@Hilse: Het blijft idd zo onwerkelijk! Nu ik het voel gaat het voor mij steeds meer leven. Veel succes de 10e! Ik ga voor 10 dagen naar Kreta dus ben even minder actief op het forum. Hoop bij terugkomst goed nieuws van jou te horen Hilse! En ook van Lotje Tot over 10 dagen!!
Geniet ervan, Vogeltje! Ben benieuwd hoe de warmte je daar bevalt. Ik moet er nu zelf even niet aan denken...
Hoi meiden, Het is rustig geweest hier Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Nu helaas weer voorbij. Morgen en overmorgen de klas weer inrichten voor het nieuwe schooljaar! @Hilse: Ik zie aan je berichten dat je een goede echo hebt gehad! Wat heerlijk voor je!!! Wanneer mag je weer voor de echo? @Lotje: Dat is balen joh! Wil je lichaam je eerst bewijzen dat je ook een perfecte cyclus van 28 kan hebben ofzo Snap dat je nu wat minder actief op het forum bent. Allemaal zwangeren! Succes in de komende ronde! De duimen blijven draaien en 2012 is nog lang niet voorbij! @Romper: Jij gaat toch al beetje richting het einde! Wat gaat het hard heh. Deze week de baby echt goed gevoeld. Wat een apart gevoel is dat! @Annet: Jij gaat nu ook al richting de 20weken echo toch? Die was toch erg belangrijk voor jullie? Fijne avond!
Hoi meiden, Wat is het stil in dit topic! Hoop dat het met iedereen goed gaat. @Hilse: Hoe is het bij jou? Lekker aan het zwanger zijn @ Romper: Wanneer ga je met verlof? Gaat lekker opschieten joh! @Lotje: Ik ga weer voor je duimen deze ronde! Hier gaat alles zn gangetje. Ben weer begonnen met werken na de vakantie. Merk dat ik het nu wel zwaarder vind worden! Moet toch nog ffies door
@Vogeltje, ja zeker stil!! Zie nu dat ik op je vorige bericht helemaal niet gereageerd heb sorry! Maar heb net vandaag een brief binnen met afspraak voor 29augustus om 14:00 in het ziekenhuis voor een echo Volgende week al gelukkig! Hihi Verder gaat het hier wel z'n gangetje.. Ik hoop dat alles nog goed is met de beeb! Ben niet zo heel misselijk meer, m'n lichaam lijkt er een beetje aan te wennen..
O gelukkig ben je wat minder misselijk. Dat is zo vervelend! Spannend je volgende echo. Wel al heel snel! Loop je niet bij een vk?
Ja ik hoop dat het zo blijft! Nee in het ziekenhuis omdat ik nog medicijnen slik.. Moet daar ook bevallen en waarschijnlijk een dag en nacht blijven nog ter observatie omdat het kindje wat last kan hebben van afkickverschijnselen.. Ben wel afgebouwd naar de helft van wat ik eerst slikte en wil na de zwangerschap stoppen
Hee Vogeltje, sorry voor mijn late reactie! Ben de laatste tijd nog weleens te lui om te forummen... Fijn om te lezen dat je een geslaagde vakantie hebt gehad! Gaat snel voorbij he, maarja, niemand kan t je meer afpakken! Super dat je je kindje nu ook voelt, bijzonder he?! Ik krijg steeds vaker schoppen en zie de bewegingen nu heel af en toe. De tijd vliegt idd, morgen ben ik alweer 28wk zwanger! Afgelopen week het kraampakket ontvangen en komende week neemt als t goed is de kraamzorg contact op om een afspraak te maken. @Hilse: vervelend, die misselijkheid. Gelukkig heb je er nu minder last van. Deze week heb je dus weer een echo? Spannend! Wij vonden de echo's geweldig! Krijgen er nu alleen nog 1 met 35wk. @Lotje: ook ik kan me goed voorstellen als je hier nu minder actief bent. Maar ik hoop dat je ons ook gauw met positief nieuws komt verblijden! Zoals Vogeltje al zei, we blijven duimen draaien! @Annet: hoe is t met jou?
