2012, stoppen met de pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lyss, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Vogeltjes: Ja 10 juli is echt nog ontzettend ver weg.....
    Gelukkig heb ik het volgende week superdruk, dus ik hoop dat ik er dan wat minder aan denk.......

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    We slepen je er doorheen!!!!!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Dat is lief!!!
    Vanmorgen een flinke temperatuurdip gehad! Ik denk dat ik nu gewoon ga stoppen met temperaturen, want zo maak ik mezelf helemaal gek....

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lotje, 10juli is al bijna ja ;) hihi komt goed:)

Ik ga morgenochtend weer een testje doen.. Nog steeds geen ongi dus tja.. Wil misschien wel naar de ha gaan als ik ongesteld word weer nu.. Heb in 7maad tijd maar 4x een eisprong gehad dan. En het is zo onregelmatig en zo lang... Goed idee?

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: het is nu al juli!!!

@Hilse: Dat kan ik mij heel goed voorstellen! Dit heeft niet meer met ontpillen te maken... Ik zou het toch even laten checken! Hopen dat het allemaal niet meer nodig is als je morgen een testje doet :)

6. annet03

annet03 Lid

Jan 26, 2012
    85
    0
    0
    @Lotje: heel veel sterkte met het verlies van je oma. Het is een mooie leeftijd en ze is op een mooie wijze overleden als ik dat zo hoor, maar toch is het vervelend om zo'n dierbare te missen. Sterkte. Ik heb overigens heel sterk het gevoel dat het deze ronde raak is bij jou. ;)

@Hilse: lijkt mij ook een goed idee, volgens mij zijn er wel bepaalde medicijnen o.i.d. om een wat regelmatigere cyclus te creëren? Of verzin ik dit nu ter plekke...? Beter zou zijn als je gewoon vóór de afspraak met de ha al zwanger bent. :)

@Romper: volgens mij doet mijn verloskundige ook niet veel afspraken. Ik ben vorige week voor de eerste keer geweest en ik mag pas met 16wkn weer. Heb jij de 20 weken echo al bijna? Lijkt mij ook wel weer heel spannend!

@Vogeltje: alleen een vriendin van mij heb ik het verteld (al weet mijn vriend dat niet, haha, want dat wou hij nog niet). Verder vertellen we het iedereen pas rond 12 weken. Duurt nog even!!

Ik heb verder eigenlijk geen klachten meer. De keren dat ik misselijk ben geweest zijn op één hand te tellen. Dus ik mag niet klagen! Ik heb alleen heel veel honger, dus heb nu maar heel veel gezonde dingen gekocht! Daarnaast gevoelige tepels, als ik 's nachts op mijn buik ga draaien word ik er zelfs wakker van. En vaker plassen. Verder eigenlijk niets. Eigenlijk is het ook nooit goed, toen ik veel last had van menstruatiepijn was ik onzeker omdat ik bang was bloed te verliezen, nu ik niets meer voel in mijn buik word ik ook onzeker!! Het moet maar snel vrijdag worden voor de 1ste echo. Als die goed is gaan we de stad in en reisboeken halen om een mooie reis te boeken voor in oktober!

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Annet: Dankjewel! Het is natuurlijk heel erg om haar te moeten missen, maar het is voor haar goed zo.
    Tijdens de koffietafel vertelde een nichtje dat het haar en haar man niet lukt om kinderen te krijgen en dat ze nu stoppen met de mmm.
    brr....net alsof we dit nu steeds vaker horen.....

Fijn dat jij je helemaal goed voelt, al kan ik me voorstellen dat het wel een veilig gevoel geeft als je nu heel misselijk zou zijn...haha, komt vast helemaal goed. Gelukkig is het al bijna vrijdag! En dan lekker een reis boeken voor jullie 3tjes.
    Ik hoop zo dat je gelijk hebt.........:D

@Hilse: ik wacht met spanning af.................;)

@Vogeltjes: Jaja....al bijna 10 juli -zucht-
    Ik heb wel stiekem doorgetemperatuurd (kon het natuurlijk niet laten) en mijn temperatuur is weer gewoon normaal.
    De afgelopen 4 maanden begon bij mij elke keer op dag 8 (vandaag!!) roze/bruinverlies dus ik durf nu bijna niet meer naar de wc te gaan......Als ik komend weekend nog geen roze/bruinverlies heb, ga ik zondag testen. Wij hebben zondagmiddag een feestje en daar wordt meestal flink gedronken, dus dan wil ik het wel weten.

