2012... vind het best eng

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ja die ziektes enzo zijn er eigenlijk al langer ja nu ik er over na denk. de pest heeft ook vele levens gekost en ook andere ziektes zouden zonder vaccin allang de helft van de wereld uitgeroeit hebben. daarom zeg ik al de mens is de natuur te slim af maar er komt een tijd wat wel vaker voorkomt nu dat er ziektes zijn waar geen vaccins voor zijn. ook natuurrampen komen en gaan maar na mijn idee worden ze wel steeds heftiger. kan ook komen omdat ik nu pas de leeftijd heb dat ik sinds enkele jaren het nieuws volg en daarvoor nooit ;). denk dat het dat is

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi ja of mannetjes die over water lopen enzo mij een beetje teveel fanta kan er niets mee

@nikita; ja laptopjes komt vast goed :D

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik sta er wel eens bij stil en vraag me dan af '' wat als '' maar ik laat het niet mijn leven beheersen .. Ik geniet gewoon iedere dag weer van mijn leven ( momenteel is dat iets moeilijk maar dat is een ander verhaal ;) ) ik geniet van mijn mooie zoontje en mijn mannetje ..

Tja als de wereld echt zou vergaan dan is dat zo en kan je er vrij weinig aan veranderen.

denk dat je ( zoals iemand hier al eerder zei ) meer kans loopt om onder een auto te komen dan dat de wereld zou vergaan. Ik denk dat je je niet te bang moet laten maken en dat je het je leven niet moet laten beheersen .. En als je het echt geloofd dan zou ik er nu juist niet aan denken maar juist extra meer gaan genieten van je '' laatste '' dagen ;) ..

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Met internet en zwangerschapspagina :D

hihihihih

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik geloof wel in een dag des oordeels, maar niet direct op 21/12/2012. Wij mensen kunnen dat niet voorspellen.

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen dat je in angst leeft voor dingen die komen gaan , want je weet namelijk nooit van tevoren wat het ons gaat brengen maar als ik zo bepaalde dingen na ga zijn er al heel wat rampen gebeurd de afgelopen eeuwen ( en daarvoor ) .. ik geloof niet zo in een bepaalde datum waarop de wereld vergaat , ik denk dat het meer langzaam aan zal gaan , en er gebeuren genoeg dingen waar ik de kriebels van krijg ook als ik bepaalde films kijk maar ik ben blij dat we de toekomst niet kunnen voorspellen .. dus ga nu niet in angst leven voor een bepaalde datum want die zijn er al zoveel geweest en telkens gebeurde er niets !!

Wat ik wel heel interessant vind zijn de voorspellingen van Nostradamus , heb ik ook veel boeken over gelezen ( ondanks dat ik van de originele verzen weinig begreep :) ) ..

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik weet het ook niet hoor.
    Het is al veel vaker gezegd dat de wereld zou vergaan, en we lopen nog steeds rond!
    M'n moeder vertelde me toen, dat ze toen naar de discotheek ging en dat toen op die dag, ook verspeld was dat de aarde zou vergaan...
    Dus om 12 uur had de DJ geroepen; we drinken er nog een, want de aarde vergaat vandaag..
    Maar, hij is er nog steeds.

Ik geloof wel dat het ooit een keer zou vergaan, net zoals die documentaire toen op de tv, over de opwarming vd aarde, en hoe ze dat lieten zien welke landen/plaatsen onder water zouden lopen.
    Dát vond ik wel heel erg eng, en daar ben ik dan ook wel een beetje bang voor....

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ben best spiritueel maar dit geloof ik echt niet hoor. er kan elke dag wat gebeuren, ligt er maar net aan hoe je weg uit gestippeld ligt.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Er zou toch ook iets gebeuren op 6-06-06??? nrs van de duivel ofzo toch??

Ik geloof er niet zo in hoor vindt het ook zonde van mn tijd om me er druk om te maken;)

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    Als het gebeurt , dan gebeurt het..

e zijn al zoveel voorspelling geweest en zo te zien op het nieuws is het vandaag / gisteren ook weer raak geweest met vloedgolven enz enz.

er zullen waarschijnlijk nog veel dingen gebeuren waar de mens van dacht dat kan nooit.

lot kan je verdraaien maar niet voorkomen =)

xxx

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Laat de aarde dan maar vergaan op de 22e. ben de 21e jarig haha.. kunnen we er nog een mooi feestje van maken:D

Sorry meiden, maar ik geloof daar totaal niet in.. en als het wel gebeurd, gaat het vast zo snel dat je er niks van merkt

12. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik geloof hier ook geen bal van. Er is al zo vaak wat voorspeld. Zo zouden vorig jaar oktober de aliens komen, en die zouden zich zichtbaar maken, daar was ook zo'n ophef over. Ik heb ze niet gezien. In 2000 zou het ook chaos worden, er is niets gebeurd.

