2012

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

met je laatste stuk ben ik het ook eens jada. inderdaad. pokkewereld waar we onze kinderen opzetten:(

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Naja ik heb in elk geval gezegd wat ik heb willen zeggen. ;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Volgens de Maya's is 2012 het einde van een beschaving, niet het einde van de wereld. Die Maya's waren voor die tijd trouwens wel ver voor in wiskunde en allerlei berekeningen.
    Nou ja, ik geloof dat er elk jaar wel een groep is die beweert dat de wereld vergaat. Je kunt je er maar beter niet te druk om maken.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja denk het heel vaak, van de week ook dan zie ik ze samen zo leuk spelen. nog zo lekker klein, en nergens een besef van, overal om lachen. En dan bekruipt me wel eens een raar gevoel over hoe sommige dingen nu allemaal gaan. Denk daarbij ook aan de vele moorden, familiedrama's etc. Sorry dit is wel erg offtopic. Maar het spookt geregelt door mijn hoofd

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik PB je even, ik ben iets aan het lezen en dat snap ik niet helemaal. Vindt jij dat goed? Of heb je dat liever niet?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

precies mijn gedachte;):(

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb precies het zelfde, ik kan soms zo genieten van alles om me heen en als je dan denkt dat er gezinnen zijn die elkaar uitmoorden ( even als vb ) dan snap ik dat niet en krijg ik ook eng gevoel ...

en dan vraag ik me idd af of dat niet echt te maken heeft met het vergaan van de mensheid zeg maar ...

8. chantal1984

Je doet niets tegen de regels in toch ? althans vind ik niet hoor :D

9. Ik denk dat we in 2012 alleen een ander tijdperk in gaan.

In de Nieuwe Tijd kunnen wij de dualiteit, de waarde van materie en het ego achter ons laten. Wij krijgen de kans om richting de Eenheid of Bron te gaan, en wij mogen meer en meer gebruik gaan maken van onze vormgevende, bezielende vermogens

10. chantal1984

zo, uhm kan je dit miss in jip en janneke taal vertalen voor mij :)

Bron en eenheid ? .. bezielende vermogens ...

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja precies. hier ook niet zon professor zonnebloem:D

12. chantal1984

hhaha buiten dat het is ook zondag he dus dan ben ik al helemaal niet scherp ;)

13. nou kijk naar al het enge nieuws in de wereld. We zijn nu alleen maar met ons ego bezig. Mensen moorden elkaar uit omdat ze zichzelf beter vinden dan de ander.

Zie onderstaande website:
    Grondtoon

14. ja sorry .. ik ook niet hoor. Ik zag pas later dat het wat gek gekopieerd was.

15. chantal1984

hihihi kan gebeuren :D

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tuurlijk is dat goed. Maar ik snap ook niet alles hoor. :)

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok gelukkig. Dan doe ik niets verkeerds. ;)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar waarom houden mensen zich nu opeens bezig met de maya´s, waarschijlijk omdat ze nu zo'n voorspelling doen? Verder hoor je toch nooit wat over de maya's..

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Mag ik mee schijten in me broek :D

Ook hier een grote bangerik als ik ook maar 1 ding hoor over wat dood gaat en de mensheid .

Dan krop ik het zo in me op .

Ben dan ook erg bang om zelf dood te gaan:$:(

Weet niet wat dat is van mezelf , maar kan me er zelf zo gek mee maken dat ik zelfs een paar dagen niet kan slapen:)

20. ik denk dus zeker niet dat de mensheid ophoud met bestaan. Ik denk alleen dat we op een ander level gaan leven en anders met elkaar omgaan zoals dat nu gaat. Er komt minder dualiteit, dan nu. (er is overal op de wereld wel iets naars aan de hand)
    En hoe dit gaat gebeuren, geen idee.

Deel Deze Pagina