n eisprong zou kunnen zijn.. dus theoretisch gezien zou ik dan volgende week ergens ongesteld moeten worden... of niet... pff zucht!

@Vogeltje, wat fijn dat alles goed is! :) Foto? hihi

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Als je vorige week eipijn had, heb je dan gewoon een cyclus overgeslagen? Ben benieuwd wat de HA zegt.

Leuk dat je kan pendelen! En je hebt voor jezelf gunstig gependeld zie ik ;) Als je wil mag je voor mij ook wel doen. Heb je daarvoor info van mij nodig?

@Vogeltjes: Fijn dat alles goed is! Ben ook benieuwd naar de foto.

Hier is mijn ongi opgehouden en we gaan verder met ronde 4.......

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lotje, je volledige naam + concrete vraag/vragen :)

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Foto ga ik regelen!

@ Hilse: Kan je voor mij ook pendelen wat het wordt? Het zou goed kunnen dat je een ongi hebt overgeslagen. Hopen dat je deze week wat meer duidelijkheid hebt!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Tuurlijk! Stuur maar pbtje met je naam :)

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Je hebt pb. Ben erg beniewd en alvast bedankt!!

19. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Ben al begonnen met kijken of er ongesteldheid aankomt (en ik zit pas op dag 25) Pfff, ik blijf het altijd spannend vinden hoor, het liefst pak ik nu al een test, maar dat heeft geen zin! Zondag pas... Bij mijn zoontje had ik ook 1 dag voor mijn NOD een negatieve test en 3 dagen later toch positief, dus ik denk niet dat ik snel hcg aanmaak, afwachten, afwachten, afwachten.....

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sabje: Wat spannend!! Nog even volhouden!

Ik heb net de HA gebeld en vanmiddag kan ik bij de apotheek een middeltje tegen de misselijkheid ophalen. Hoop dat het gaat helpen! Gisteravond alleen maar ziek op de bank gelegen...

@Hilse: Ik heb je een pb'tje gestuurd!

Deel Deze Pagina