Hallo allemaal. Volgende week vier ik mijn verjaardag maar ik wil nu eens wat anders serveren dan die eeuwige kaas en worst. Ik zie wel eens wat op andere verjaardagen maar als ik dan om boodschappen ga kom ik toch weer uit op die kaas en worst. Wie weet er iets anders wat ook in de smaak valt? Alvast bedankt.
nou wat mijn schoonzusje altijd maakt ketchup mayo cocktailworstjes allemaal door elkaar roeren even in de magnetron prikketjes erbij en het is echt lekker al denk je mischien van niet en wat ik zelf soms ook doe zijn van die kleine gehaktballetjes maken is ook lekker en is een keer idd wat anders dan kaas en worst wat
Toastjes met salades en kaasjes? Of van die zoetzure pepertjes (peppadew) vullen met kruidenboter (garlan)! Super lekker. Stukjes meloen met serranoham er om heen, cherrytomaatjes, gevulde eieren, asperges met rookvlees er om heen...er is zoveel mogelijk!
ik maak meestal kippenvleugeltjes, sate'tjes, balletjes gehakt en piccolini's en mochten we echt heel veel visite hebben dan frituur ik meestal ook nog wel wat!
Cocktailworstjes in bladerdeeg! een vierde van 1 plakje en daar je worstje inrollen, even in de oven en smullennnnnnnn Komkommer met roomkaas. een driehoek in de lengte uitsnijden, de holte van de komkommer vullen met roomkaas, inrollen in alu folie, even in de koelkast en na een uurtje ongeveer snijden. Lekker fris!! Doet het ook altijd goed op barbeques
Ik serveer sowieso nooit kaas en worst op een verjaardag, ik vind dat echt zo ontzettend bejaard. Wij hebben gewoon chips, nootjes, olijven, toastjes, stokbroodjes en dan van allerlei dingen voor op de toastjes/stokbroodjes: bijv. filet american, eiersalade, tonijnsalade, brie, enz. Soms maak ik nog dadels gevuld met monchou of ik haal nog van die gevulde zoete pepertjes.