2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje: Oh spannend!! Nog een paar daagjes wachten, ik duim voor je!!

@Vogeltjes: Is het zo erg met je misselijkheid? Ik hoop dat het middeltje helpt. Ik dacht trouwens dat je vooral smorgens misselijk was tijdens je zwangerschap.....

@Hilse: Bedankt voor het pendelen!

Hier is mijn ongesteldheid helemaal over. Nu dus weer op eierjacht. Ben benieuwd wat mijn cyclus nou gaat doen. Ik weet iig ongeveer wat ik kan verwachten, dus ik ben wel wat minder hysterisch!

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Ja, helaas heb ik er erg veel last van. Eet nog maar heel weinig en spuug regelmatig. Dinsdagavond lag ik de hele avond beroerd op de bank. Voelde me zo ziek. Heb nu de pilletjes. Lijkt wel een beetje te helpen alleen word je erg erg duf van. Maar dat is toch beter dan de misselijkheid. Veel plezier weer met klussen!

@Hilse, is het nog gelukt met pendelen?

@Sabje: al een ongi te zien?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey Hey,

Ben vanavond ongesteld geworden:(
    Probeer het vanavond nog te doen en anders morgen sorry! X

4. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Hier nog geen ongesteldheid, afwachten....

5. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    @Volgeltje, jeeh wat ben je misselijk! Bah, niets aan. Maar ja: voor het goeie doel en even er door heen bijten!!

@Lotje; Succes met de nieuwe ronde!

@ Sabje: spannend, hoor! Wie weet een leuek moederdagkadootje?

@ Hilse; Pffff.... daar is het dan? Ben je er nu blij mee of toch niet? Tuurlijk liever zwanger, maar een ongi die uit blijft is toch ook raar.....

Wij zijn om de dag aan het klussen! Vriendlief wil elke dag wel, maar het schijnt toch ook beter voor het zaad te zijn om er een dag tussen te laten?

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes: balen zeg...zo is het natuurlijk weinig genieten van je zwangerschap.

@Hilse: AAH, wat balen nou...., ik had het zo voor je gehoopt.
    Maar nu gebeurd er in ieder geval wel iets. Ik hoop voor je dat je volgende cyclus wat sneller verloopt.

@Sabje: Spannend!! Wanneer ga je testen?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja balen, maar ben inderdaad blij dat alles nog werkt! Nu maar hopen dat m'n pendel gelijk heeft:p het kan nog! Haha
    @sabje, spannend! Wanneer ga je testen? Veel last van testdrang?:p

8. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Haha, jullie leven erg mee, leuk hoor!
    Ik ga zondagochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben, lijkt me leuk hoor, op moederdag een positieve test :)
    Maar probeer er niet teveel op te hopen (lukt nog niet hihi)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje, dat zou inderdaad super zijn om op moederdag positief te testen!

@Annet: hier ook zo'n enthousiaste vriend die voorstelde om het 'voor alle zekerheid' maar elke dag te doen. Denk dat dat ook een beetje veel van het goede wordt. Hij begon wel braaf uit zichzelf met vitaminepillen en drinkt nu tot mijn eisprong niet meer. Ze zijn er stiekem toch wel mee bezig :)

@Hilse: Ja dat kan zeker nog! Ik hoop ook dat jij ontzettend goed kan pendelen en dat je pendel gelijk heeft :)

10. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Nog niet ongesteld hier..... Afwachten...... Morgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben.....Spannend hoor!
    Geen idee of ik zwanger ben of niet, voel niks anders dan anders, geen gevoel van zwangerschap, ook geen gevoel van komende menstruatie, maar dat heb ik nooit.

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje: nou dan maar hopen op een mooie MOEDERdag voor jou!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Succes sabje!! Duim duim!

13. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Ik heb net het mooiste moederdagcadeau gekregen.
    IK BEN ZWANGER!!!!!!
    Binnen 5 seconden 2 dikke vette strepen :)

14. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    #734 Romper, 13 mei 2012
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
    @Vogeltje: mooi he, zo'n echo?!
    Wat vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid. Hopelijk helpen de pilletjes goed. Ik mag niet klagen, ben helemaal niet misselijk.

@Hilse: jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar iig eindelijk iets! Want die onzekerheid is wel frustrerend natuurlijk. Al had ik gehoopt voor je dar je zwanger was.

@Sabje: woow en dat op moederdag! Geweldig! Gefeliciteerd! Jouw moederdag kan niet meer stuk!

Hier is inmiddels iedereen op de hoogte van mn zwangerschap. Zoveel leuke en lieve reacties! Voel me ook net jarig, krijg allemaal cadeautjes, zo leuk!
    Nekplooimeting was heel positief! En wat was ons kindje bewegelijk op de echo, maakte ook nog een lange neus, hihi!
    Echo was duidelijker dan bij de vk, echt heel mooi.

15. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sabje: Wat super!!! Gefeliciteerd. Dat wordt een hele mooie moederdag voor jou!

@Romper: Leuk dat je het nu aan iedereen kan vertellen. Ik ben vrijdag a.s. jarig dan ga ik het aan de familie vertellen. Deze week weten de vrienden het allemaal. Heb idd ook al leuke dingetjes gehad! Groeit je buik al een beetje?

Pilletjes helpen een beetje. Geef niet zoveel meer over en kan iedergeval weer iets doen. Volgens de vk is deze week de piek qua hormonen en zal het daarna steeds beter gaan!

@Lotje: Al een begin van een ei gespot? Nog een beetje te vroeg zeker.

@Hilse: Is je ongi al weer een beetje over? Kan je iedergeval weer beginnen aan een nieuwe ronde!

Fijne moederdag iedereen!

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sabje: GEFELICITEERD!! Dat is wel een heel mooi moederdagkado!

@Vogeltjes en Romper: Jullie ook gefeliciteerd met moederdag.

Hier nog geen ei gevonden, maar ben ook nog niet begonnen met ovutesten. Denk dat ik daar morgen maar weer mee begin, want stel dat mijn ei nu eens vroeg komt....(zal wel niet, maar ik durf geen risico te nemen)

17. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Sabje@: WOW, gefeliciteerd!!! Super!!! Wat moet dat onwerkelijk zijn op moederdag!!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sabje, gefeliciteerd!!!! Super mooi Moederdag cadeau!

@all, wordt minder, denk overmorgen helemaal over. Volgens de berekeningen van een 28dag cyclus heb ik m'n ei op de 23e deze maand, ben benieuwd...!

19. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: ik hoop voor je dat je na de piek van deze week er vanaf bent, want t lijkt me geen pretje, die misselijkheid. Lukt t je nu wel om te werken als je zoveel last hebt van misselijkheid?
    Ja, ik heb al wel een buikje! Al zit er op 1 dag nog steeds verandering in. Vooral na t avondeten, dan is ie een stukje dikker. Maar als ik uit bed kom, is ie ook al niet meer plat.

@Hilse: dan kun je eindelijk weer verder met een volgende ronde! Spannend!

@Vogeltje & Lotje: bedankt! Moederdag voelde ineens wel een beetje anders dan anders. Een fijn gevoel iig!

Werkse vandaag!

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Ik weet helemaal niet meer van welke cyclus ik moet uitgaan. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben dan is overmorgen mijn ei. (zal wel niet want mijn ovutest was negatief vanmorgen) als ik uitga van mijn vorige cyclus heb ik mijn ei op 26 mei en als ik van mijn langste cyclus uitga dan heb ik hem op 1 juni....dus ergens tussen overmorgen en 1 juni springt mijn ei
    -zucht- Daarom ben ik toch maar weer begonnen met ovulatietesten. Ik heb er nog 18 liggen, dus ik kan nog ff vooruit.

Deel Deze Pagina