@Hilse: Vandaar je BLONDplaatje haha! Hoop voor je dat je van het weekend een positest hebt! @Lotje: Iedergeval duidelijkheid en snel beginnen aan een nieuwe ronde! Je kan nu wel een beetje beter uitrekenen wanneer je een eisprong hebt toch? Er begint al een beetje regelmaat in te komen Nu lekker balen van je ongi en jezelf goed verwennen. We gaan voor de volgende ronde! @Romper: Mijn schoonmoeder gaat een dag oppassen en voor de andere dagen doen we kdv. De ene week een dag en de andere week twee dagen. Ik ga de ene week 2 en de andere week 3 dagen werken. @annet: Hoe is het met jou? Nog last gehad van bruinige afscheiding? Hier hebben we net een hele mooie echo gehad. We hadden pas om half 10 een afspraak. Kindje was lekker aan het bewegen en zag er helemaal goed uit. Staat niet heel mooi op de echo, daar had ie geen zin in Nu al eigenwijs. Maar de vk zag dat alles goed was. Nu echt lekker gaan genieten!
@Vogeltjes: Fijn dat alles goed is! Ben ook wel benieuwd naar de foto.... @Hilse: Volgens mij heb je nu al een zwangerschapskwaaltje. Nog 2 daagjes.....Spannend!! Morgen inderdaad heel snel gaan plassen!! Ik blijf voor je duimen!! Het zou voor mij ook wel heel hoopvol zijn als je pendel uitkomt!!
@Hilse: Nog even je geduld op de proef stellen... tot zaterdag! Ik ga dit weekend de foto's scannen dan zet ik het erop! Of ik maak foto van foto. De foto's zijn niet heel supergoed. Kindje bewoog erg veel. Heb wel een hele leuke met alleen een armpje en een handje. Alsof hij/zij aan het zwaaien is Morgen uit mn werk meteen door naar Eindhoven: Guus Meeuwis! Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
@Vogeltje, oeh gaaf Guusje! Altijd leuk! Heb hem een paar keer gezien op feesten hier in de buurt En moet idd nog even afwachten.. Vind ik wel moeilijk hoor! En ben ook zo bang dat het weer tegenvalt Morgenavond ga ik op een verjaardag en zaterdag voetbal kijken met daarna een schuurfeest hier een paar boerderijen verderop. (jaja, afgelegen, I know )
@Vogeltjes: Guus is echt superleuk!! Veel plezier! @Hilse: Nog 1 dagje!!!! Zoooo spannend! Ik ken het wel ja, zolang je niet negatief test is er altijd nog hoop dat je zwanger bent. Ik probeer altijd zolang te wachten tot ik vanzelf ongesteld wordt. Dat vind ik toch minder naar dan zo'n witte test.
@Hilse: haha, geweldig met die kauwgom! Had ook een actie van mij kunnen zijn Vandaag is t zaterdag, dus ben heel erg benieuwd! @Vogeltje: wat fijn van de goede echo! Dus jullie hebben ook al zo'n eigenwijsje Leuk dat je naar Guus bent geweest! Was vast weer een feestje?! Wij hadden gisteren bruiloft van een vriendin van mij en zo leuk, mijn vermoeden bleek juist. Ze is ook zwanger en maar 2 wkn later uitgerekend dan ik! Vanmiddag gaan we een babybedje van Marktplaats bekijken en vanavond hebben we een EK-bbq bij vrienden. Fijn weekend allemaal!
@Hilse: Al iets van duidelijkheid? @Romper: Leuk om meubeltjes te gaan bekijken! @Lotje: Al een beetje minder ongi? Guus was erg leuk! Ik denk alleen dat ik als ik nog een keer ga dat ik dan zitplaatsen wil. Niet vanwege het zitten maar dan kan je tenminste wat zien. Ik heb Guus amper gezien. Ik moest dan op mn tenen gaan staan en mn nek flink uitrekken om een glimp op te kunnen vangen. Je had wel schermen maar dat is toch anders. Je betaalt nu toch 70 euro voor een kaartje en ze hadden net zo goed een filmpje van Guus op kunnen zetten en de cd draaien Maar het was een leuk feestje! Vanavond BBQ met het voetbalteam van mn vriend en met tv voor de voetbal natuurlijk! Hopen dat NL wint!
@Hilse: ben ook erg benieuwd! Maar als de test positief was geweest, dan had je hier allang een hele blijde kreet gegeven, denk ik... @Vogeltje: fijn om te lezen dat het leuk was bij Guus! Wat betreft die sta- of zitplaatsen... Ik ben 2x in Eindhoven naar Guus geweest en 1x in Heerenveen. Alle keren had ik zitplaatsen en altijd moest ik hem vanaf het scherm bekijken, omdat ie anders niet te zien was. Je moet dan wel echt het geluk hebben heel dichtbij het podium te zitten, anders maakt het dus alsnog weinig uit. En dansen gaat een stuk lastiger op de tribune. Jammer he van het voetbal! Was een dramatische wedstrijd! Ik vrees voor de wedstrijd van woensdag..... Gisteren had ik voor het eerst dat ik een spijkerbroek niet dichtkreeg! Maaaar, lang leve de "mama-belt"! Hoewel dat ook nog niet alles is, want dan moet je eigenlijk wel een heel lang shirt aan hebben, anders zie je je onderbroek en al als je shirtje een beetje omhoog trekt Verder hebben wij gisteren dus een bedje gekocht bij mensen via Marktplaats! Bedje is nog in hele goede staat en scheelt toch weer een boel geld!
