jammer Annet, nog even volhouden Ik heb een vraagje ik ben de laatste keer natuurlijk niet echt ongesteld geweest, hoe weet ik nu wanneer ik dan 'overtijd' ben. Moet ik gewoon 28 dagen aanhouden. Ik ben namelijk 28-1 ongesteld geworden, zal ik dan vanaf dan gewoon 28 dagen verder tellen en ben ik dan niet ongesteld een paar dagen later of een week testen? Lastig die nep menstruatie
Dat weet je dus niet.... Ligt er helemaal aan hoe snel je cyclus op orde is. Bij mij duurde dat 2 maanden voordat ik ongesteld wermd de eerste keer. Ik heb toen na 6 weken een test gedaan omdat het toen carnaval was en ik wilde weten of ik kon drinken. Maar het kan ook dat het meteen raak is. Gewoon afwachten en af en toe eens testen.
Ik ben gister bevallen van onze zoon Brian. Was en snelle bevalling, alles ging goed. Hij doet het super. Binnenkort meer info!
Wat fijn dat jullie kindje er nu is, Annet! Gefeliciteerd!! Lekker genieten can de kleine en laat je maar goed verwennen door je kv en door je vriend/man! @Vogeltje: Phileine slaapt nog heel veel tussen de voedingen door. En' s nachts slaapt ze vaak zo'n 8 tot 9 uur door. Heerlijk! Maar even afwachten of dat zo blijft Krijgen jullie ook veel nachtrust?
@romper: De nachten gaan redelijk goed. Ze slaapt soms al 6 uur achter elkaar. Jammergenoeg heeft ze vaak last van krampjes maar dat zal alleen maar beter gaan. Overdag heeft Saar heel veel moeite om in slaap te komen. Heb nu een puckababy piep gekocht. Dat lijkt nu beter te gaan maar ze slaapt hooguit 50 min tussen twee voedingen in. Om de hoeveel uur komt Phileine overdag? Saar blijft wel een beetje op de 3 uur zitten. @annet: Lekker aan het genieten! Laat je inderdaad maar goed verwennen en vertroetelen en probeer nu zoveel mogelijk te rusten nu de kv er is.
Ik zal het even aankijken, misschien wordt ik wel gewoon ongesteld over 3 weken en zo niet dan wacht ik nog wel een week of 2 en dan maar testen.
Spannend, Sari! @Vogeltje: Phileine komt overdag ook vaak nog om de 3 uur. Soms zelfs om de 2, 5 uur. Vraag me weleens af waar de 4 uur op worden gebaseerd... op een ideaalbeeld, denk ik....
Ik heb sinds gister ook het gevoel van een eisprong. Pijn linksonder in mijn buik en gevoelige borsten. O en non stop honger sinds zaterdag. We zijn dus ook druk aan het werk
@hilse: wat heb je een leuke nieuwe banner! Wat gaat het nu hard bij jou @sari: hoop voor je dat het je eisprong is!
@ hilse: het begint idd op te schieten voor jou! Gaat alles nog goed? @ sari: spannend!!! Flink aan de slag nu Hier net naar de vk geweest er er is een heel klein beetje eiwit in mn urine gevonden. Morgen dus nog een keer terug om een plasje in te leveren en bloeddruk te controleren. En als het nog niet goed is wordt ik streng in de gaten gehouden ivm kans op zwangerschapsvergiftiging.
Dankje vogeltjes! Met de zolder is het nog altijd hetzelfde... Nog altijd niks van de klusjesman gehoord. We wachten deze week nog af en dan krijgt hij een aangetekende brief met een laatste kans en anders laten we het iemand anders doen op zijn kosten.