Ik heb vanmorgen een test gedaan, en zoals verwacht negatief Ik heb ook al weer wat meer roze dus ik zal morgen wel ongesteld worden. Dan zal ook mijn temperatuur wel zakken, want die was nog hoog. Nou vanavond dus maar lekker aan de wijn en op naar ronde 5
Ah balen lotje! Nouja dan inderdaad maar aan de wijn! Vol goede moed verder! @all, ik heb sinds gister wat last van Krampjes.. Niet de ovu pijn die ik gewend ben.. Miss innesteling?
@Lotje: Heh wat balen! Laat die ongi dan maar komen! Dan heb je over ruim twee weken weer een kans! @Hilse: Spannend! Hoop voor je een innesteling. Weet niet of je dat kan voel. Heb rond die tijd zo vaak kramp of buikpijn gehad dat ik niet meer wist waar wat van was.
@Lotje; balen! Niet al te ziek geworden van de wijn? Ik ben momenteel zo verschrikkelijk onzeker. Ik had gisteravond bruin bloed bij het afvegen. Ik weet dat bruin bloed waarschijnlijk oud bloed is en dat het niets hoeft te betekeken. Maar je hoort ook verhalen waarbij bruin bloed overgaat in rood bloed en een miskraam. Ik word gek van de onzekerheid! Vannacht droomde ik alleen maar over helder rood bloed, en vandaag ga ik om het uur naar het toilet om te kijken of er bloed is........ Sorry meiden, ik moest even mijn hart hier luchten.....
@Annet: Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt, maar volgens mij is het heel normaal om nog wat bruin of roze te verliezen. Het komt vast goed!! En nee, ik heb helemaal geen last gehad van de wijntjes. Ik was om 9 uur alweer in het bos met de hond
@annet: Begrijp wat je bedoelt! Maar ik kan je misschien wel gerust stellen. Heb het tot nu bijna dagelijks. Rond de 7e week had ik het ook wat meer. Ik heb toen de vk gebeld. Alles gaat nu goed doorbloed worden en je baarmoeder ruimt op. Zolang het bruin is is het niet erg. Bij mij was het soms ook een beetje oranje/roze. De een heeft het meer dan de ander. Ik heb het eigenlijk altijd aan het eind van de dag en overdag helemaal niks. Als je echt een miskraam krijgt dan voel je dat. Dan krijg je flinke buikkrampen en steken (dus niet de kleine menstruatiekrampjes of darmkrampen die je nu voelt) Tuurlijk kan het nog altijd gebeuren. Ik was er ook heel erg mee bezig. Dacht echt dat ik een miskraam kreeg, maar heb nu zo vaak bruin verlies gehad, ben er nu niet echt onzeker meer over. Succes!! @Lotje: Ongi helemaal doorgezet? @Hilse: Bij jou al tekenen van aankomende ongi?
@vogeltje, nee nog niks te bekennen hier! Als het weg blijft ga ik woensdag een testje doen, heb er vanmorgen 2v5 gekocht bij kv M'n vriend zit nu de hele week in Limburg ergens voor een cursus, en m'n vader is op zakenreis naar Costa Rica! Dus ik en m'n moeder zijn de week alleen thuis haha. Wel saai hoor Echt niet leuk! Maarja.. Als mn vriend een nieuwe functie krijgt (wat wss zo wordt) dan is ie na deze week gelijk al 2week weg en dat gaat dan nog veel vaker gebeuren...
@Lotje: balen joh! Vol goede moed weer verder aan de volgende ronde! Heb je binnenkort nog vakantie? Men zegt dat er veel kindjes tijdens vakanties worden gebaard, omdat mensen dan rust hebben... In hoeverre dat echt zo is weet ik niet, maar tis het proberen waard! @Hilse: ooohhh, spannend! Ik hoop het voor je! @Annet: ik begrijp je zorgen. Heb het zelf ook een keer gehad en voelde me zo rot, dat mijn vriend vond dat ik de vk moest bellen. Dat heb ik toen gedaan en die heeft me gerustgesteld. Idd wat Vogeltje zegt, zolang je er geen steken of buikkrampen bij hebt, hoef je je geen zorgen te maken. En buikkrampen hoeven ook niet altijd wat te zeggen, want die kan je ook hebben als je last hebt van je darmen. Ik had gisteren buikkrampen, maar dat kwam van mijn darmen, dus ik heb me er niet al te druk om gemaakt. Als je je toch rot voelt door het bloedverlies, bel je toch gewoon even je vk. Die is er voor om je vragen mbt je zwangerschap te beantwoorden. @Vogeltje: jaaaa, wat fijn, je bent 12 wkn zwanger! Vanaf nu vliegen de weken om, dat kan ik je vast vertellen.
@Annet: en hoe is het nu? Heb je de VK gebeld? @Vogeltjes: Gefeliciteerd met de 12 weken!! @Hilse: Spannend voor jou!! Ik vind het ook altjid saai als mijn vriend weg is. Wel balen dat jouw vriend dan vaker weg is voor zijn werk. Als ie maar niet rond je ei weggaat Mijn ongi heeft nog niet echt doorgezet. Ik had gisteren wel echt helderrood bloed, maar veel minder dan normaal. Ik kon het af met een minitampon terwijl ik normaal de eerste dagen echt wel een super nodig heb.....Ik had wel alle mogelijke ongiklachten; hoofdpijn, moe, koud, chagerijnig, buikpijn, rugpijn. .......Dus maar weeeer afwachten of het doorzet of dat het dit nou was.
