Ik vind die sneeuw ook heerlijk! Niet echt handig, maar zo gezellig en mooi! Hier is het nu helaas veranderd in grijze drab, maar bij mn ouders in limburg is het nog prachtig wit! Nou ik heb het gisteren zonder pijnstillers uitgehouden en nu is de pijn goed te doen. Vanmiddag richting mn ouders voor sinterklaas en morgen de wink versieren voor kerst! Jullie nog leuke plannen? Wanneer konden jullie de kleine voelen?? Ik lag vanmorgen in bed en voelde "iets" links van mn navel. Heel licht, maar wel duidelijk....
Ja idd niet zo handig die sneeuw maar vind het echt mooi hoe alles bedekt wordt onder een wit laagje hihi Deze rottige wereld van tegenwoordig lijkt dan zo lieflijk ghehe Oke dat is goed nieuws dat je pijn te doen is!! Wij gaan vanmiddag ook naar m'n ouders daar Sinterklaas vieren vanavond. Wel zin in even gezelligheid! Verder gister de kerstboom opgehaald en opgetuigd en zondag verjaardag van schoonzusje.. Ik denk dat ik de baby voor het eerst een beetje voelde rond 17 weken. Heel lichtjes en ook nog echt niet vaak maar wel duidelijk anders idd. Nu voel ik hem dagelijks, zo fijn! Gisteravond was hij super druk, alsof ie door m'n buik heen zat te springen hahahaha
@Lotje: Ow wat naar je verstandskiezen eruit! Gelukkig ben je er nu vanaf, of heb je er nog meer die eruit moeten? Ik wist ook nooit zo goed of ik die kleine nou voelde. Met 20 weken voelde ik het echt duidelijker en vanaf 22 weken heeft mn vriend het ook gevoeld. Hier lag er gister een dik pak sneeuw maar het ging ook meteen dooien zodat het een lekkere natte zooi werd. Vandaag minikerstboompje gekocht en wat roze versiering. Blijf ik een beetje in steil met de alle roze kaartjes die snel zullen komen In combinatie met rood wordt het lekker kleurig! @Hilse: Die 5 dagen zitten er bijna op Merk nog niets. Jullie veel plezier met sinterklaas! Ik vier het morgen nog een keer met vriendinnen.
@vogeltje, hahah oke Hier ligt niet heel veel maar blijft wel mooi liggen. Temperatuur ook steeds rond het vriespunt gebleven, vannacht -5 en nu 0. Hoop op nog een beetje sneeuw vannacht! Morgen lekker met de kleine meid in de sneeuw.
En hoe waren jullie Sinterklaasfeestjes? Ik heb vandaag de laatste gehad. Heb nu ook mn huis een beetje in kerstsferen gebracht en de eerste kerstcd heb ik al gedraaid. Ik hou niet van mariah carrey, behalve haar kerstcd! Die draai ik in december altijd grijs en dan gaat ie weer de kast in Vandaag alweer 39 weken. Gaat nu echt opschieten! Fijne werkweek weer voor jullie!
@Vogeltje, hihi leuk ga eens kijken naar die cd Zaterdag is de Sint bij ons geweest. Grandioos verwend haha was erg gezellig. Wel druk pff kapot was ik de hele zondag nog!! Ja gaat echt snel nu! Spannend hoor 39 weken!! Vanmiddag weer controle bij vk en gesprek verpleegkundige, weet niet meer precies waarover haha maar volgens mij geboorteplan etc
Altijd een leuk uitje om even naar de vk te gaan! Veel plezier! En ben benieuwd wat je gaat bespreken met de verpleegkundige.
@hilse: hoe was het van de week bij vk en verplk ? @lotje: ben je het drukke weekend doorgekomen? Al leuke dingen geshopt of wacht je nog even tot de 20wk echo? Hier is alles nog rustig. Had gister een heel opgejaagd gevoel, wilde nog van alles. 's middags lekker op de bank gehangen en werd toen weer rustiger. Straks weer naar vk!
Alles was goed bij vk! Mooi gegroeid, hartje goed. Lag al met z'n hoofdje naar beneden, met de 20weken echo ook al! Vplk ging over alles rond de bevalling. Heb formulier voor bevallingsplan mee gekregen en moet afspraak maken voor rond 34 weken rondleiding op de verloskamers. Beetje voorgelicht en dingen ingevuld, telefoonnummers enz.
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Hier nog geen beebje hoor! Het is nog erg rustig. Voel de beeb veel maar voel niks rommelen, weinig krampen enz. Soms heb 's avonds wel wat harde buiken maar daar blijft het bij.... Wil nu toch wel graag dat ze komt! Maar weet dat ze er binnen twee weekjes zal zijn Fijne dag!
@Vogeltje, hihi spannend hoor! Hoop voor je dat ze gauw komt Wij zijn nu opweg naar centerparcs voor een weekendje! Echt zin in! En maandag op de terugweg nemen we een hondje mee!!
Wat heerlijk zeg een weekendje weg! Lekker uitwaaien en zwemmen. En wat gaaf dat jullie een hondje nemen. Wat nemen jullie er voor eentje?
