2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar gaat ze maandag strippen of echt pas volgende week vrijdag? Hoop zo voor je dat het dit weekend komt! Lekker nog even voor sinterklaas!

Werd net wakker van maagzuur. Nog nooit gehad! Heb even een rennie genomen maar die werkt nog niet echt. Beeb is ook lekker druk dus van slapen komt niet zoveel terecht meer. Maar mag niet klagen want heb de hele nacht doorgeslapen :)

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend? (behalve romper dan want die gaat bevallen) :)

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Haha, we voeren de druk voor romper gewoon nog een beetje op. Wij willen maandag een babyfoto zien!!

@ vogeltjes: balen van dat maagzuur, mijn moeder zei al dat je daar later in de zwangerschap flink last van kunt hebben.
    Weekendplannen: vandaag werken, vanavond met vrienden tapae etenen naar de film, zondagmorgen komen mijn ouders en zondagmiddag met paard en hond naar de bossen. Ik heb besloten om dit jaar nog te blijven rijden en dan stop ik, dus ik wil er nog wel even flink van genieten. Jij nog leuke plannen?

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat maagzuur is een bekende klacht. Dacht eigenlijk dat ik er geen last van zou krijgen want de meesten hebben het al eerder. Maar nu op het laatste stukje dus toch nog. Het hoort er allemaal bij en mag tot nu toe niet klagen!
    @Lotje: Ik zou zolang doorgaan met rijden als jij je er prettig bij voelt. Ik zit zelf op hiphop/streetdance en tot vorige week heb ik dit nog gedaan. Tuurlijk was ik minder fanatiek op het einde en voelde ik mij meer een hupsende koe maar ik vond de afeiding en de beweging lekker. Ik denk echt dat hoe langer je goed blijft bewegen hoe lekkerder je je blijft voelen en hoe beter de zwschap zal gaan.

Vandaag ga ik de babywas afmaken en de gewone huishoudelijke dingetjes. Morgen gaan we de box klaarzetten en 's middags ga ik de kinderen ontmoeten van mn moeders nieuwe vriend. Zij heeft sinds het begin van de zomer een nieuwe relatie (ouders zijn al 10 jaar uit elkaar). Ben benieuwd! Mn moeder is net een verliefde puber, heel raar om mee te maken.... Maar ben wel blij voor haar.

@Lotje: Welke film ga je kijken?
    @Hilse: Ga je nog iets van zwangerschapsgym doen? Dat zal voor jou dan wel bijna beginnen.
    @Romper: Succes en sterkte weer met wachten.... en als je gaat bevallen heel veel sterkte en plezier!

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lotje: je hebt groot gelijk hoor, lekker genieten van het paardrijden nu het nog kan!
    Als ik al jouw wkndplannen lees word ik bijna jaloers! Wat zou ik ook nog graag van alles willen doen... Gelukkig ben ik laatst nog met vriendjelief uit eten en een keer naar de bios geweest. Veel plezier met je vriendinnen!

@Vogeltje: wat spannend dat je de kinderen van je moeder's nieuwe vriend gaat ontmoeten! Zijn die kinderen van ongeveer jouw leeftijd?
    Leuk dat jullie de box neer gaan zetten, dan word het helemaal zo echt! Ik glunderde helemaal toen we hem hier thuis neer hadden gezet ;)
    Vervelend is dat idd, maagzuur. Heb je Rennie Plus genomen? Bij mij helpt dat altijd wel. Ik weet dat ik zelf sowieso in de avond geen prik meer moet drinken, want dan krijg ik gegarandeerd in bed last van maagzuur. Een extra kussen, waardoor je wat hoger ligt kan ook nog helpen.

Nog steeds niks hier! Als onze uk dit weekend niet komt, dan zouden ze me maandag strippen, maar ik heb dat laten verplaatsen naar dinsdag. Onze uk heeft dan nog 1 dag extra om zelf "aan te kloppen" en daarnaast is maandag een nichtje van me jarig. Dus als ik enigzins zelf de keuze heb, zoals met het strippen, heb ik liever niet dat het precies die dag word geboren. Als het uit zichzelf maandag komt, is het niet anders en is dat natuurlijk ook helemaal niet erg. Liever dat dan dat het strippen nodig is, brrrr......

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Romper: Nog heel ffies en dan kan je ook weer lekker op stap! Zie je op tegen de bevalling? Of heb je nu juis zoiets van kom maar op. Kan niet snel genoeg gaan?

De kinderen van mn moeders vriend zijn een aantal jaartjes jonger maar wel allemaal boven de 20. Hij is een bloemenboer dus het heeft wel een lekker 'boer zoekt vrouw' gehalte :)

Vanmorgen lekker geboend in huis en vanmiddag op de bank gehangen. Er ligt nog wel een wasmand vol schone was wat nog even opgevouwen moet worden. Elke keer denk ik laat ik het maar doen want stel je voor de baby komt dan wil ik niet dat het er nog ligt... maarja de kans dat de baby volgende week nog niet geboren is is groot en dan is de wasmand gewoon weer gevuld met vuile was en beginnen we weer van voor af een :)
    Mn schoonmoeder komt van de week de ramen aan de binnenkant zemen. Ze wil dolgraag schoonmaken maar van mij hoeft het niet... Omdat ik weet dat ik haar daar een groot plezier mee doe heb ik maar ramen zemen bedacht.... Weet dat er een hoop anderen zouden zeggen dat is toch heerlijk als er iemand komt schoonmaken maar ik krijg er alleen maar de kriebels van :( haha terwijl ik zelf ook niet echt een schoonmaaktyp ben!

6. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha..heet hij ook Aad? ;)
    Goh, zo herkenbaar wat je zegt over die was! Ik wil ook steeds alles op orde hebben. Was wil ik idd weggewerkt hebben voor de kleine komt, aanrecht in de keuken netjes, vaatwasser leeg... Maarja, de kleine komt maar niet en de was is er iedere keer weer opnieuw :p
    Ik begrijp je wel hoor, van mij hoeft een ander ook niet zo nodig hier schoon te komen maken.

Eigenlijk zie ik nog het meest tegen strippen of inleiden op. Natuurlijk lijkt het bevallen me ook geen pretje, maar ik hoop gewoon dat onze uk uit zichzelf komt. Dat zie ik nu erg somber in... Denk eigenlijk niet dat hij/zij voor dinsdag geboren zal worden :)

Straks maar naar bed. Ik kijk er niet eens meer naar uit om te slapen, doordat ik zo'n last heb van kramp in mijn benen en heel vaak wakker word en dan niet meer kan slapen......

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, wel erg spannend hoor bij jou! Ik ga duimen voor je dat jullie ukje zich toch nog bedenkt!

@Vogeltje, ja heb beetje op internet gezocht maar is echt bar weinig hier in de buurt! Morgenavond er maar weer even voor gaan zitten denk ik! Wil wel iets doen namelijk!

8. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden, helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij is onze uk in aantocht! Sinds gisteravond last van een drukkend gevoel in mn buik, net alsof ik nodig naar de wc moet, maar op de wc gebeurd er niks ;)
    Tussen 2.00 en 2.30u werd ik wakker met hetzelfde gevoel, maar nog iets heftiger. Nu heb ik het met pauzes ertussen. Ik probeer nog wat te slapen op de bank, maar aan 1 stuk doorslapen lukt al niet meer door de weeen (?).

Als onze uk er is, lezen jullie het wel!

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @romper: nee het is niet boer aad, maar wij wonen wel in de buurt dus de vriend van mn moeder kent hem! Hij lijkt trouwens meer op boer martin :)

Ik kan mij voorstellen dat je opziet tegen strippen of inleiden. Maar de beeb heeft nog twee daagjes om zelf te komen. Denk wel dat strippen misschien juist wel meevalt omdat je er tegenop ziet.
    Heb je nog een beetje kunnen slapen?

@hilse: jammer dat er weinig keus is!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, oohh spannend meid!! Zet m op!! Xxx

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees nu pas dat je stuurde dat het misschien begonnen is! Rond dezelfde tijd was ik wakker en stuurde ik mijn bericht :) Vandaar dat ik het niet zag.

Ik ben benieuwd!!!! Succes en rustig aan!!! Blijf lopen als dat lukt, dat is beter dan alleen maar liggen en daardoor kan het een beetje versnellen.
    You can do it!!!!

12. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! Heb inmiddels tussen de 4 en 6 minuten weeen die ongeveer van een halve minuut tot een minuut duren, dus heb net de vk maar gebeld. Die komt over een uurtje kijken. Ik heb (nog) geen bloed of vruchtwater verloren.

@Vogeltje: wat grappig dat de vriend van je moeder in de buurt van Aad woont. Martin vond ik wel de aardigste boer!

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    AAAHHHH Spannend!!!! Dat je nog de puf had om wat op te schrijven :) Geeft mij weer moed dat het tussen de weeën door nog wel te doen is.

Ik hoop voor je dat je al veel ontsluiting hebt!

14. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, dat lukt nog wel, moet alleen af en toe even stoppen met typen, omdat er dan een wee tussendoor komt ;)
    Ik weet niet waarom, maar ben bang dat ik nog helemaal geen ontsluiting zal hebben...en dat ik de hele dag zo doormoet. Dat hoop ik iig niet!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, komt goed meid!! You can do it!!
    Vk al geweest???

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Blijf je dingetjes doen! Want het kan best nog wel even duren (maar dat hoeft niet). Heb vertrouwen in je eigen lichaam. Je dacht ook dat het niet uitzichzelf zou komen en je ziet dat klopt ook niet. Het komt goed!!! Zet hem op!

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Waah wat spannend romper!! Zet 'm op meid!! Super dat de kleine toch uit zichzelf gaat komen.

@ vogeltjes: inderdaad hoopgevend dat ze tussen de weeen door er nog aan denkt om ons op de hoogte te houden!

18. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Romper is vast ondertussen bevallen!!!! Ben heel benieuwd!! Hoop dat alles goed is gegaan en dat je heerlijk aan het genieten bent :)

@Lotje: 16 weken alweer! Wanneer hebben jullie de 20wk echo? Je gaat alweer richting de helft van je zwangerschap. Gaat snel!

@Hilse: Al een zwangerschapsclubje gevonden? Wanneer ga je ongeveer met verlof?

Vanmorgen weer naar vk geweest. Beeb was goed gegroeid, ligt al vast in het bekken en mooie hartslagje gehoord :) Daarna boodschappen gedaan en nu maar weer beetje opruimen en rommelen...

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar Romper en haar kleine, maar snap ook heel goed dat haar gedachten nu even niet bij het forum zijn. ;) Waarschijnlijk is ze nu heerlijk aan het genieten!!

@Vogeltjes: Nu is het jouw beurt he? ;) Fijn dat alles goed is met de kleine.
    Ja, hier 16 weken vandaag! Ik heb flink buikpijn dus volgens mij is de kleine flink aan het groeien, mijn buikje wordt nu ook steeds meer zichtbaar.
    Wij hebben 27 december de 20-weken echo. Ik hoop dat ze dan kunnen zien wat het wordt want mijn moeder begint te klagen dat ze zo geen kleertjes kan kopen. haha......

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lotje: Vervelend die buikpijn. Ik had en heb dat nog steeds wel. Alsof mn baarmoeder alle kanten uitgetrokken wordt... Dan weet je dat alles lekker aan het groeien is!

Deel Deze Pagina