2012, stoppen met de pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lyss, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat lijkt mij ook wel gek, dat je straks ineens geen leven meer voelt in je buik :). Nu raak je er zo aan gewend. Blijft altijd een bijzonder gevoel. Moet wel zeggen dat de bewegingen soms wat minder subtiel zijn dus iets minder fijn :)

2. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar heb ik gelukkig niet zo'n last van, doordat mijn placenta aan de voorkant ligt. Dus de bewegingen voelen bij mij meestal niet onprettig aan.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    placenta ligt bij mij ook voor. Maar het zijn vooral de trapjes tegen mn ribben of lekker op mn blaas ;) ook heel fijn....

4. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op mn blaas heb ik idd ook wel, vooral de laatste dagen. Moet echt vaak plassen!

Vandaag weer op controle bij de vk geweest en alles is goed! Wel grappig, want toen ik daar lag "gooide" onze uk zijn/haar billen even omhoog ter hoogte van mijn navel ;)

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ook vaak van die uitstulpingen in mn buik. Dat is grappig om te zien! Buik gaat steeds groter worden, al zeggen de meeste dat het een bescheiden buik is.
    Heb vandaag adv dagje. Volgende week nog 4 dagen werken en dan verlof. Heb er zin in maar ik vind het ook moeilijk om de kids in de klas 'los' te laten. Heb ondertussen al van alles opgeschreven over ze, maar wil het liefst nog alles zelf doen. Maar dat kan niet. Als ik eenmaal thuis ben zal het wel beter gaan.... Hoop ik. Nu denk ik alleen maar aan school....

@romper: al rommelend gevoel? Lukt het je om je te vermaken?
    @hilse: je hebt je 20wk echo gehad toch? Hoe was het?
    @lotje: is je misselijkheid alweer helemaal weg?

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Vogeltjes: Dat kan ik me wel voorstellen. Het zijn toch een beetje 'jouw' kinderen. Mijn schoonmoeder is ook juf en die vind het aan het eind van het jaar ook altijd lastig als de kinderen weggaan. Als je straks eenmaal thuis bent dan denk ik dat het beter zal gaan.

Inmiddels niet meer misselijk, maar nu heel erg verkouden. Alles zit dicht en vol snot, ontzettend keelpijn.....vanmiddag maar lekker mn bedje in.

7. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    En toen was alle tekst die ik had getypt verdwenen... :(

@Vogeltje: wat heerlijk dat je een dagje vrij hebt en bijna verlof!
    Logisch dat je het moeilijk vind om je werk los te laten en uit handen te geven, maar heloof me, na een paar verlofdagen ben je je werk al voor een heel deel vergeten! Ik droom af en toe nog wel over mn werk, maar verder maak ik me er echt totaal niet meer druk om.
    Ja, geweldig he, die uitstulpingen! :)

@Lotje: binnenkort weet je wat wij met die uitstulpingen bedoelen en kan je ook gaan genieten van de bewegingen van je kindje! :)
    Balen van je verkoudheid, hopelijk is het gauw over! Beterschap!

@Hilse: ook ik ben erg benieuwd naar hoe je 20 wkn echo was?!

Hier is het nog rustig. Sterker nog, onze uk bewoog de laatste dagen ook minder, dus ik werd een beetje ongerust. Maar gister werd het alweer meer en vanochtend heeft hij/zij de "schade" volledig ingehaald! ;)

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Soms verschilt het ook heel erg per dag hoeveel je het voelt. Ik heb vaak het idee dat als ze een paar dagen wat rustiger is geweest dat ze dan weer een groeispurtje heeft gemaakt.

@Lotje: Beterschap!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden.. Het is verdrietig nieuws!:(
    Het is uit met m'n vriend.
    Maar het voelt wel het beste zo.
    Het ging steeds niet goed al samen. Wel niet wel niet wel niet enz enz.
    En je wilt wel dat je eruit komt, maar het lukte gewoon niet..
    En toen ben ik Vd zomer een oude vriend tegengekomen. Van het een kwam het ander en ja toen zat ik nog dieper in de shit.. Nou weet ik niet wie de papa is van m'n jochie.
    Alleen wil m'n nu ex er niks meer mee te maken hebben. Maakt het al iets makkelijker.

Verder voel ik me heel goed, 20 weken echo was helemaal oke en sinds gister voel ik hem de hele dag door! :)

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hilse, wat een verdrietig nieuws!! Twijfelde je al lang wie de vader is? Hoe is nu het contact met die andere jongen?
    Hoop dat je veel steun kan krijgen van familieleden! Woon je weer thuis?

11. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: dat klopt hoor, dat het per dag heel erg kan verschillen. Maar een groeispurt maakt onze uk nu niet meer... Ik merk nu wel dat het er ook vanaf hangt of ik zelf een complete luierdag heb of niet. Als ik zelf niet zo actief ben geweest, is de kleine ook een stuk rustiger.

@Hilse: fijn dat de 20 wkn-echo goed was, maar wat een gedoe verder!
    Begrijp ik nu dat je met beiden jongens geen contact meer heb? Willen ze beiden ook niet meewerken aan een onderzoek naar wie de vader is?
    Pff...wat een vervelende situatie.

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @romper, idd maakt het bij jullie geen groeispurt meer. :) slaap jij nog een beetje goed? Ik slaap altijd goed in maar ben zo vroeg wakker.... Net als nu.

Had net last van darmkramp. Ging naar de wc en leek net of er weer bloed bij zat. Hopen dat ik het verkeerd gezien heb.... Darmontsteking zit ik nu niet op te wachten. Wil niet nog meer medicijnen gebruiken. Hopen dat het er ook aan ligt dat ik het nu heel druk op school heb, dat is over een weekje klaar.

Ik ga nog even proberen te slapen!!

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @hilse: jeetje meid, ik schrik ervan! Wat verdrietig, maar mischien ook wel wat meer rust voor je nu de knoop is doorgehakt. Heb je al die tijd getwijfeld wie de vader is? Wil je het wel perse weten? En waar woon je nu? Ik hoop dat je familie en vrienden je steun geven nu. Fijn dat je mannetje het toch goed doet. Nou meid, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen, maar heel veel sterkte de komende tijd en zorg goed voor je mannetje en probeer ondanks alle elkende en verdriet toch te genieten van je zwangerschap! Je hart luchten kun je altijd hier!

14. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd ook heel veel sterkte trouwens, Hilse! Je zal geen gemakkelijke tijd doorgaan...

@Vogeltje: ja, irritant is dat wakker worden he! Waarschijnlijk is je kindje dan ook wakker of niet? Ik word vaak standaard tussen 4 en 5 wakker, maar vannacht was drama. Uk was bewegelijk en ik en vriendjelief beiden klaarwakker.
    Vriendjelief moest vanochtend nog werken, dus toen hij weg was heb ik nog wat geslapen.
    Kunnen we vast wennen voor straks, dat zullen helemaal korte nachten worden, denk ik. Vooral met het voeden op verzoek.....

Hopelijk was het toch geen bloed of valt het iig mee!

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Hilse: hoe is het nu met je?

@Vogeltjes: En met jou? Geen darmontsteking??

@romper: Bij jou nog alles rustig? Nu wordt het toch wel heel erg spannend.....

Ik heb gisteren laten pendelen, 2x een jongen.
    Maar ik had ook een echo geplaatst op het NUB-topic, 2x een meisje.......
    haha, nou weet ik dus nog niks. Denk zelf nog steeds een jongen, maar dat is dus afwachten tot 27 december.

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Kan nog alle kanten op :) Ik dacht ook heel sterk een jongen maar dat was het niet.....

Hier is alles nog rustig. Heb afgelopen dagen vaak last van krampen gehad maar het lijkt nu minder te worden. Ben druk bezig met het schrijven van de rapporten. Nog 3 dagen en dan verlof! Zoals het er nu naar uitziet kan ik vrijdag alles wel afsluiten. Dan kan ik mij lekker op de babykamer gaan richten!

17. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: ik lees hier wel vaker over pendelen, maar weet eigenlijk niet precies wat het is? Iig dus iets met het raden van het geslacht van je baby?
    Ik ben er zelf ook van overtuigd dat ik een zoon krijg en veel mensen denken dat we dat krijgen, maar het blijven natuurlijk vermoedens. Niemand weet dat zeker.

@Vogeltje: wat vervelend dat je zo'n last hebt van krampen. Is waarschijnlijk wel een teken dat je lichaam toe is aan rust. Gelukkig heb je nu bijna verlof!

@Hilse: hoe is het nu met je? Kun je nog wel een beetje genieten van het zwanger zijn?

Hier nog geen enkel teken dat de kleine eraan komt. Maar dat kan natuurlijk van het ene op het andere moment veranderen ;)
    Van mij mag hij/zij vandaag of morgen al wel komen, ben zo nieuwsgierig!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey lieve meiden!

Het heeft een totaal andere maar super goede wending genomen: ik ben weer samen met m'n vriend!
    We gaan er weer voor de volle 100% voor samen
    Heb alles nog herberekend en hij kan ook als enige de vader maar zijn. :)

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @hilse: wat een fijn nieuws!!!! En nou lekker samen genieten van je zwangerschap!

20. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is idd goed nieuws, Hilse! Hopelijk kunnen jullie de draad weer goed verder oppakken samen. En nu genieten van je zwangerschap!

Share This Page