Ja voor ons hoort de buikbaby er inderdaad al helemaal bij, en is niks minder dan haar al geboren kinderen. Maar goed, zij denkt daar anders over. Ik zie dat je bijna een 3d/4d echo hebt, wat leuk zeg!!
Als zij er inderdaad anders over denkt dan heeft zij een probleem. Niet jullie! Morgen vier ik met mn eigen moeder en zussen +aanhang sinterklaas. We hebben lootjes getrokken. Ik heb mn vriend kadootjes zijn al binnen en ik heb een gedicht geschreven dus ben er klaar voor Ik vier ook nog sint met mijn collega's vrijdag en van het weekend met vtiendinnen. Hoop sintactiviteiten dus! Straks weer naar vk. Even hartje horen en bloeddruk meten.
@Lotje, ja net de afspraak gemaakt! Heb er echt zin in! @Vogeltje, al bij vk geweest? Ik heb 10 dec weer afspraak.. En bij de verpleegkundige, dacht over bevallingsplan enz bespreken en afspraak voor rondleiding op kraamafdeling enzo!
@Vogeltjes: Das wel fijn, heb je iig voldoende afleiding. @Hilse: rondleiding op de kraamafdeling hebben wij al gehad. Ik kreeg wel even de kriebels toen we in de verloskamer kwamen.....daar gaat het toch gebeuren!! Hier komend weekend sinterklaas met mijn ouders en zus+vriend. Dat is altijd wel supergezellig, wij kopen allemaal voor elkaar kadootjes. Iedereen maakt een lijstje, maar daar houdt dan ook weer niemand zich aan, dus het is wel altijd een verrassing wat je krijgt.
@Lotje, ooh leuk zeg! Ik ben ook zo benieuwd hoe het er daar uitziet! En waar je langs moet enz En jullie sinterklaas klinkt net zo als hier hahaha Wij kopen meestal voor iedereen gewoon wat wat we leuk vinden..... Dus hebben meestal ook vrij veel Maar super gezellig! Wij vieren het zaterdag met mn ouders, 2 tantes ik vl en nora Oh en buikbaby niet te vergeten!!
@lotje: Die kraamkamers lijken nog een ver-van-je-bed-show maar voor je het weet lig je er zelf Hier alles nog rustig. De kleine is nog flink beweeglijk terwijl ik overal lees dat ze rustiger worden om zich voor te bereiden op de bevalling... daar heeft ze dus nog geen zin in blijkbaar We wachten maar rustig af. Vind het opzich wel fijn dat het niet op 5 december is. Met Kerst zou het ook nog goed kunnen maar dat vind ik minder 'erg' dan sinterklaas. In zoverre je het erg kan noemen natuurlijk! Ben benieuwd hoe het ondertussen met Romper gaat! Fijn heerlijk avondje!
@Vogeltje, geen Sint kindje dus hihi Snap dat je liever kerst hebt dan sinterklaas haha, voor zover je kunt kiezen idd haha! Ach, ik denk dat binnen 5 dagen jouw moppie er is let maar op! ghehehe
Haha, dan komt het opeens wel heel dichtbij he vogeltjes!! Ik snap ook wel dat je blij bent dat ze niet met sinterklaas komt. @ hilse: we zouden eigenlijk voor 20 voor iedereen iets kopen, maar er is niemand die zich daaraan houdt! Ach ja, het is maar 1x sinterklaas en ik blijf aan't kopen 'voor de gezelligheid'
@Vogeltje, al iets aan de hand?? Hihihi @Lotje, haha ja is ook leuk toch! Heb ik ook altijd hoor haha! Gister nog bij m'n opa en oma geweest wat cadeautjes en lekkers gebracht. Vonden 't zo leuk!
Hm nee nog niks Gister gezellig Sint gevierd. Heb een puzzelmat met puzzel gehad dus heb weer wat te doen vanmiddag! Voor de kleine heb ik hele schattige rode laarsjes met witte stippen gehad. Te lief!! Hebben jullie nog leuke dingen gehad?
@Vogeltje, Aah klinkt super lief zeg! Leuk Wij vieren het zaterdag pas.. Ben nu nog bezig met de laatste gedichten Ondertussen kerst muziek aan.. Haha gaat goed!! Vrijdag denk ik kerstboom halen en wat leuke frutsels voor in huis. Lekker gezellig maken Jullie ook een kerstboom dames??
@ vogeltjes: wij vieren ook pas zaterdag. @hilse: hier komt wel een kerstboom. Maar geen idee wanneer. Komende week zijn we heel druk met kerst in onze winkel. We hebben een bloemenzaak die net helemaal verbouwd is ( vandaag eindelijk klaar!) dus die moet nog helemaal ingericht en aangekleed voor kerst. Nog ff flink doorwerken dus. Gelukkig komen mn ouders zondag en maandag helpen want ik merk wel dat veel werken en lange dagen maken zwaar begint te worden. Heb nu last van mn onderrug en bil, dus ik lig lekkker in mn warme bedje!!
@lotje, oeh die onderrug en bil klinken bekend: lig nu net zo in bed. Drukke dag gehad hier. Morgen kerstboom halen versieren en lampjes ophangen. Oh en met Nora in de sneeuw spelen, dus hoop dat er ng weer lekker wat valt vannacht! Kwamen thuis en de buurvrouw had een paadje voor ons gemaakt hihi zo lief
Hee meiden, alles goed hier?! @Lotje: volgens mij las ik dat je een zoon krijgt? Wat leuk! Ben je nu druk met blauwe spulletjes shoppen? @Hilse: wat leuk dat je een 3D echo laat doen! Geniet ervan! @Vogeltje: veel baby's worden te laat geboren. Daar kun je dus maar het beste vanuit gaan, want anders duurt het wachten zo lang! Ik baalde vanaf ongeveer wk 39 steeds dat de kleine er nog niet was en dan raak je een beetje gefrustreerd. Toen ik niet meer geloofde dat de kleine uit zichzelf zou komen, begonnen die dag de weeen! Hier gaat alles goed! Phileine drinkt goed, heeft wel wat last van darmkrampjes, maar we geven haar nu druppeltjes en dat helpt goed. We hebben waarschijnlijk dankzij die druppeltjes al een paar keer 4 uur achter elkaar in de nacht kunnen slapen. Borstvoeding vind ik af en toe wel vermoeiend, heb dan het idee dat ik bijna niks anders doe. Maar het is ook wel weer iets heel moois, intiems met je kindje. De tijd voor jezelf is in de 1ste weken sowieso schaars. Gisteren zijn we voor het eerst een stukje met Phileine buiten geweest en ze vond het heerlijk, viel meteen in de wagen in slaap!
@Romper: Dat klinkt allemaal heel goed! Hoorde en las al dat borstvoeding geven best pittig is. Kan je ook gaan kolven zodat je vriend een flesje kan geven? Zit alvast te bedenken dat ik in januari een keer een avond weg ga en dan kan ik niet zelf gaan voeden.... Weet niet goed hoe dat nou werkt. @Hilse: Heerlijk lekker spelen in de sneeuw! Gister lag hier nog amper wat. Ik woon in het westen dichtbij de kust. Nu ligt er heel veel! Vind het wel altijd weer spannend of iedereen veilig overal aankomt enzo. Laat de kleine nog maar even zitten bij mij.... want met dit weer... @Lotje: Een bloemenzaak klinkt wel superleuk! Heb ooit een film gezien met jennifer anniston en die had ook een bloemenwinken. Toen wilde ik dat zelf ook heel graag. Lijkt mij leuk om het in kerstsferen te brengen! Zal ook wel een zware en drukke tijd voor jullie zijn. Maar jullie kunnen toch boven de winkel gaan wonen?
@Romper, fijn dat alles goed gaat! En dat de druppels helpen! Mogen we ook een foto zien van de mooie dame? Ja heb echt zin in de echo!! @Vogeltje, ja dat heb ik ook hoor! Het is toch wel gevaarlijk op de weg, vooral hier op van die landweggetjes met diepe sloten enz! Hier begint het nu weer een beetje te sneeuwen, we hopen op meer!
@Romper: Wat fijn dat alles goed gaat! Ik kan me voorstellen dat het allemaal nogal vermoeiend is en je geen tijd meer voor jezelf hebt. Komt vast allemaal goed. Wij krijgen waarschijnlijk een zoon, dat dachten ze tenminste op de echo te zien, maar de kleine wilde niet stilliggen, dus ze kon het niet duidelijk zien. Ik durf nog niet echt blauw te shoppen, dat doen we pas als we het echt zeker weten, na 27 december. @Hilse: lekker in de sneeuw gespeeld? Ik heb vanmorgen met de hond een flink stuk gelopen, hij bleef aan het rennen, rollen en in de sneeuw happen. Hij vond het helemaal geweldig! @Vogeltjes: het is ook leuk, maar nu even allemaal (te)veel want alles komt opeens. Maar goed, wij gaan idd boven de winkel wonen, dat maakt het straks allemaal wat makkelijker. Pff, hier flink pijn, vanmorgen een verstandskies getrokken en nu is de verdoving uitgewerkt....auw....Ik wil ook niet te snel een paracetamol pakken, want de kleine heeft al een verdoving en een hoop stress te verwerken gehad vandaag.
@Lotje, jaa heerlijk! Het is hier ook echt koud alles ligt er nog. Al mag er van mij wel wat meer vallen haha! Nora wilde niet op de slee net als vorig jaar En paracetamol mag je gewoon nemen hoor! Snap je gedachte wel maar is echt onschadelijk