Net als in de titel ik ben niet bijgelovig, maar bij ons begin het al niet zo denderend. 00.05 gisteren morgen hadden we een kussen van de bank in de fik staan, om vervolgens een telefoon te verzuipen onder de champagne. Gisterenmorgen bleek de auto vuurwerkschade te hebben, zoontje viel flink op weg van de nieuwjaarsreceptie en vervolgens parkeer ik de auto tegen de stoeprand (hoge rand). Om vervolgens thuis te komen waar de hond een nieuwe auto van onze zoon had gesloopt en mijn man, de was in de droger had gedaan (thanks hopelijk krijgen we nog een nummer 2 dan heb ik een paar mooie wollen vestjes in maat 56) Zoals jullie zien geweldig begin. Hebben we het nu gehad voor dit jaar?
O jeetje, dat is zeker geen goed begin. Maar vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar beter worden dan toch???
Oei idd geen goed begin zo Hier begon ons nieuwe jaar ook niet zo fijn. Klokslag 00.00 uur begon mijn dochter te spugen en ook sneuvelde er een champagneglas..ik denk maar zo het kan alleen maar beter worden dat hoop ik teminste want 2012 was niet echt ons jaar.
Wat een begin van het jaar voor jullie!! Hier is 13 mijn geluks getal dus hopelijk nu wel een goed jaar....
Nou hier ook niet zo'n geweldig begin. Net na 00.00 kreeg mijn dochtertje een allergische reactie op het fruit wat ze gegeten had (zitten sowieso nog in de probeerfase wegens vermoedens van verschillende allergieen). Vervolgens startte vanochtend mijn auto niet, auto aan de praat, is er terwijl ik mijn dochter naar binnen bracht bij het kdv (hooguit 10 min) een ruitje ingeslagen en tas en laptop (van het werk) gestolen. Dus vandaag alle passen blokkeren, alles nieuw aanvragen enz. pfff ik zeg mooi ook maar dan heb ik het maar weer gehad.
Mijn begin is niet top! Ik ga het nieuwe jaar in zoals ik het oude heb afgesloten, ziek (griep). Maar, als alles goed gaat is dit een heel mooi jaar en mogen wij in april ons eerste kindje in onze armen houden .
Dat kun je wel zeggen Ik hoop op een heel, heel, heel mooi 2013 voor jullie! @TS; Het wordt vast alleen maar beter! Zou niet best zijn, de hele wereld een jaar lang pech, alleen omdat er een 13 in zit
hier mijn man en mijn dochter allebei geboren op de 13e Dus hier ook geen bijgeloof voor dit nummer. als ik op de 13e had kunnen trouwen had ik het gedaan...maar dat kwam qua maand niet zo goed uit