2012, stoppen met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lyss, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @romper: gaat het al beter met phileine? Wat heeft de ka gezegd?

@hilse: ben je al aan het bevallen :p

Ik heb morgen mijn eerste werkdag... Het is zo snel gegaan!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden!!

Hier nog niks.. Wel veel gerommel! Dus hoop dat het gauw door gaat zetten!!

@vogeltje, spannend zeg weer werken gaan!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @vogeltjes: En hoe was je eerste werkdag zonder je meisje?

@Hilse: Nog altijd alles rustig?

Hier zijn we weer laten zitten door onze klusjesman. Hij komt nu met het excuus dat ie ziek ik. Net rechtsbijstand gebeld en dat is geen excuus om zn werk niet af te maken. We hebben hem vorige week aan aangetekende brief gestuurd dat hij binnen 2 weken moet beginnen, dus hij heeft nu nog een week. En anders komt er iemand anders.

Verder alles goed, vl is druk met sollicitatiegesprekken voor mijn vervanger. Hij twijfelt nu tussen 2 en die kunnen alle 2 al volgende week beginnen en dan stop ik met werken, zodat ik nog even rustig aan kan doen.

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hilse: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Julian! Hopelijk gaat het snel beter met hem, zodat hij lekker naar huis kan en jullie kunnen genieten van hem!
    (ik had wat berichtjes van je gelezen in andere topics) Hoe gaat het met jou?

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    #1425 Lotje02, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    @hilse: gefeliciteerd! Hoe is het nu met julian?

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hilse: gefeliciteerd!!!!

7. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Hilse: gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en goed gaat! Lekker genieten!!

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Romper: Hoe is het nu met je meisje? Is ze al wat beter?

@Vogeltjes: Hoe was je eerste werkdag?? Valt het mee om weer aan het werk te zijn?

@Annet: Hoe is het met jou en jullie kleine?

Nu ben ik de volgende........:)

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lotje: Ja jij bent de volgende!!

Werken gaat goed! Wel superdruk hoor.... Later reageer ik weer wat uitgebreider...

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bedankt meiden!!

We zijn nu overgeplaatst naar een ander ziekenhuis waar we samen op een kamer kunnen liggen zolang hij zijn antibiotica nog nodig heeft!
    Hij heeft waarschijnlijk een infectie die ze willen behandelen. Misschien zondag naar huis if maandag!
    Hij is geboren op 17-03 om 03:25! 3790gram en 50cm!

11. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend, Hilse! Hopelijk gaat het snel beter met Julian! Wel ontzettend fijn dat jullie nu samen op een kamer kunnen liggen!

@Lotje: hoe is het met de sollicitanten gegaan? Zat er een geschikte kandidaat bij? Jij moet nu lekker rustig aan gaan doen!
    Geniet maar extra van je laatste zwangerschapsweken! Idd ben jij nu "the next one", spannend hoor!! Wat vliegt de tijd toch!
    Hoe zit het nu met de klusjesman?

@Vogeltje: hoe bevalt het werken je? Werk je veel dagen?

De ka heeft ons laatst andere voeding voorgeschreven, voor koemelkallergie. Eindelijk ging de diarree over bij Phileine. Niet dat ze koemelkallergie heeft hoor, maar het was een test en haar darmpjes kwamen dan sowieso weer wat tot rust. Na een week voor controle weer bij de ka geweest en toen is er gezegd dat we die voeding af konden maken om vervolgens weer op de oude over te gaan. Dat zijn we zaterdag gegaan en het gaat goed.
    Hoe gaat het met jullie kleine?

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Romper, fijn dat het heeft geholpen!

Hier ligt de kleine op mij te slapen nu.. Hij had krampjes en kreeg m in z'n bedje niet stil zo zielig :(
    Maar! We zijn sinds vrijdagmiddag lekker thuis!! Zo fijn! Eindelijk tot rust komen en genieten!
    Alleen de bv lukt nog niet zo goed. Productie te over, maar meneertje wil ng niet zo goed door drinken! Maar we blijven nog even oefenen.. Wil het wel graag dus moet maar geduld hebben!

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ hilse: wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Gaat het goed? Komt vast goed met de bv!

@ romper: fijn dat het beter gaat met je meisje en de diaree over is!!
    klusjesman is bezig maar het schiet naar mijn idee niet echt op... Maar ik kan me er niet echt druk meer om maken. Onze kleine heeft nu een plekje bij ons op de logeerkamer en we zien wel of we het nog gaan halen.
    We hebben inderdaad een meisje aangenomen. Heel enthousiast en ze wil flexibel werken, dus ideaal voor ons! Deze week zal ze wat met mij meelopen, meebezorgen enz. zodat ze een beetje wegwijs wordt en va volgende week zal ze mij vervangen!

14. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Hi allemaal!