@Vogeltjes: Misschien wordt het wel een kerstkindje. Spannend nu hoor...... @Hilse; Oh lekker....geniet ervan @Hier: erg druk. De nieuwe winkel is redelijk af en ingericht voor kerst. Morgenavond is hier moonlightshopping dus dan moet het eigenlijk klaar zijn. Morgen komen mijn ouders weer helpen en mam heeft aangeboden bij mij thuis dan ook meteen te poetsen. Het is wel een beetje veel van het goede geweest, ik merk dat ik nu wel last krijg van mijn rug en buik. En dan is paardlief ook nog kreupel, dus daar wil ik na het werk ook elke dag nog ff langs en dan is het eten en naar bed. Begin januari gaan we verhuizen!! Ik hoop daarna eindelijk wat meer rust te hebben. Dan hoeven we niet steeds op en neer naar de winkel en pap heeft al aangeboden om meteen met de babykamer te beginnen. Nu komt alles dus ff op een hoop, maar ik hoop dat het rond februari wat rustiger wordt. Vriendlief heeft ook bij het uwv gevraagd of het mogelijk is dat ik wat minder ga werken en er iemand in mijn plaats in dienst kan worden genomen voor 1 of 2 dagen. Het vele staan, lopen en sjouwen en 6 dagen werken wordt gewoon teveel.
@hilse: wat leuk een jack russeltje!!! @lotje: jeetje het is wel pittig voor he zeg! Zou wel fijn zijn als je iets minder kan werken... Wat lief dat je ouders zo goed meehelpen. Succes en denk aan hezelf heh! Bijna je 20 wk echo zeker?
Hee meiden! Sorry, heb nog niet alles hier bij kunnen lezen. Eigen tijd is zo schaars nu! @Lotje: wat hectisch dat je tijdens je zwangerschap gaat verhuizen! Maar wel heel fijn als jullie straks in een nieuw huisje zijn gesetteld voordat de kleine komt. @Hilse: leuk dat je een Jack Russel krijgt! Dat zijn leuke honden! Ik ben helemaal niet zo'n fan van honden, maar die vind ik wel leuk. Wel spannend hoe hij straks op de kleine zal reageren. @Vogeltje: het gaat nu echt opschieten voor jou, spannend! Ik wil je vast veel suc6 wensen met de laatste loodjes! Hier begint het mama zijn wat meer te wennen. Al wennen de korte nachten nooit, ben ik bang Het geven van borstvoeding vind ik nog steeds heel pittig, hoe mooi en bijzonder het ook is. Maar heb het idee dat ik weinig anders doe op een dag. En de uren vliegen voorbij. Deze week is er iemand van het consultatiebureau langsgeweest en is Phileine gewogen. Ze was al 500gr aangekomen! En dat allemaal dankzij mijn melk, dat is dan wel heel speciaal. Als jullie graag een foto van ons mooie meisje willen zien, moeten jullie je mailadres even doorgeven in een privebericht. Dan mail ik er 1 door. Wil er liever geen op het forum zetten namelijk.
@ romper: fijn dat ze het zo goed doet en dat mama zijn een beetje went. Ik kan me voorstellen dat het pittig is, zeker met al die bv! Verhuizen tijdens mijn zwangerschap is inderdaad niet echt fijn, maar liever nu dan na de bevalling. Het voordeel nu is dat ik zelf nog heel goed vooruit kan en dat we superveel hulp krijgen aangeboden omdat ik zwanger ben Om die reden laten we ook veel doen, we laten schilders en verhuizers komen dus dat hoeven we niet zelf te doen. @ vogeltjes: nog alles rustig? Wij hebben 27 december 20 weken echo. Ik begin er nu wel een beetje zenuwachtig voor te worden....
Ja, alles nog rustig. Vandaag de uitgerekende dag! Net belde schoonmoeder of ze bakkie kon doen. Niet echt zin in maar vooruit... Lig nu nog zo lekker in bed! @romper: fijn dat het goed gaat! Lijkt mij ook heel pittig om bv te geven. Wil het wel gaan doen, ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren! @lotje: dat schiet al op! 20wk echo is zeker spannend maar ook heel leuk! @hilse: vandaag je hondje ophalen!!! Leuk!!!
@Lotje: ja, dat is waar. Als je zwanger bent, willen mensen je met van alles helpen. Ik zal het "excuus" van mijn zwangerschap best nog weleens missen Zeker spannend, de 20 wkn echo! Wel mooi zo tussen kerst en oud&nieuw! @Vogeltje: heel begrijpelijk dat je bed nu erg lekker ligt! Waarschijnlijk slaap je nu ook een stuk slechter, waardoor je er eigenlijk niet vroeg in de ochtend uit kan komen? Ik zat de laatste weekjes van mijn zwangerschap ook niet op visite vroeg in de ochtend te wachten
@Romper: Eigenlijk slaap ik nog heel goed. Kan niet echt uitslapen maar slaap meestal wel de hele nacht door. Dus dat valt mij nog alles mee. Gistermiddag kwamen ook nog mn moeder en haar vriend, mn zussen en een zwager langs... Het was allemaal goed bedoeld en ze willen je ook afleiden maar word er alleen maar beetje kribbig van.. Hoop dat dat niet zo is als er kraamvisite komt! Tot nu toe blijft het alleen maar bij harde buiken. Ze doen geen pijn dus heb er niet echt last van. Hoop wel dat ze iets doen want vk gaat morgen kijken of ik gestript kan worden... Wil eigenlijk nog ffies naar het dorp fietsen maar het regent zo hard. Hopen dat de buien zo overtrekken, dan kom ik tenminste nog ffies buiten.