Hi girls, Nee nog niks positiefs hier.. Morgen of dinsdag weer testen.. Romper, leuk een bedje! Wat voor soort is het? foto? Hihi
Jammer Hilse! Maar misschien vandaag of morgen alsnog een positieve test voor je..ik hoop het! Duim, duim... Via telefoon lukt t niet om een fotootje te plaatsen, dus ik zal t morgen even plaatsen.
@Romper, vanmorgen weer getest maar weer negatief.. Nu 3dagen overtijd volgens de banner.. Volgens m'n app ben ik nu 1dag overtijd.. Had wel een beetje buikpijn vanmorgen maar dat is alweer weg.. Hoe gaat het met jou verder? Voelt het magisch om zwanger te zijn ? Hiihihi
@Hilse: Jammer meid. Ga je nu nog een keer testen? Hier is de ongi voorbij, dus maar weer wachten op mijn ei....
Lotje, Ja weet nog niet wanneer.. Misschien woensdag.. Als ik de testdrang weer krijg.. Anders wacht ik gewoon af.. En ga ik misschien vrijdag of zaterdag ofzo nog eens testen.. Jij hebt tenminste alweer een nieuwe ronde dus nieuwe kansen! Alleen is vriendje hier weg dus mag mijn ongi nog wel eventjes wegblijven
@Hilse: Dat is jammer Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! @Romper: Leuk een nieuw bedje! Ik heb net kraamzorg geregeld en een informatieaanvraag naar een kinderdagverblijf. Kan er weer wat van mn lijstje geschrapt worden @Lotje: Je ei zal nu wel beetje op tijd komen toch? Je cyclus ziet er nu weer aardig normaal uit De 5e ronde wordt jouw ronde!!!
@Hilse, ah wat jammer zeg. Klote. @Lotje, veel succes in de volgende ronde! Is het nu je 5de ronde? Bij mij was het ook in de 5de ronde raak, dus ik hoop dat je hetzelfde geluk hebt!! @Romper/Volgeltje. Echt zo heerlijk dat jullie die kritieke fase voorbij zijn! Nu is het inderdaad echt dingen regelen en genieten maar!! Hier alles goed. Geen bloed meer gehad. Wel anderhalve week non-stop een super zwaar ongi-gevoel. Alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Ik werd er zo moe (en onzeker) van! Vandaag is dat gevoel voor het eerst weg. Wat een rust geeft dat! Het schijnt een goed teken te zijn omdat je baarmoeder groter aan het worden is. Over 3,5 week de echo! Heel spannend. Ik denk zelf dat ik dan zo'n dik 10 weken zwanger ben. We gaan het overigens bij 12 weken pas aan iedereen vertellen. Nog niemand weet ervan........
@Hilse: Ja, da's hier dan wel weer positief, ik ga gewoon weer voor de volgende ronde! @Vogeltjes: Dankje! Ik hoop dat je gelijk krijgt! Moet je eigenlijk alle informatie zelf bij elkaar scharrelen, of krijg je van de vk een lijst ofzo, met waar je aan moet denken? Lijkt me nog behoorlijk lastig als je alles zelf moet uitzoeken. @Romper: Leuk dat je nu echt bezig kunt gaan met dingen kopen enzo. @Annet: Fijn dat je geen bloed meer hebt. Nog even tot de echo, dat geeft denk ik toch wat meer rust als je gezien hebt dat alles echt goed is.
@Hilse: wat houdt jouw lichaam je in spanning! Hopelijk kun je ons later deze week goed nieuws melden! @Vogeltje: fijn gevoel geeft dat he als je weer wat dingetjes hebt geregeld! Hier al bevestiging van de kraamzorg ontvangen en vrijdag rondleiding bij het kdv. @Annet: vervelend is dat idd, die onzekere periode! Ik heb ook nog weleens van die onzekere momenten hoor, maar gelukkig een stuk minder dan aan t begin van mijn zwangerschap. Al kijk ik nu weer enorm naar een echo uit, dat is toch iedere keer weer een stukje bevestiging. Aftellen dus naar je 1e echo! Spannend hoor! @Lotje: bij mij gaf de vk zelf aan wanneer ik moest beginnen met t regelen van kraamzorg. Wat betreft opvang, heb,ik, geloof ik zelf aan haar gevraagd. Maar de zwangerschapsbladen en boekjes (9 maanden dagboek bijvoorbeeld) staan ook vol met tips. Ik word af en toe gek van mn zwangerschapsdementie! Al kan ik er gelukkig ook wel om lachen