Geen idee waarom maar ik vind het deze ronde extra spannend. Vorige keer was ik er veel relaxter onder. Ga nu dus maar snel aan het werk, heb elke avond afgesproken met stalgenootjes om de gaan rijden, dus ik kom de week wel door!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @annet: Bijna vrijdag!!!! Hoe laat mag je voor de echo? Hoeveel weken ben je nu? Ik kan je banner niet zo goed lezen.

@Lotje: Al bruinverlies gehad? En is het positief dat je temp weer normaal is? Heb daar niet zoveel verstand van...

Ik hab om half 8 afspraak bij de vk. Nu alleen om hartje te luisteren.... Toch wel weer spannend! Heb al weer ruim anderhalve week elke dag een drupje bloed. Maar heb mij er niet heel erg druk om gemaakt. Ook ga ik nu voelen dat alles gaat groeien. Soort spierpijn en soms een licht ongesteldheidsgevoel. Buikje wordt ook al dikker :)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Vogeltjes: En hoe was het? Heb je het hartje horen kloppen?
    Wat leuk dat je al een beetje een buikje krijgt. Volgens mij ga je je dan nog meer zwanger voelen. Hoe is het nu met de misselijkheid?

Hier nog helemaal niks, ik wordt er wel een beetje nerveus van elke keer als ik naar de wc ga.......Had ik me ZO voorgenomen om me er niet druk om te gaan maken -zucht-

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zucht, ja, ik herken het zooo! Niet te druk om maken, maarja:p
    Hier ook nog niks te bekennen.. Word gek van het aanzien..:(

11. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: kan me heel goed voorstellen dat het je enorm gaat frustreren! Ga je nu weer naar de ha?
    Blijft toch vreemd dat je ongesteldheid uitblijft, maar de zwangerschapstesten negatief aangeven...
    Sterkte & suc6!

@Lotje: klopt, alle buiken zijn heel verschillend. En ook de meningen van mensen. De ene vind dat ik al een behoorlijke buik heb en de ander vind mijn buik bescheiden voor de tijd die ik zwanger ben.
    Dat laatste vind ik niet leuk om te horen, eerlijk gezegd hoor ik nu liever dat ik al een dikke toeter heb, ben ik alleen maar trots op!! ;)

Wat spannend nu ook voor jou! 10 juli is niet ver weg meer! :D
    We gaan weer duimen!

@Annet: zo herkenbaar allemaal. Ik was ook een hele lange tijd onzeker over mijn zwangerschap en zelfs nu af en toe nog. Een echo is een hele mooie bevestiging, maar op de één of andere manier maar voor even. Naar iedere echo kijk ik met smart uit.
    Vorige week het hartje weer gehoord en ook dat geeft een hele mooie bevestiging van dat het goed gaat met de uk.
    Vrijdag je 1e echo! Nou meid..geniet ervan!! Laat je even weten hoe het was?
    Wij hebben vrijdag de 20 wkn-echo, ook zeer spannend!! Hopen dat alles erop en eraan zit :)

@Vogeltje: gaaf dat je nu meer buik krijgt (klinkt dat gek he, normalerwijs is een mens daar niet zo blij mee, maar tijdens een zwangerschap wel ;))!
    Hoe was het vandaag om het hartje te horen? Mooi geluid he?!
    Mooiste dat er is!! :)

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Hilse: Als ik jou was zou ik ook naar de HA gaan, mocht je ongesteld worden. Dit is toch geen doen zo? Ik weet iig tot wanneer ik ongeveer moet wachten, maar voor jou duurt dit eindeloos zo....

@Romper: heb je een foto van je buik? Ben wel erg benieuwd.

