2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds zondag pijn in mijn onderbuik, links.
    Lijkt wel wat op menstruatie pijn. Ik zou eigenlijk maandag ongesteld worden (dan tel ik die 3/4 dagen menstruatie niet mee) dus als ik volgend weekend niet ongesteld ben maar even testen.

2. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hebben jullie meteen op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden getest?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sari, hihi nou ik wel. Zeker in het begin.. Maar ik bleek hele onregelmatige cyclussen te hebben :(
    Wat ik bedoel is je kunt best testen maar wil niet zeggen dat het meteen raak is zodra je overtijd bent omdat je lichaam moet wennen weer..
    Maar ik hoop het wel voor je natuurlijk!!

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sari: ik heb ook diezelfde dag nog getest!

@hilse: alweer je 36ste week! Spannend! Houd je het nog een beetje vol?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@vogeltje, nou! Haha. Heb veel last van m'n rug/bekken :(
    Slaap ook slecht brr
    Nog even volhouden!
    Heb pilletjes besteld ter voorbereiding/bevordering op de bevalling. VSM Caulophyllum Thalictroides D6 (Vrouwenwortel) 200 tabletten
    Valt te proberen :p

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    200 tabletten????

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahah dat hoort erbij, je moet er 3x per dag 2 nemen geloof ik. vandaar de 200 :p

8. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij schiet al lekker op Hilse.
    Ik wil proberen als ik morgen niet ongesteld wordt het weekend testen.
    Maar dat hou ik natuurlijk nooit vol haha.

9. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteravond klein beetje bloed tijdens het afvegen ( het is eigenlijk geen bloed te noemen) en tot nu 2 druppels bruin bloed in het verband. Wel buikpijn dus ik ga ervan uit dat ik ongesteld wordt.
    Zou betekenen dat ik sinds ik 5 weken geleden gestopt ben met de pil nu voor de 3e keer ongesteld wordt. 28-1 en 12-2 ook ongesteld geweest.
    We zullen zien.

10. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het wordt meer. Dus geen zwangerschap denk ik. We zullen zien wat er gaat gebeuren.

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid heh! Ik hoop voor je dat het nu een echte ongesteldheid is en dat er nu een goede tweede cyclus komt!

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sari: Oh die onzekerheid herinner ik me ook nog heel goed....Nou op naar de 2e cyclus. Hopen dat er nu wat regelmaat in komt.

@Hilse: Wat zijn dat voor pillen?? :)

Hier wordt eindelijk heel hard geklust aan de zolder, dus ik durf weer langzaam wat hoop te krijgen dat het kamertje toch nog op tijd afkomt!!

13. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn lotje dat er weer schot in zit.

Ik hoop ook dat het nu 28-30 dagen gaat duren maar we zullen zien ;)

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lotje, bevordert de bevalling/ontsluiting!:)
    VSM Caulophyllum Thalictroides D6
    Heb ook nog frambozenblad druppels

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb gestemd Hilse! Voor jou begint het nu ook op te schieten he? Gaat alles nog goed?

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks lotje!
    Ja gaat snel!! Vandaag controle gehad bij vk. Kleine is mooi ingedaald nu! Nu geschat op 3300gram. Iets boven gemiddelde maar binnen de perken nog :)
    Hoe is het met jou?

17. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Hallo allemaal!

Het is alweer een tijd geleden, maar de dagen vliegen voorbij! Mijn excuses! Ons mannetje is alweer 3,5 week! Het aller kleinste is er alweer af! Het gaat eigenlijk super! Hij eet goed, slaapt goed en drinkt goed. Borstvoeding gaat ook goed. In het begin deed het echt heel veel pijn met aanhappen. Ik gebruik nu tepelhoedjes en de pijn is weg. Wat een uitvinding!
    In het begin moesten we hem telkens wakker maken na 4 uur voor de voeding. Nu zit er zelfs al 7 uur tussen! Wat een luxe!
    Helaas was onze kraamverzorgster niet zo'n succes. Er was gewoon geen klik en ik ergerde me aan alles, al deed ze haar werk verder prima. Ik sprong een gat in de lucht toen ze weg was!

@ Rompertje en Vogeltje; hoe zit het met jullie zwangerschapskilo's?! Ik ben sinds vandaag begonnen met verantwoord eten en meer bewegen (met dit weer is het heerlijk om lekker met de kinderwagen te wandelen!). Ik moet zes kilo afvallen en dan ben ik weer terug op mijn gewicht. Helaas wel heel erg last van striae......

@ Hilse; met jou schiet het ook op zeg!! Waarom die pillen eigenlijk, waarom niet gewoon lekker afwachten? Het komt vanzelf, ook al ben je natuurlijk reuze nieuwsgierig!

@ Lotje; ook met jouw schiet het op zeg! Heerlijk dat het klussen nu ook weer op schema zit!

@ Sari; spannende tijden, hoor!! In die periode kruipen de dagen voorbij. En nu ik de kleine heb, vliegen de dagen!

18. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @annet: Wat fijn dat het zo goed gaat! En 7 uur ertussen! Wow! Dat lukt Saar nog niet eens... Zwangerschapskilo's was ik meteen al kwijt... ben ook erg afgevallen na de bevalling.

@Lotje: 30 weken! Aftellen!

@sari: Ik hoop voor je dat je nu een beetje een duidelijke cyclus hebt!

Ik ben gestopt met bv. Ik vond het fijn om te geven maar nu ik volgende week weer moet werken ben ik overgestapt op fv. Dat gaat best goed. Ze slaapt de laatste week veel beter overdag en er komt nu eindelijk een ritme in. Dat ze nu overdag slaapt is echt een verademing... soms was ze de hele dag door wakker en ik wist niet hoe ik haar in slaap kon krijgen. Aan de borst viel ze dan weer in slaap waardoor ze weer niet genoeg at..

Nu nog de nachten! Lijkt mij heerlijk als ze door gaat slapen. Nu slaap ik gemiddeld 5 uur per nacht... :s

19. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: spannend nu!! Succes met de laatste loodjes!!

@Annet: fijn dat het zo goed gaat met Brian! Wel jammer van de kv, maar daar ben je weer vanaf ;)

@Vogeltje: wat gaat het toch snel..jij moet dus ook weer bijna aan het werk! Zie je er tegenop of kijk je er wel naar uit? Ik zag er erg tegenop, maar het is me zo ontzettend meegevallen! Eigenlijk vind ik de afwisseling van het zorgen voor Phileine en het werken juist heerlijk! En des te meer kijk ik er steeds naar uit om haar aan het einde van de dag weer te zien! Hoeveel uur moet joj werken?
    Jammer van de bv, maar als het met de fv ook beter gaat, prima dan toch...
    Ik geef sinds 2 wkn nog maar heel weinig bv, omdat Phileine toen ziek werd, ze kreeg buikgriep. We zijn 2x bij de huisartsenpost geweest. Ze spuugde als een volwassene en had diarree. Helaas heeft ze nu 2 wkn later nog steeds last van diarree (poept vaak tijdens de fles drinken), dus hebben we vanmiddag een afspraak bij de kinderarts. Ben benieuwd....

@Lotje: bij jou schiet het nu ook op! En straks in de laatste wkn, maakt je buik nog een enorme groeispurt! Heb je binnenkort de groei-echo?

20. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Annet wat fijn dat het zo goed gaat!

Deel Deze Pagina