@all: bedankt voor de bemoedigende woorden. Wat kan een mens onzeker worden van een beetje bruin bloed. Ik heb de vk gebeld en die zei idd dat bruin bloed heel normaal is en niets is om je zorgen over te maken. Ik heb het na eergister ook niet meer gehad. Maar ik vind het wel heel lang duren voor de 1ste echo hoor! (6 juli). Voorhetzelfde is het nu al niet goed en denk je al die weken onnodig dat je zwanger bent.... Zucht! Voor de rest gelukkig nog geen klachten, behalve een sterk ongi gevoel.... @Vogeltje: idd, 12 weken, voelt dat nu ook iets opgelucht?! Dat stel ik me nu de hele tijd voor. @Romper: heb je al veel spulletjes in huis ondertussen? Jij kijkt nu vast uit naar de 20 weken echo? @Hilse: spannende dagen, weer. Ik duim! Zou zo leuk zijn!! @Lotje: balen, zeg, maar het lag al een beetje in de verwachting, toch? Nog steeds alles goed met je vader? Komende maand er maar vol tegen aan! Hopen dat er nu niets tussen komt.....
@Lotje: frustrerend dat je ongi niet door wil zetten, maar je wel alle symptomen ervan hebt! @Annet: echt heel begrijpelijk hoor, die onzekerheid. Ik dacht dat ik er nooit vanaf zou komen! Maar hoe dichter je bij de 12 wkn komt, hoe meer de onzekerheid verdwijnt. Af en toe droom ik ook nog wel over helderrood bloed wat ik kwijtraak en gisteren had ik last van buikkrampen en maakte ik me ook heel even druk, maar toch niet meer zoals aan het begin van mijn zwangerschap. Ik vond dat toen best wel vermoeiend, kon nog niet echt genieten van het zwanger zijn. Nu begint het steeds echter te worden, mooie, duidelijke echo's, dingetjes regelen zoals kraamzorg en kinderopvang. Nog even doorzetten dus! En als je eenmaal bij die 12 wkn bent, gaan de wkn ook heel snel voorbij! Dus eigenlijk moet je nu extra proberen te genieten
Ja 12 weken! Lekker gevoel, maar nog veel beter denk ik als we morgen de 12 weken echo hebben gehad. We hebben hem natuurlijk ook al met 8 weken gehad en toen zei de vk dat de kans op een miskraam vanaf dat moment al heel minimaal was maar toch vind ik het wel weer spannend! @annet: goed dat je de vk heb gebeld. Stelt je iedergeval weer gerust! @Hilse: Ik duim!!!! @Lotje: Hm wel weer vaag zo'n korte ongi... maarja, rood is rood, misschien morgen meer? @Romper: Wat valt er een hoop te regelen heh! Wij zijn nu ook een beetje aan het kijken voor een kinderdagverblijf. Ook moeten we de ziektekostenverzekering bellen want we zijn nog niet verzekerd voor kraamzorg.. @hier: helaas nog wel misselijk aan het eind van de middag en 's avonds. Had wel gedacht dat het nu minder zou worden...
Hi girls! Thanks voor het duimen!! Morgenvroeg een eerste testje wagen.. Spannend! M'n schoonzusje is met 10wk uitgeteld!! Komt ook zo dichtbij zo snel al!! @annet, fijn dat je gerustgesteld bent! @romper, jij bent ook alweer 16weken! Waar blijft de tijd hihi @vogeltje, hoe laat heb je morgen de echo? ben benieuwd! krijgen we er ook een fototje van te zien? hihi
@Vogeltje: oohh, morgen weer een echo, spannend! Dat gevoel blijf je wel houden hoor, denk ik. Iedere keer weer ben ik zenuwachtig voor een echo, vraag ik me af of alles nog goed is met onze uk. Wij hebben met 20 wkn de volgende echo. Vervelend dat je nog steeds last hebt van misselijkheid. Ik geloof dat men zegt dat je iig rond de 16/17 wkn wel van de zwangerschapskwalen af bent. Maar ik hoop voor jou wel eerder. Klopt, een heel geregel allemaal. Kiezen jullie ook voor een kdv of een gastouder? Bij ons zal de kleine 1 dag naar oma gaan en 2 dgn naar een kdv. @Hilse: spanneeeend! Ik duim voor je hoor! Laat t nu dan wel zo zijn! Ja idd, time flies nu bij mij! Ik leef nu alweer toe naar de 20 wkn.
@Hilse: ENNNN??????? @Vogeltjes: En hoe was de echo? Hier heeft de ongi eindelijk doorgezet. Heb de hele nacht wakker gelegen van de buikpijn en vanmorgen eindelijk 'echt' bloed. Nu maar weer wachten tot het over is....
Negatief.. Maar ben nog te vroeg denk ik, hou eerst m'n banner aan. Vrijdag of zaterdag testen als m'n mannetje er weer is Lotje, fijn dat het doorgezet is, weet je tenminste weer waar je aan toe bent!
Jammer Hilse... Maar je bent inderdaad nog vroeg, dus ik blijf voor je duimen!! Ga je in het weekend samen met je mannetje testen?? Hier moe, chagerijnig, buikpijn...echt ongesteld dus! Ik heb niet eens zin om straks naar mijn paard te gaan, en dat komt echt zelden voor! pfff, denk dat ik straks maar in bed kruip.
@Lotje, thanks!! Jaa zaterdag denk ik! Ik ga vrijdag gewoon heel snel plassen zodat ik niet meer kan testen met ochtenurine en dus ga wachten op zaterdag En idd echt ongesteldheids kwaaltjes dat.. Sterkte!
Was vanmiddag nog in de supermarkt trouwens.. Stond bij de kauwgom, dacht hey! sportlife is 2e gratis, dat kan altijd. Dus hup in de kar.. Heb ik afgerekend, hey het is er niet af gegaan. Ik naar de service balie. Ja maar mevrouw, er staat stimorol geen sportlife! Pff.. en ik wist het nog wel zo zeker!