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaa, weer een mooi hartje en schopjes gehoord!!!

@Romper: leuk is dat heh als je buik gaat groeien. Bij mij gaat ie nu ineens weer wat meer groeien. Ik denk dat als ik straks 6 weken vakantie heb gehad dat ie daan helemaal lekker gaat groeien!

@Lotje en Hilse: We blijven duimen... Snap dat als je elke keer naar de wc gaat weer even spanning voelt of er nu wat te zien is of niet.... 10 juli schiet alweer op Lotje!!!

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Vogeltjes: Wat super!! Toch wel fijn dat je even bevestigd krijgt dat alles goed is met de kleine!
    Lief dat jullie blijven duimen! Het wordt steeds spannender om naar de wc te gaan! haha.... maar nog niks gezien.

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Vanmorgen bruin/roze verlies dus morgen of overmorgen zal mijn ongestelheid wel weer doorzetten -zucht- :(

16. annet03

annet03 Lid

Jan 26, 2012
    85
    0
    0
    @Lotje; ah neeeeeehhh, dat meen je niet. Klote. Ik blijf toch voor je duimen.

@Hilse: al afspraak gemaakt met ha?

@Romper: spannend, morgen de 20 weken echo! Lijkt me echt heel spannend maar ook mooi!

@Vogeltje: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Super!!

Ik ben overigens moren 10+3, maar ik hoop morgen te horen hoe ver ik exact ben. Ik vind het wel heel spannend, hoor!

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Balen!!!!

@annet: Wat zijn die weken snel gegaan heh! Vooral als je nu terug kan kijken :) Ik wens je alvast heel veel plezier morgen bij de echo! Je zal dan al veel kunnen zien.

@Romper: Jij ook veel plezier bij de 20weken echo!

@Hilse: al afspraak met ha gepland? Duurt nu wel weer heel erg lang hoor...

Nog een dagje werken en dan lekker vakantie! Volgende week wel naar school om de nieuwe klas in te richten en alvast alles klaar te leggen. Ik ga in een ander lokaal waar een verzamelaar in heeft gezeten dus we zullen een hoop moeten puinruimen!

18. annet03

annet03 Lid

Jan 26, 2012
    85
    0
    0
    Even een kort berichtje: de echo was helemaal goed!! Ben echt zo opgelucht en blij! Ik hoop dat ik er vanaf nu van kan gaan genieten!

Ik ben me er wel van bewust dat deze vrolijke berichtje van ons wel confronterend zijn voor jullie: Lotje en Hilse. Ik hoop ook echt oprecht dat het jullie ook snel gaat lukken.

19. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: Balen joh! Heeft je ongi echt doorgezet?

@Vogeltje: heerlijk he om t hartje te horen?!

@Annet: wat fijn van de mooie echo! Kan me goed voorstellen dat je genoten hebt! Vanaf nu leef je steeds weer toe naar een echo.

Hier gister de 20 wkn-echo gehad en alles is goed met ons uk, is toch weer een opluchting! Uk heeft ook een mooi rond hoofdje, zei die vrouw :)

Vind t ook rot voor Lotje en Hilse. Kan me idd voorstellen als jullie niet helemaal happy worden van onze verhalen. Hopelijk hebben jullie snel net zulke positieve verhalen!

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Fijn dat alles goed is :) Leuk om hem/haar weer te zien. Heb je een voorgevoel wat het is?

@annet: Wat superfijn! Die echo heb je binnen. Nu lekker gaan vertellen. Dat is zo leuk! Nu gaat de tijd een stuk harder! Voor je het weet lig je met je baby in je armen :) Heb jij al een voorgevoel wat het is? Wil je het geslacht weten?

@Lotje: Ishet doorgebroken of nog steeds onzeker? Het is nu bijna 10 juli...

@Hilse: Wat blijft het voor jou onzeker zeg..... Dat is niet leuk! Dan maar gewoon op tijd ongesteld en dat je weer nieuwe kansen hebt! Dit is niks..... maar je weet het maar nooit... misschien test je toch nog keer posi. Al een idee wanneer je naar de ha gaat?

Share This Page