2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje85

1 feb 2012
    65
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Hilse,

Bedankt voor je reactie. Nou laten we het hopen dat het bij mij ook zo is. Dan ga ik zeker eerder stoppen met de pil!

Groetjes

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

In ieder geval succes! :):)
    Ik heb het gevoel dat ik nu ongesteld ga worden. Heb sinds ik aan de pil ben gegaan en nu ik weer gestopt ben altijd heel lichte krampjes nog en dat voel ik nu weer.
    Maar net wat ik al zei, al tijden niet meer zo erg als het vroeger was!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Diaantje: Daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik was 15 toen ik aan de pil ging en ook omdat ik er zoveel last van had en zo erg bloedde. Nu maar hopen dat het wat minder is.....

@Hilse: spannend dat afwachten....Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Of ongesteld of zwanger.

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    #84 20BabyJ10, 1 feb 2012
    Laatst bewerkt: 1 feb 2012
    Hallo meiden!
    Wij gaan ook voor ons eerste kindje!
    Ik ben 8 Januari gestopt met de pil....

Ik lees gezellig met jullie mee! :)

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje, voor jou schiet het nu ook al op! Al last van ongesteldheidverschijnselen?

@Hilse, voor jou is het toch ook je eerste ronde nadat je gestopt bent met de pil? Of je moet dus nog wachten op je eerste ongesteldheid of misschien ben je al zwanger? Dat is wel echt superspannend!

Ik had voordat ik de pil slikte best wel lange cyclussen. Ik hoop dat het nu wat korter zal zijn...

6. Diaantje85

1 feb 2012
    65
    0
    0
    Utrecht
    @Hilse, Thanks...jij ook succes! Lijkt me echt super spannend om af te wachten of je nou wel of niet ongesteld wordt.....

@Lotje, ben je nu gestopt met de pil?

@Tannja, Spannend hoor, succes ermee......

@Vogeltje hoelang zijn jou cyclussen dan?

Groetjes,

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Diaantje Ik heb nog geen idee! Ik ben 21 januari pas gestopt met de pil. We gaan er wel meteen voor. Het nadeel is dan wel dat je nog niet weet wanneer je ongesteld wordt en wanneer je dus eventueel overtijd bent. Ik ga er vanuit dat het de eerste ronde niet lukt en dan zie ik vanzelf wanneer ik ongesteld word. Mocht het wel in een keer lukken is het natuurlijk helemaal geweldig!
    Voor dat ik de pil slikte was ik ongeveer om de 5 a 6 weken ongesteld, wat ik toen heel fijn vond maar nu vind ik het lang!

8. Diaantje85

1 feb 2012
    65
    0
    0
    Utrecht
    @Vogeltje, succes....ik zal voor je duimen.

9. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hise heb je nog getest vandaag?

Ik waag denk ik morgen een poging, of anders zaterdag.

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja vanmorgen, negatief:(
    Maar heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden want heb echt zo'n ongesteld buikpijn.. :(

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aii wat jammer!

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoefde geen poging meer te doen, zit alweer keurig op dag 1. had ik niet verwacht eerlijk gezegd dat ik zo netjes op tijd weeer ongesteld zou worden. Ben er blij om.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja wel fijn!
    Hier nog niks geen bloed.. Terwijl ik wèl de buikpijn er van had....:(

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Maytje: Wat fijn dat je zo keurig op tijd bent....Hier nog geen druppel bloed te bekennen :x Ook bijna-ongeseld-klachten waar ik al de hele maand mee rondloop zijn weg en ik voel me eigenlijk prima.
    -zucht- afwachten dus maar...... Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben, ga ik toch maar een testje wagen.

15. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Spannend meiden! Ben zelf ook heel benieuwd hoe mijn lichaam alles weer oppakt na 13 jaar non-stop aan de pil te hebben gezeten! Heb wel allerlei verschijnselen; gevoelige tepels, wit slijm met klein stipje roze, harde buiken, maar ook meer libido!! Ik ga ervan uit dat alles met ontpillen te maken heeft. Wanneer ik een cyclus van 28 zou hebben, zou ik 9 februari ongesteld moeten worden.......

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Al iets gebeurd?
    Succes met wachten!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lotje
    Ik heb ook al ongesteldheidstekenen/klachten gehad, en ik dacht zonet dus echt dat ik ongesteld was geworden. Alleen zat er geen bloed in maar gewoon wat doorzichtig slijm! Niet rekbaar ofzo.. Maar heel vaag dus :(

18. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Lastig voor je dat wachten! Aan de ene kant hoop je ongesteld te zijn want dan weet je waar je aan toe bent en kan je voor de nieuwe ronde en aan de andere kant wil je het natuurlijk niet!!!! Succes met wachten...... en wachten....

Fijne dag iedereen! Bijna weekend!

19. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal!

Ik heb gisteren de laatste pil geslikt... Heb nog wel 2 doosjes met pillen liggen, maar geen zin meer om te wachten, vond het al lang genoeg duren tot de strip op was :)
    Toen ik 4 weken geleden met mijn vriend een weekendje weg was en bij Etos tegen foliumzuurtabletten aanliep, besloten we eigenlijk dat ik daar wel mee kon beginnen. Vanaf dat moment ben ik veel met mijn gedachten bij baby's. Kon al bijna niet wachten om met de pil te stoppen!

Af en toe moet ik mezelf wel even een realistisch beeld voor ogen brengen, want het kan natuurlijk ook hartstikke mis gaan. Daarnaast was ik al aan het bedenken wanneer ik ongeveer uitgerekend zou kunnen zijn, maar dat is iets wat je vantevoren helemaal niet kunt bedenken. Misschien duurt het wel een jaar of 2 jaar of lukt het nooit...

In ieder geval voel ik me al heel gelukkig met het feit dat mijn vriend en ik samen hebben besloten te beginnen! :)

Ik lees hier gezellig mee, vind het leuk om veel herkenbare verhalen te lezen!

Geniet allemaal van deze spannende tijd! En suc6 ook vooral! ;)

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Romper: Gezellig dat je mee komt kletsen! Nu je stopweek afwachten en dan beginnen! Succes!

Ik zit nu op dag 12. Weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus is maar ergens in de komende dagen zal ik wel een eisprong hebben (hoop ik) Ben benieuwd of ik dat voel.

Fijne dag! Straks lekker schaatsen!

Deel Deze Pagina