Hoe gaat het met jullie?
    @ Hilse; gaat alles goed met jou en Julian? Begin je een beetje in rustiger vaarwater te komen?!

@Lotje; hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van je welverdiende verlof? Heeft je buik nu ook een groeispurt?

Met Brian gaat alles super! Hij heeft eigenlijk vanaf het begin af aan al doorgeslapen, en dat doet hij nu nog steeds. Hij zit nog maar op 5 voedingen per dag, maar hij drinkt per keer lekker fors! Het is echt een heerlijk mannetje, waar ik lekker van geniet! Over een klein maandje moet ik helaas weer werken......
    Met mezelf gaat ook alles goed. Wel een kleine borstontsteking gehad. Wat is dat pijnlijk zeg! Maar gelukkig ging het snel over!

@Romer en @ Vogeltje; hoe bevalt het jullie om te werken en mamma te zijn? Is het druk?! En gaat alles goed met jullie kleine?

15. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier gaat het goed! Saar is wel ziek vandaag dat is wel heel zielig maar verder doet ze het goed. Slapen gaat veel beter en het drinken gaat ook erg goed. Ik ben nu helemaal overgestapt op de fles.

Nu sinds drie weken week aan het werk. Het is druk maar het is ook wel weer lekker. Het is nu helemaal leuk thuiskomen je waardeert je vrije dagen weer extra! Ik kan er dan weer helemaal naar uitkijken om met Saar te zijn.

@Lotje: Het gaat nu heel hard bij jou! Nog ffies en dan heb jij ook je beebje in je armen!

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie en jullie kleintjes!!
    @Annet: een voorbeeldige zoon heb je dus! ;)
    @Vogeltjes: Beterschap voor Saar. Fijn dat het werken en mama zijn goed te combineren is. Hoeveel uur werk je nu?

Hier begint het nu echt spannend te worden ja....Ik realiseer me nu eigenlijk pas dat er over een paar weekjes ECHT een baby is. Zo onwerkelijk! Maar alles is klaar, ik ga straks de wagen klaarmaken en morgen nog even een box ophalen en dan nog de laatste dingetjes wassen en dan zijn we er helemaal klaar voor.

17. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Annet: wat fijn dat het zo goed gaat met Brian!
    Maar wat vervelend dat je last hebt gehad van een borstontsteking. Dat is geen pretje nee, wat ik weet van horen zeggen...

@Vogeltje: ja, is toch wel lekker hè om tussen het zorgen voor je kindje door, te werken. Ik vind het ook niet erg en verheug me net als jij me aan het eind van de dag des te meer om haar weer te zien.
    Kom jij ook zoveel tijd tekort sinds Saar er is? ;)
    Wat sneu dat ze ziek is. Je neemt het ziek zijn zo graag over van je kindje. Je kindje wil je eigenlijk helemaal niet ziek zien...

@Lotje: je kan nu echt aftellen! Ben je je buik zat of vind je het nog wel prima zo? Ik weet wel dat ik me op het laatst echt een beetje gehandicapt voelde. Als ik me in bed omdraaide, voelde het alsof er een baksteen in mijn buik naar beneden viel ;) Succes met de laatste loodjes!

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @romper: Op zich gaat het nog wel. Overdag is het goed te doen en ben ik nog aardig actief. Maar 'savonds en 's nachts ben ik het behoorlijk beu. Kan niet meer van de bank af als ik eenmaal zit en omdraaien in bed is echt een heel project. En als ik dan eindelijk weer lig moet ik plassen......
    Maar ik kan inderdaad aftellen!! Ik vind het nu wel spannend worden hoor!

19. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    @Lotje; spannend....! Ook al 'wist' ik bijna zeker dat ik na de 40 weken zou gaan bevallen (gevoels kwestie....), ik vond het toch iets bijzonders om de 37 weken voorbij te gaan. Vanaf dat moment had ik toch iets van: het kan nu elke dag komen!! Ben je lekker van het verlof aan het genieten? Je pakt nog mooi wat mooi weer mee!

@Hilse; hoe gaat het met jouw kleine spruit?

@Romper en Vogeltje; nog even en ik ben net als jullie ook een werkende mamma..... ;). Maar ik begrijp dat het jullie best bevalt. Hoeveel dagen werken jullie? Ik ga straks 3 dagen werken...... Het werken zie ik niet zo tegen om, wel om Brian bij mijn schoonouders te laten.......:(. Ben heel bang dat ze hun eigen normen en waarden willen bijbrengen in plaats van de onze.....

Verder gaat alles goed. Helaas een tweede borstontsteking gekregen. Man wat was ik ziek!! Hoop dat dit de laatste keer is, want anders ben ik ook wel klaar met het geven van borstvoeding! Wil het eigenlijk nog wel een tijdje volhouden........

20. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    @Sari; heb jij nog nieuws?!

Deel Deze Pagina