2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Dankjewel vogeltje! Ik mag gelukkig meteen om 9 uur dus ik hoef morgen niet lang te wachten. Ben benieuwd of ik kan slapen, want nu wordt ik toch wel zenuwachtig...

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Nou meiden, de echo wat prima in orde!!
    Ze heeft eerst een uitwendige echo gemaakt en daar was al vaag een knipperlichtje te zien en voor alle zekerheid ook nog een inwendige echo gedaan. Daarop was de kleine duidelijk te zien en het hartje was ook superduidelijk. Aan de grootte konden we zien dat ik waarschijnlijk al 8 weken en 3 dagen ben, een stukje verder dan dat ik zelf dacht. Ze heeft ook even mijn hele baarmoeder gescand en alles zag er perfect uit. Het roze/bloedverlies wat ik af en toe heb komt volgens haar niet uit de baarmoeder, want dat zag er keurig is. Waarschijnlijk toch steeds een geknapt adertje.
    Nu we de kleine gezien hebben en alles goed is, wordt het opeens wel 'echt' Hihi, ik hoop dat ik nu ook wat meer kan genieten.

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lotje wat fijn zeg dat alles goed is!! En dat je vooruit bent gezet, leuk:)
    Probeer nu idd maar lekker te genieten!

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws! Je kan er nu wel van uit gaan dat het goed zit hoor! En altijd lekker als je weer een paar dagen verder wordt gezet. Nu op naar de 12 weken echo! Dat duurt nu niet zo lang meer.
    Lekker gaan genieten!!!

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: wat ontzettend fijn van de positieve echo!
    Nu kun je idd lekker gaan genieten! En je bent dus al veel dichterbij die 12 wkn dan je dacht, aftellen naar de volgende echo! :)
    Willen jullie weten wat je krijgt, een jongen of een meisje?

@Vogeltje: dus volgende week maandag kun je de box en kinderstoel in elkaar zetten en een ritje maken met de kinderwagen ;) Geloof mij, het is heerlijk als ja al die spullen in huis hebt, zo fijn alleen al om er naar te kijken en te fantaseren dat je kindje straks in die box/kinderwagen ligt!
    Morgenavond weer Barbie... Ik ben dan bij mijn ouders, dus ik heb al tegen mijn vader gezegd dat ik de tv "reserveer" ;)

Vorige week weer bij de vk geweest en alles was goed! :)
    Navelbreuk hoef ik me ook niet druk om te maken, zolang ik geen enorme pijn krijg.
    Donderdag komt de kraamzorg voor de intake en 15okt. hebben we de 35 wkn-echo. Daar kijk ik wel heel erg naar uit! Eindelijk onze uk weer even zien! Moeten wel even duidelijk zeggen dat we het geslacht niet willen zien.........

Vandaag mijn 1e verlofdag en dat voelt erg goed!
    Vooral toen ik vanochtend vroeg wakker werd, op de wekker keek en me bedacht dat ik er lekker niet uit hoefde :D

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, lekker hoor verlof! Heerlijk uitrusten en uitkijken naar DE dag!:D
    Leuk bijna weer een echo! Idd even goed vermelden over het geslacht!

Wel grappig, 15 oktober heb ik juist geslachtsbepaling hahaha :p

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    OH Romper: ik ben jaloers!! ik wil ook verlof...ben zooooo moe. Ik lig elke dag om half 9 in bed en smorgens wordt ik al moe als ik denk aan de dag die nog moet beginnen. Geniet ervan meid!!
    En ja, ik wil wel weten wat het wordt, ben veels te nieuwsgierig ;)

@Vogeltjes: Spannend, ik kan ook niet wachten tot we alles uit kunnen gaan zoeken! haha, zal nog wel even duren. Dus jij bent de hele herfstvakantie met je spulletjes in de weer!!

Net stonden mijn vader en moeder onverwachts in de winkel. Hebben ze een uur in de auto gezeten omdat ze me 'even wilden zien' haha.... en zaterdag ga ik naar ze toe. Maar volgens mij weten ze van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen!! haha.
    Zaterdag ga ik het aan mn zusje vertellen!!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Ja die vermoeidheid is lastig! Lekker aan toegeven en op tijd naar bed. Verwen jezelf met een lekker douche, goed boek enz.

@Romper: wat heerlijk dat je verlof hebt! Heb er ook al echt zin in. Kids waren onrustig vandaag en ik kon alleen maar mopperen en boos doen. Ook niet echt heel gezellig. Hoop dat ze morgen beter luisteren want de directeur komt op klassenbezoek! Lekker uitrusten!

@Hilse: Spannend! Bijna weet je wat het wordt. Ga je het vertellen?

Woensdag a.s. hebben we tijdens de zwangerschapsgym een pufles! En volgende week de partneravond. Ben erg benieuwd!

