Oh mooi van die plavuizen! Dit huis is niet echt waarvan we zeggen we blijven er 10 jaar wonen. Als het kan willen we hier wel met 3-4 jaar weg.. Dus beetje opknappen zodat het wel eigen is
ja, toevallig laatst gehad... Ik draag altijd i.k. toen gestopt en dat hielp. Katoenen ondergoed en dat meerdere keer per dag wisselen. Vitamine c tabletten slikken. Alleen wassen met water en ik gebruikte ook vochtig toiletpapier... Hoop voor je dat het helpt! @Lotje: Wat zielig voor je paard! Dan maar een weekje wat rustiger aandoen. Is je ongi al weer bijna over? Dan kan je weer aan de bak Je bent nu al een half jaartje bezig dus de kansen worden steeds groter!
Oke ja ik gebruik ook inlegkruisjes omdat ik best veel afscheiding heb altijd later in de cyclus.. Gebruik liever geen vochtig toiletpapier omdat ik daar irritatie door krijg, heb namelijk net soort van infectie achter de rug. Maar denk dat het misschien daar wel een nasleep van is.. Had net een brief van UMCG in de bus. Vragenlijst ingevuld en personalia ed. en zo op de bus. Als ze die binnen hebben krijg ik zsm een oproep
Nou Hilse, dat gaat gelukkig wel snel. Nu maar hopen dat je ook snel een oproep krijgt. Dan weet je hopelijk waar je aan toe bent.
Aaargh...had begin van de avond een heel bericht hier getypt, maar was het vergeten te versturen. Toen was ik uitgelogd en...weg bericht! @Hilse: wat goed dat de ha je door heeft gestuurd naar de gyn!Hopelijk krijg je snel een oproep! @Vogeltje: mijn voorgevoel is al heel lang dat we een jongen krijgen. Maar belangrijkste is dat het kindje gezond is, maakt me helemaal niet uit of het een jongen of meisje is. Heb jij een voorgevoel wat je krijgt? Wat een leuke kleertjes! Heb die ook zien hangen in de winkel @Lotje: jeetje, dat was zeker wel ontzettend schrikken toen je met je paard viel! Sneu dat hij zo kreupel is nu. Hoe is het met jou? Geen verwondingen ofzo? @Annet: wij weten het geslacht niet. Vinden het niet nodig om dat alleen te weten voor een kleurtje op de muur en kleertjes. Scheelt ook met kopen. Nu koop ik nog niet zo superveel kleertjes Inmiddels hebben we hier een babykamer! Kledingkast staat er al in, dus heb alles daar naartoe verplaatst, wat we al in huis hadden. Nog een beetje schilderwerk en dan kan het ledikantje erin. Vrijdag hebben we de commode en een wandplank besteld. Zo leuk om met de babykamer bezig te zijn!
@Romper: Wat leuk dat je al een babykamer hebt! Dan kan je alvast wat spulletjes opbergen! Ik ben wel begonnen met het uitmesten van de kamer. Maar de kast die gemaakt wordt die komt pas in oktober, dat duurt dus nog wel ffies! Wel alvast wat leuke dingen gekocht bij ikea. Alles lekker in stoere kleuren rood/geel/groen/blauw en oranje. De basis wordt wit. @Lotje: Jij zal ondertussen wel weer in je eisprongtijd zitten Heb je nog ovutesten gebruikt? @Hilse: Al oproepje van de gyn gehad? Ondertussen nog geen ongi of zwangerschap? Nog een weekje en dan ga ik lekker met mn vriend een weekje naar een huisje in limburg! Laatste vakantie samen! Als ik terugkom dan ga ik bijna meteen met mn zussen en moeder naar Griekenland. Daarna is de zomervakantie alweer voorbij en begint het nieuwe schooljaar alweer! Gaat hard!
@Vogeltje: wat heerlijk dat je nog 2 vakanties in t vooruitzicht hebt! Hopelijk hebben jullie in Limburg zulk mooi weer als t nu is! Ik zie dat je bijna 20 wkn zwanger bent, wanneer hebben jullie de echo? Leuk dat je al wat spulletjes hebt geshopt voor de babykamer. Ik ben echt helemaal los wat dat betreft. Heb al veel voor de baby-uitzet geshopt, ook wel dingen via internet. Onze babykamer word paars. Twijfelde eerst nog wel of dat ook leuk is voor een jongen, maar veel mensen zijn van mening dat dat wel kan. Soms is t wel lastig als je niet weet of je een jongen of meisje krijgt De muren (hoorden eerst bij de woonkamer) hebben we gewoon gelaten zoals ze waren en de nieuwe muur ook dezelfde tint. We vrolijken t vooral op met accesoires. Vanavond gaan we t ledikantje neerzetten
Hier echt al 3 dagen steeds wat buikpijn. Vanmiddag had ik echt een pijn in m'n onderbuik wat wel een paar minuten aanhield! Ongesteld ho maar. Heb vanmiddag maar nieuwe testjes gekocht dus daar ga ik er morgenvroeg eentje van doen.. Ben alleen bang dat de uitslag negatief is maarja ook nog steeds geen ongi dus kan het proberen toch??
@Romper: Ja morgen de echo!!! Leuk heh een babykamer inrichten @Hilse: Je kan het altijd proberen! Maar misschien is je buikpijn ook wel teken van eisprong? Of dat alles een beetje aan het rommelen is en dat je ongi eraan komt. Het is wel goed dat er straks een gyn naar gaat kijken want het is zoiezo niet goed dat het zolang duurt voordat je ongi wordt. Toch wel weer spannend die test morgen @Lotje: Al op het wachtbankje?
Ja het is echt van misschien is het dit misschien is het dat he Hoop echt dat ik gauw bericht krijg en daarmee duidelijkheid Nu alweer buikpijn dus ga maar lekker op bed denk ik....
@Romper; wat leuk dat de babykamer al zo ver is! Paars kan volgens mij prima ook voor een jongen! Ik heb nog geen idee wat voor kleur ik wil doen; ik kom er maar niet uit! @Vogeltje; succes met de 20 weken echo. Toch wel weer een beetje spannend lijkt mij! En alvast véél pezier met vakantie!! @Hilse: inderdaad fijn dat het straks wordt onderzocht, want net als dat Vogeltje zegt, het is sowieso niet helemaal goed dat je niet ongesteld wordt. @Lotje; je zei geloof ik al al dat je er waarschijnlijk weer wat meer mee bezig zou houden tegen de tijd dat je ongesteld moet worden. Ik blijf op de achtergrond duimen! Ik ben nu eindelijk de 12 weken gepasseerd! Wat een heerlijk gevoel!!! Afgelopen weekend hebben we iedereen ingelicht. Wat vond iedereen het leuk!! Vooral mijn broer reageerde zo leuk en enhousiast!
@Lotje, thanks! Ja echt wel, had het niet verwacht en dacht toch van hmm maar even een testje doen! Hoop dat het bij jou ook gauw raak is!! Ik plaats even een fototje mee
@Hilse: Wat een onverwacht leuk nieuwtje!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Zo zie je maar: ook zonder de perfecte cyclussen worden we zwanger. Aan de test te zien ben je denk ook al verder dan 4 weekjes.... snel maar een vk bellen dan mag je vast ook wel snel voor een echo. Wat een topnieuws meid!!!! Vanmorgen een supermooie echo gehad. Alles zit erop en eraan en er zijn geen gekke dingen te zien. Ze is iets kleiner dan gemiddeld, maar ik ben ook niet zo heel groot. En jullie lezen het goed het is een meisje!!!!! Net weer naar de prenatal geweest en een paar leuke meisjesdingen geshopt. Zal wel weer keer foto plaatsen Fijne zonnige dag!
Wat een top nieuws!!! @Hilse; gefeliciteerd!!! Wat heerlijk onverwachts!! Ik heb alleen getest met zo'n dure clearblue waarin gelijk komt te staan hoeveel weken je zwanger bent na de conceptie......misschien ook nog een ideetje voor jou?! @Vogeltje; ook van jouw kant top nieuws!! En wat leuk een meisje!!! Had jij nou het gevoel dat het een jongentje zou worden of was dat Romper? @Lotje; voor jou misschien een klein beetje dubbel allemaal; maar echt waar: voor jou is het ook vast snel raak! Geef de moed niet op!
@vogeltje en Annet: thanks!! Heb net nog met digitale gedaan inderdaad annet en komt uit dat ik 4-5 weken ben! Morgen afspraak bij de ha, hoop dat hij al een echo kan maken of me anders gauw doorverwijzen @vogeltje, bij jou ook super nieuws! Fijn dat alles goed is! Een meisje, leuk hoor!!! Ik heb nog gemengde gevoelens over wat het is, volgens mij is het een 2ling een jongen en een meisje haha!