Hoi meiden, Fijn om te lezen dat het nog allemaal goed gaat met jullie en jullie kindjes. En lief dat jullie nog steeds allemaal voor mij duimen. Jullie zullen onderhand wel kramp in jullie duimen hebben. Ben afgelopen tijd niet erg actief geweest hier, het ging allemaal niet zo lekker op het werk (problemen met de huurders) mijn paard is een dikke maand flink kreupel geweest, dus even lekker alles vergeten tijdens een bosrit zat er ook niet in. Ik zat dus even niet zo lekker in mn vel. Inmiddels is paardlief weer beter en zijn de problemen met de huurders opgelost. Af en toe lees ik even hoe het met jullie gaat, maar verder probeer ik hier niet teveel te komen. Ik ben het zwanger worden even helemaal zat en ben ook gestopt met temperaturen en ovulatietesten. Heb afgelopen weekend wel mjin eisprong gevoeld en nu dus weer afwachten.
Lotje, kan ik me voorstellen zeg! Ik duim nog steeds voor je hoor! Hoop echt dat het deze keer raak mag zijn voor jullie! Voelt het goed om er wat minder intensief mee bezig te zijn? Romper, ja heb morgen intake bij poli verloskunde + echo dus erg spannend weer! 35 week oke nog even wachten dus!! Iemand ook ervaring met angelsound? Ik heb m haha kan niet wachten tot ik het hartje kan horen! Heb gister babykamer besteld en wordt over 3wk geleverd! Babydump kamer Miami! Met gratis box en 50 korting op wandrek Zo blij! Haah! Lekker op tijd maar ach
@Lotje: Dat kan ik mij heel goed voorstellen! Denk ook dat je nu je lichaam wel goed genoeg kent om te stoppen met tempen en ovulatietesten. Dan kan je er denk ook meer afstand van doen. Gelukkig dat de problemen weer opgelost zijn. En we blijven idd hopen op een positest!!! Wie weet nu je het wat meer los kan laten. @Hilse: Spannend joh morgen! Leuk!!!! Geniet ervan. Ik heb geen ervaring met de angelsound. Nu ik de beeb ook elke dag regelmatig voel heb ik er ook niet zo'n behoefte aan. Maar voor de eerste tijd kan het wel fijn zijn. @Romper: jeetje, kraampakker al weer binnen. Zag het er heftig uit? (kraamverbanden e.d) Doe jij een zwangerschapscursus?
Vanmiddag ziekenhuis geweest dames! Met de beeb is alles top! Goed gegroeid en hartje klopt mooi! Hij/zij sliep en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen haha! Ben twee dagen vooruit gezet en m'n uitgerekende datum is nu 30maart volgende echo over 4wk weer! Foto volgt!
@Hilse: Wat fijn zeg! Dan kan je nu echt lekker gaan genieten. Fijn dat je zo snel weer een echo hebt! Lekker dat je de babykamer al hebt besteld. Wij gaan over twee weken voor een kinderwagen kijken samen met mn schoonouders. Voor ons wordt het nu wel tijd om echt de dingen te gaan regelen. We hebben ook al een hoop gedaan hoor, maar toch...
@Vogeltje, jaa begin nu al nesteldrang te krijgen hahaa! Oke wat leuk! Krijgen jullie de kinderwagen van hun oid? Wij krijgen hem van m'n ouders..
Ja we krijgen hem van mn schoonouders! Ben blij dat we nu een datum gepland hebben want kreeg toch een beetje de zenuwen! Ik had dat ook dat ik lekker alles al in orde wilde maken Alleen we moeten een tijdje wachten op de kast die nog gemaakt gaat worden. Deze komt in oktober. Nog even geduld dus... Wel al de mand voor het wiegje, die moet nog bekleed gaan worden. Ook heb ik zelf al een babybadcape gemaakt en hebben we ook een badje met standaard. Zo langzamerhand wordt de uitzet steeds groter!
@vogeltje, leuk joh! Weet je al welke het gaat worden?? Oke nog even wachten dus! Ach het is al september bijna Oh wat leuk! Zelf met stofjes gemaakt? Ik ben niet zo handig daarmee haha dus ik koop maar gewoon Alleen heb dat soort dingen nog niet hoor. Wel leuk dat er stukje bij beetje steeds meer bij komt!