En al dat gedoe over dat er nu zoveel gebeurd met ziektes en zo, dat is nooit anders geweest. Mensen hebben elkaar altijd vermoord, er zijn al zoveel ecomische crisissen geweest, en ziektes zijn ook niet nieuw. De tijd verander alleen, en daardoor lijken dingen anders, maar als je er over nadenkt is het niets anders dan het ooit geweest is hoor!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik geloof er ook niets van hoor! Was er 06-06-06 ook niet paniek? Iets met een duivelse dag ofzo?

Deze spreuk heeft mij ooit eens iemand gezegd: 'Je moet elke dag nemen alsof het je laatste dag is.' Volop van genieten dus! En vooral je niet laten beïnvloeden door zulke negatieve dingen. ;)

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    toen is er ook iets gebeurd, hihihi wij zijn getrouwd :p:p

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik hoorde ooit eens dat 666 helemaal geen duivelsgetal blijkt te zijn, was ooit verzonnen, al die 'stoere' mannen met dat getal als tattoo balen hahaha.

ontopic; ik vind het wel interessant dat die oudere stammen dat voorspellen, ik weet niet of het zo is dat zullen we dan wel merken, ik wil dat soort dingen liever niet van te voren weten hoor! ik geniet iig van iedere dag!

16. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    #56 Lynn22, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    Ik geloof het wel! Maar niet dat de wereld zal vergaan hoor.
    Wel dat er een omslag komt, een andere tijd. New Age.
    Ooit gehoord van Nieuwetijdskinderen?
    Zij zijn een voorbode op wat komen gaat. De eersten zijn al lang geboren. Die kids hebben het moeilijk. Kunnen hier helemaal niet aarden. Etiketjes als ADHD, dyslexie en weet ik allemaal niet wat krijgen ze opgeplakt. Zij zijn anders, gevoeliger, spiritueler.
    Ik ben heel benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen! 2012 zie ik als een verschuiving, een omslagpunt. En op 22 december zijn we er allemaal nog hoor!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Over ziektes zoals aids/hiv kanker enzo dat is gewoon de pest enzo van nu om het zo maar te zeggen. De wereld houdt zichzelf op zo een manier in balans naar mijn idee net als aardbevingen en tsunami's enzo. Als dat soort dingen er niet waren dan zou de wereld overbevolkt zijn nu denk ik.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik geloof hier ook echt niet in en kan me er ook echt geen zorgen over maken! er is idd al zo vaak voorspeld dat de wereld zou vergaan en er is nog niks gebeurd! ik heb wel andere dingen om me druk over te maken en verder geniet ik gewoon van het leven en de mensen om me heen. als het gebeurd is het toch zo en je hebt er niks aan om je daar nu al druk om te maken! ;)

19. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Er zijn heel veel theorieen over 2012, 2012 wordt vaak omschreven als een soort collectieve spirituele bewustwording. Noem me gek, maar ik ben wel geneigd om er in te geloven. Ik geloof dus absoluut niet dat de wereld vergaat maar dat er een grote verandering gaat komen. Zoals er idd al vele grote veranderingen geweest zijn. Ik denk ook niet dat dat iets is wat in een klap gaat gebeuren, ik denk dat het al gaande is.
    Er ligt al heel lang de nadruk op economisch welzijn en ontwikkeling, alles moet en kan vlugger beter groter. Dit is ergens goed voor geweest, maar het gaat zo ver dat er nu ook veel minder tijd is voor elkaar, meer stress meer eenzaamheid, ontbossing, vervuiling, uitbuiting van arme landen etc. Ik denk dat we een punt gaan bereiken (al een beetje hebben bereikt) waar we collectief terug naar meer diepgang willen. Dat andere dingen (weer) meer belangrijk worden. Ik geloof dit al jaren en voor mij is de economische crisis een soort van bevestiging hiervan, het blinde vertrouwen in de zekerheid die geld bied is hierdoor behoorlijk gaan wankelen. Maar goed zoals ik al zei: Noem me gek. :p

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Euhm, ik heb er films en docu's over gezien, over de Maya's en juist 2012 zou iets positiefs moeten brengen. Al die veranderingen, rampen e.d. zijn nu al bezig en vanaf 22-12-2012 komt er een nieuwe kalender, een nieuw tijdperk zeg maar. Zoals de Maya's voorspellen zal alles vanaf dan gemoedelijker worden o.a. en inderdaad op spiritueel niveau gaat er veel veranderen. Ik geloof er wel in hoor maar niet in het vergaan van de wereld op een bepaalde datum. Toen ik 15 was zou die al vergaan namelijk :D

Deel Deze Pagina