2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Oh das leuk hilse! Benieuwd want wij denken er ook over om dat te laten doen.

@ vogeltjes: ik hoop dat het snel beter gaat met saar.

@sari: heeft het doorgezet?

Hier tegenover is gisteren een winkel met baby- en kinderkleding geopend. Wij waren uitgenodigd dus zijn ff gaan kijken. Ik werd wel heel hartelijk ontvangen, haha! Maar echt superleuke kleertjes!! Helaas niet goedkoop maar ik heb vl even duidelijk aangewezen wat ik leuk vind ;)

2. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Hilse!

3. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ben nog steeds ongesteld. Ga nu maar uit dat dinsdag mijn 1e cyclus dag is.

4. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is nu al bijna weg. Afwachten maar weer.
    Toch 4 dagen menstruatie gehad. Nu maar kijken of het echt weg is of dat het morgen weer erger wordt.

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sari: hoelang is dan je cyclus geweest?
    @lotje: gevaarlijk een kinderkledingwinkel zo dichtbij :)

Hier weer geen lekker nachtje... Om 2.15 gevoed en daarna is ze vanaf 4 uur wakker geweest. Nu is ze weer aan het drinken... Hoop dat we zo nog even in slaap vallen..

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ sari: dat zou fijn zijn als het meteen zo netjes op gang komt!
    Bij heeft dat bijna 2 maanden geduurd toen.

@ vogeltjes: haha, inderdaad! Maar vl heeft goed opgelet, met valentijnsdag kwam ie aanzetten met een kado ( terwijl ie dat soort dingen altijd vergeet) een grijs/ wit pakje met sokjes en een mutsje! Zo leuk :)

Hoe is het nu met saar? Heeft ze nog bloed in haar luier? Misschien is ze daarom zo snel wakker? Lijkt me wel erg vermoeiend.... Slaap lekker!!!

En eindelijk wat van de klusjesman gehoord!! Hij begint dinsdag aan onze zolder!!!!! Ik hoop alleen dat ie zich nu aan zn woord houdt, dan heeft ie een maand om alles af te krijgen en kunnen de babyspullen straks meteen op hun plek!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lotje, wat lief van je vriend!
    En top dat er nieuws is van de klusser! Hopen dat ie doorzet!

@Sari, 4 dagen is wel redelijk toch?

@Vogeltje, balen dat je zo kort geslapen hebt!

Ik heb een aantal foto's van de buikshoot in m'n album gezet :)

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie foto's!!!

9. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was zonder pil altijd een dag of 6/7 ongesteld.
    Ik had waarschijnlijk verwacht dat het weer zoiets zou zijn.

Ik ben 28-1 ongesteld geworden (1e na de pil) en 12-2 weer. Maar dat is nu zo goed als over.

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @hilse: wat een gave foto's! Vooral die met die muisjes vind ik erg leuk! ( ga ik goed onthouden:))

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ sari: ik was met pil ook langer ongesteld dan zonder.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lotje, thanks!!
    hihi ja is ook erg leuk om te doen!

13. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanochtend opgestaan met gigantische maagpijn en misselijk. Broodje gegeten en thee gedronken. Misselijkheid wordt minder maar de pijn blijft.

14. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1394 Romper, 17 feb 2013
    Laatst bewerkt: 17 feb 2013
    @Lotje: fijn om te lezen dat er toch geen eiwitten in je urine zijn gevonden! En de klusjesman heeft weer een teken van leven gegeven! Hopelijk zorgt hij er idd voor dat het allemaal wel op tijd af is. Had hij een geldige reden dat hij niets van zich liet horen?

@Hilse: mooie foto's van je shoot! Vooral die van de muisjes en de bloem vind ik bijzonder! En wat leuk om eens een gezicht bij je naam te hebben! :)

@Vogeltje: hoe gaat het nu met Saar? Wat vervelend dat ze last heeft van spruw! Nu moet je haar en jezelf dus steeds behandelen? Is een gedoe he...heb het gezien bij een vriendin van me. Kost veel tijd.
    Phileine geef ik vaak nog maar 2x per dag bv, de rest kv. Heb nu alleen het idee dat mijn bv niet voedzaam genoeg meer is. Even afwachten hoe het deze week gaat bij opa en oma en op het kdv..of ze dan als ze daar net is al snel honger heeft of niet.

@Annet: hoe gaat het met Brian? Geniet maar van dat hele kleine, want dat is er echt zó snel vanaf! Phileine is nu 12 weken en heeft al een beetje een eigen willetje hoor ;) Het is wel ontzettend leuk, want ze doet nu heeeel veel brabbelen en kan zich goed vermaken met bijvoorbeeld de babygym.

@Sari: spannend!!! Bij alles ga je je nu bedenken of het symptomen zijn... Het kán, maar hoeft niet zo te zijn. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, heb ik hier op het forum wel gelezen. Al hoop ik voor jou natuurlijk dat je snel zwanger bent!!

Morgen moet ik weer aan het werk en ik heb er echt zó geen zin in! Vind het idee erg moeilijk dat ik 3 dagen in de week zonder Phileine zal zijn. Ik heb 9 maanden lang met haar in mijn buik rondgelopen, daarna 3 maanden haar fulltime verzorgd en nu ga ik echt alleen weer naar mijn werk. Het zal zo leeg voelen.... :(
    Opa en oma (mijn schoonouders) zijn natuurlijk dolgelukkig dat ze vanaf morgen iedere maandag op hun kleindochter mogen passen, maar ik vind er niks aan......

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @romper: veel sterkte morgen!! Lijkt me inderdaad heel erg moeilijk en gek om opeens zonder je meisje te zijn :( ook al weet je dat ze het bij je schoonouders goed zal hebben.
    Ben wel blij dat wij straks gewoon thuis werken!

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heh bah alweer aan het werk! Gek idee hoor!
    Saar heeft trouwens geen spruw hoor... Ze had last van haar darmen. Succes morgen!!!

@lotje: fijn dat de klusjesman weer in beeld is! Hopen dat hij het nu echt gaat afmaken!

Saar krijgt morgen haar eerste prikjes....

17. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dat inderdaad bij alles wat anders voelt denk ik, is dat iets.

18. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het viel vanochtend even niet mee om haar "uit te zwaaien", maar mijn 1e werkdag is best snel gegaan, gelukkig!

@Vogeltje: ooh, stom van me..ik heb gelezen dat Saar reflux had, maar op één of andere manier aan spruw gedacht. Reflux is helemaal zo zielig! Huilt ze ook veel?
    Hoe is het gegaan met de inentingen? Heeft ze er veel last van?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, kan me voorstellen dat dat moeilijk was zeg!
    Gelukkig is je werkdag nog wel snel gegaan!

Hier vanavond rondleiding/voorlichting gehad in het ziekenhuis. Erg fijn, heb nu het gevoel echt goed voorbereid te zijn :)
    Alleen nog even m'n boekje uit lezen ''duik in je weeen'' :p hihi

20. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook moeilijk om weer aan het werk te gaan.
    Gelukkig is alles goed gegaan en is je dag snel gegaan.
    Hoeveel uur werken jullie nog per week?
    Ik werk nu 30 uur en wil eigenlijk wel de helft gaan werken.
    Dat kan financieel gelukkig ook straks.

Deel Deze Pagina