Vogeltje85 Ik hoop voor je dat je t zal voelen! Spannend joh! Veel plezier met schaatsen vandaag! Te lang geleden dat ik dat heb gedaan...
Twee weken geleden ook pas voor het eerst sinds 12 jaar op de schaatsen gestaan.... Het eerste rondje hing ik meer aan de kant om mij vast te houden en voor te bewegen dan dat ik aan het schaatsen was, maar daarna ging het steeds een beetje beter. Kan nu weer 'los' schaatsen op slakkentempo
Volgens mij moet het nu wel lukken Weet nog niet hoelang mijn cyclus is dus ik heb hem op 32 gezet...
Hey dames! Ben vanmorgen ongesteld geworden.. Balen.. Maar wel blij dat ik duidelijkheid heb nu! Duurde toch zo'n 40 dagen mn eerste cyclus na de pil.. Kan het met ontpillen te maken hebben dat het zo lang duurt de 1e ronde? :^) Heb mn banner nu op 30dagen gezet.. En dan zien we wel We gaan er gewoon weer vol tegenaan met 't klussen!
@ Hilse: Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Volgens mij gebeurt het inderdaad vaker dat je cyclus de eerste ronde lang kan zijn en dat het daarna korter wordt. Op zich ook wel weer een lekker idee dat alles in je lichaam goed werkt na het stoppen met de pil! Fijne zondag!
@vogeltje Ja inderdaad fijn om te weten dat het allemaal nog werkt! hahah Straks er weer vol tegenaan
Ik wacht hier ook nog steeds.. nu dag 36 na de pil.. snap het niet hoor, heb afgelopen dagen wel wat krampen enzo gehad, maar geen ongesteldheid te bekennnen. vannochtend test gedaan en negatief.. maar kan wel door de pil komen hoor. de eerste keer duurde het hier 6 weken voordat ik weer voor het eerst ongesteld was, dus ongeveer 42 dagen.
Hallo, ja dat kan zeker komen door het ontpillen. Wij zijn eind okt gestopt met de pil. Na een paar dagen ongi geworden (zoals het hoort in de stopweek), De 1e ronde duurde bij mij 43 dagen. Zit nu in de 2e ronde; en vandaag is mijn 64 dag!!:x Nog niks te bekennen van ongi, klussen wel regelmatig dus het blijft afwachten.... tis alleen heel lastig om te bepalen wanneer je nu eens kan testen. Heb 1,5 wk geleden getest, deze was negatief... Dacht afgelopen vrijdag eisprong gehad te hebben, maar weet dit absoluut niet zeker... dus gaan gewoon door met klussen maar dat wachten wordt wel heel frustrerend. Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben
@zwangerwens: Kan mij voorstellen dat het echt frustrerend is! Als het erg lang duurt kan je dan niet naar de huisarts? Hoop voor je dat het lange wachten is om een hele leuke reden succes!
Ja maar begrijp ook dat ze je niet zo heel snel door sturen hoor. Wacht nog even (zo'n maandje) en dan trek ik toch wel even aan de bel idd. Jij zit ook in de 1e ronde zie ik
Ja, zit in de eerste ronde dus ik heb totaal geen idee hoelang mijn cyclus is. Voor mijn banner heb gegokt op een wat langere cyclus. Voordat ik aan de pil begon had ik ook altijd lange cyclusse. We klussen om dag, dus dan zit er ook wel een dag bij rond de eisprong. Vanmorgen verkouden wakker geworden... lekker aan het snotteren. Maar op tijd naar bed gaan. Misschien helpt het! Misschien dat we dit topic kunnen laten verplaatsen naar de clubs?
Heb meteen even gekeken wat de clubs zijn, had ik nog niet eerder gezien. Maar het lijkt me idd een goed idee als deze topic daar naartoe verplaatst...
Hallo allemaal, Mijn vriend en ik hebben in 2011 een huis gekocht en we kennen elkaar ruim 6,5 jaar. Allebei hebben we een vast contract en dus een goede basis om een kindje 'toe te voegen' aan ons leven. Ik zit nog midden in een strip maar wil eigenlijk vandaag graag stoppen, als je de pil eens vergeet kun je ook zwanger raken dus waarom wachten? Groetjes & succes met alles!
Hoi Suus14, Ik begrijp je helemaal. Zelf had ik ook de neiging halverwege de pilstrip te stoppen Toch heb ik even doorgezet en de strip afgemaakt. Ben je al begonnen met foliumzuur te slikken? Dit kun je sowieso het beste al 4 weken hebben geslikt voordat je stopt met de pil. Dat is ook een reden waarom ik mijn pilstrip af heb gemaakt. Maar het kan volgens mij geen kwaad hoor om eerder te stoppen! Suc6!
Hallo ik ben Eva, heb heb een vraagje....ik heb een dochtertje van 3 en wij hebben besloten om nu voor de 2de te gaan...maar ja misschien kennen jullie dat ook wel nu je het besloten heb, was je liever gister zwanger dan vandaag maja.. nu heb ik een vraagje....ik slik de pil en omdat je dan een mooie regelmatige cyclus heb vroeg mij af of ik echt moet stoppen met de pil maja dan word mijn cyclus ook weer onregelmatig. of kan ik ook de pil nu blijven slikken en dan op mij vruchtbare dagen natuurlijk onbeschermd vrijen en als ik dan stop met de pil kan ik dan zwanger raken of is dit niet mogelijk. beetje vage vraag misschien maar als ik nu stop met de pil kan het wel bijna een half jaar duren voor mij cyclus een beetje regelmatig is dus duurt het ook langer voor ik weer zwanger ben iemand misschien tips om zo snel mogelijk zwanger te worden hahha al vast bedankt voor de reacties
Hm, daar heb ik nooit zo over nagedacht Eva....Maar ik denk dat de kans dat je zwanger wordt heel klein is als je alleen op die dagen dat je vruchtbaar bent met de pil stopt. Maar je hoort wel eens dat heb gebeurd, al is het dan meestal een 'ongelukje'. Zou wel een ideale oplossing zijn....de voordelen van de pil en dan toch zwanger worden