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Nou meiden, zometeen naar mijn zusje en haar vriend om het te vertellen! Ik heb een rompertje met 'ík ben tantes knuffel' voor ze. Ik ben zooo benieuwd hoe ze gaat reageren!!
    (is ook een hele opluchting voor mijn moeder, kan ze er tenminste met iemand over praten, want ze wordt langzaam gek, haha)

En morgenvroeg ga ik even met mijn paard de bossen in en daarna heerlijk met een dekentje en boekje op de bank en doe ik de hele dag NIKS!!!!

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk! Veel plezier!

Heerlijk lekker niks doen! Heb nu een weekje vakantie. Vanmorgen een beetje huishouden gedaan en lekker op de bank met dit vieze weer! Deze week nog tijd genoeg om de rest van het huishouden te doen.

Fijn weekend!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@vogeltje, ja iedereen mag het weten!:)

@lotje, veel plezier! Leuk!!

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse: Vandaag weet je wat het wordt toch? Heel veel plezier!!!
    @Lotje: Hoe was het bij je zus?
    @Romper: Lekker aan het genieten van je verlof? Wat zegt je gevoel, ga je overtijd lopen?

Hier een lekker relaxed weekendje gehad. Vandaag vrij vanwege de vakantie :) Ben wel al vanaf 7 uur op want de spullen van babydump worden tussen 7 en 11 gebracht. Nog niks gezien.... Wel irritant want ik kan niet even gaan douchen ofzo...
    Had van het weekend best wel last van krampen in mn buik... wist niet zo goed wat het was. Vanmorgen op de weegschaal zag ik dat ik eindelijk iets ben aangekomen. Waarschijnlijk door dit rustige weekend een groeispurtje gemaakt!

Nou ik wacht nog maar even verder.....

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Vogeltjes; Heerlijk vakantie! Geniet ervan!
    Zijn de spullen inmiddels al bezorgd? Lijkt me zo leuk om alles klaar te zetten!

Mijn zusje is echt superblij!! Ik had natuurlijk wel verwacht dat ze blij zou zijn, maar ZO blij.....
    Zaterdagavond reageerde ze vrij rustig, ze zei ook steeds dat het nog door moest dringen. Maar zondagmorgen belde ze al heel vroeg om te zeggen hoe leuk ze het vond en hoe blij ze was. Toen belde mijn moeder ook nog, zusje had haar ook al gebeld en bijna een uur aan een stuk door gerateld over mijn zwangerschap en baby, en dat ze al op internet aan het zoeken was naar een heel bijzonder kadootje. haha...
    Vandaag ben ik precies 10 weken en vanmorgen al een mail van mijn ouders en een van mijn zusje om de baby te feliciteren met zn 10 weken. Wel leuk dat iedereen zo meeleeft.

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Dat klinkt superleuk! En wat gaat het al weer hard! Je zit nu op een kwart van je hele zwangerschap! Op naar de 20 weken :)

Spulletjes zijn bezorgd. Best veel dozen! We laten het er nog even instaan. We wonen niet zo heel groot dus de box en de wagen zetten we pas later neer... Nog even geduld dus :s

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meiden!

Het is een jongetje!!!!!!!!

Het eerste pakje is al gekocht!:D

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lotje, wat leuk zeg dat iedereen zo blij is!!!

@Vogeltje, leuk zeg alles binnen! Welke wagen hebben jullie nog maar?

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk!! Een jongen!! Nu kan je lekker los met shoppen!

Wij hebben de joolz kinderwagen in jeansuitvoering.

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vogeltje, idd! Voelt zoveel echter ook opeens! Haha :)

Oke gaaf! Wij gaan ook voor de joolz denk ik.. Maar weet nog niet goed welke editie :p

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hilse: Leuk een jongetje!! Nou wordt het zeker leuk om te shoppen. Allemaal stoere jongenskleertjes!!

@Vogeltjes: kun je het laten om niet alles nu uit te pakken????
    Is wel handiger om het even zo te laten staan, maar dat lijkt me zo moeilijk.

vandaag niet zo'n goeie dag. Ben moe, koud, chagerijnig, heb buikpijn/rugpijn.....Net maar even mijn bijrijdster gebeld of die wil rijden, want ik heb mijn hond ook al afgesnauwd net. En paardlief is nogal gevoelig voor mijn stemming, dus dat wordt niks met rijden. Straks maar lekker met een dekentje op de bank.
    Mijn vriend riep net al 'jaja, de hormootjes gaan werken' haha...Hij kan er nu iig nog om lachen.

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja zwangerschap is niet alleen rozengeur en manenschijn :)
    Had ook echt van die dagen dat ik er geen zin in had. Vooral toen ik zo misselijk was verwenste ik die zwangerschap wel eens waardoor ik mij ook weer heel schuldig voelde! Lekker aan toegeven en op de bank! Het weer is toch ook niet lekker om er op uit te gaan.

Gister naar de drukkerij geweest. Ik heb zelf iets ontworpen voor het geboortekaartje. Ze waren erg enthousiast en hadden nog meer ideeën. Volgende week krijg ik de proefdrukken binnen!

@Romper: wat is het stil van jou kant. Gaat alles nog goed? Ben je het al zat of is de baby er inmiddels al :)

Morgen partneravond bij de zwanger en fit. Ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina