dames een vraagje, ik zit al de hele week met het idee in mijn hoofd om een sexy kalender voor mijn vriend te maken. met foto's van mezelf dan. het enige probleem (nou ja probleem) is dat ik niet echt sexy ben hahahaha. vind het zelf af en toe wel, maar ben iets te zwaar (zoon 20kilo) ben best wit (dus overal, ook superwitte benen) nou heb ik geen idee hoe ik het moet aanpakken, ken wel een fotograaf in de buurt met wie ik het aan zou durven (weet niet of hij het aandurft hahahaha) heeft iemand hier ervaring mee of tips. en wat moet ik aan (of wat niet) het mag best wel sexy, want wil het geven zodat hij hem mee kan nemen naar boord. (en dan niet in de koffieruimte ofzo ophangen daar hangen al andere sexy vrouwen)
Leuk idee! Ik zou het zwart/wit doen, dan lijk je vaak slanker en valt het niet op dat je wit bent . En sexy kleding vind ik vaak sexier dan helemaal naakt!
O tuurlijk ben je sexy!!!!!! Ik ben zo'n 30 kilo te zwaar nou reken maar dat mijn vent vind dat ik sexy ben! Je zou met verschillende pruiken kunnen werken bijv. Rood haar bij een witte huid en dan rode lippenstift en dan een sexy setje enzo aandoen. Of zo'n zusterpakje of stoute schoolmeisjeskostuum. Nee, hoor, iedereen ook degenen die te zwaar zijn kunnen heel sexy zijn. Ik vind persoonlijk rood met zwart in setjes heel mooi.
ik voel me vaak ook wel sexy, maar als ik dan moet poseren voor een camera vaak niet meer ben nu bijna 5kilo afgevallen en dat vind ik al erg leuk. zwart wit is een goede tip, dan zie je ook niet dat je verkleuringen op je huid hebt, cellulitus (hoe schrijf je dat?) vind ik niet erg, dat heeft bijna iedereen, maar vlekjes van haarzakje ofzo (hoe leg je dat uit??) dat vind ik dan weer minder. ben al aan het kijken voor foto's die ik wel leuk vind
Goede foundation. Denk ik, maar goed, ik ben geen visagiste. Maar dat denk ik dat het beste is om vlekjes te verbloemen.
oh ja, dat vergeet ik erbij te vermelden ik gebruik nooit make up. heeeeeeeeel soms een beetje mascara, maar dat is als ik uitga of als het oud en nieuw is ben aan het bedenken of ik een vriendin heb die daar goed mee is?? maar wil het zo natuurlijk mogelijk houden (omdat ik anders ook nooit make up gebruik, dus het moet niet teveel worden)