Zegt mij ook niks. Ik ben na 5 maand te vroeg testen ook wel klaar met testen voor mn NOD. Je kunt gewoon negatief testen en je bezorgt jezelf hier alleen maar koppijn mee.. Mijn eerlijke mening nu (maargoed, ik was ook gek genoeg om steeds te vroeg te testen, tot grote frustratie) wacht met testen tot minimaal 2 dagen voor je NOD. Dan maak je een kans op een posi test..
Hoi dames! Wat hebben jullie je druk gemaakt over het testen! Een voordeel van nog een maandje wachten, ik hoef ook niet in spanning te zitten grapje! Wat spannend allemaal! In ga duimen op positieve testen (oa morgen) Ben benieuwd wie de eerste zal zijn met goed nieuws! Ik heb een app voor mn cyclus gedownload.. Grappig zeg.. Kan van alles invullen. Hebben jullie verder goede dag gehad? Ik wel, geshopt en daarna lekker gewerkt. Nu op mn mobiel nog even op het forum.
Leuk veel gekocht ? Ik heb lekker een heel eind buiten gewandeld met mn dochter was echt heerlijk weer
Ik was op school lekker interessant nu weer, net wakker, zo op de trein. Ik zit altijd 2 uur in de trein voor ik er ben. Ik neem wel wat eerder vrij vandaag, anders moet ik 2 uur wachten op nog een uurtje les en ik ben al niet al te fit.. Ben benieuw of er op de wc zo iets gebeurd.. Ik denk het niet, ik voel geen erge kramp.. Fijne dag allemaal
Ik ben ook altijd met de trein naar school gemoeten haha is hij weer overvol zit je daarin het tussenstuk op de trap hihi. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Dat teste was vorige maand en drama bij mij! Heb denk ik wel 100 aan testen uit gegeven slikte toen nog medicatie die absoluut niet nog naar de 5de week zwschap. Nu slik ik het niet meer waardoor stuk rustiger ben geworden. Had trouwens zelfs op clear blau plus min test en streepje. Die 123 zwtesten ultragevoelig bleven trouwens leeg!
Medicatie voor je hart? Kun je daar dan wel zonder? Ik ben 23 ook nog jong zat dus mijn vriend is net 2 weken 22 lekkere jonge vent haha Ja dat treinen is wat, zit er nu ookal een half uur in. Ik moet altijd voor Zwolle erin tot Amersfoort, stikdruk altijd vreselijk Denk dat ik vandaag op school2 uurtjes iver sla. Ik heb straks 3 uur les dan eigenlijk 2 uur pauze/tussenuur en dan anderhalf uur les. En eigenlijk zit ik compleet niet lekker in m'n vel dus ga lekker naar huis, weekend vieren Hier geen bloed vanmorgen. Bij het afvegen wat oud bloed, ook toen ik weer met een doekje naar binnen ging.. Hier is echt nog geen ongi te bekennen.. Wel wat lichte steekjes maar echt geen ongi krampen.. Thumbs up, op hoop van zegen dat we nu een plakbeeb hebben. Vorige maand heb ik wss een heeeeek vroege miskraam gehad, ik voelde de innesteling, zag het bloed, had ook symptomen. De volgende dag nam binnen een uur alle symptomen af en ik kreeg me tich een buikpijn. En werd met geweld(nooit eerder zo en zoveel gehad) ongesteld. Dus vandaar, hoop dat dat klompje nu dan wel lekker blijft zitten
Ik duim mee voor een plakbeeb! Ja ik kan zonder hoor zijn sterke bloedverdunners dievoor bot afwijkingen en groei achterstanden kan zorgen. Word vanaaf door de gynaecoloog gebeld voor anderen medicatie. Fijne schooldag en hoop dat je je eigen snel fit voel!
Hallo meiden! Mag ik hier ook mee komen kletsen?? Er wordt hier al aardig gekletst, gezellig. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mama01, 29 jaar (eind nov word ik 30......) Mama van een lieve dochter van bijna 4 (juni) Nu gaan wij voor een broertje of zusje. Wij zitten in onze tweede ronde. Als het goed is dit weekend mijn ei.....sinds gisteren rekbaar slijm. En gelukkig klussen wij nu om de dag! Zo even snel in het kort wat over ons haha.
Welkom mama01! Veel klusplezier Hier hebben we gisteren de sleutel van ons huisje ontvangen Vreemd maar fijn gevoel! Vandaag komen hier de ovu-testen van sensitest hopelijk in de brievenbus, want die van de Action zijn altijd hetzelfde bij mij precies!
: bale! Toch is dat elke x weer een teleurstelling.. Laat t idd dan maar snel doorbreken dan kun je weer verder! Ik heb nu ook geen symptomen meer dus de twijfel breekt hier ook weer aan, denk ook dat ik gewoon ongesteld word
Hi mama01, welkom! Leuk he zo bezig zijn @jmay, ik testte gisterochtend ook negatief. Maar begin ondertussen stil te hopen dat ik toch zwanger ben Gisteren roze verlies 1 druppel en vanmorgen was het oud, minder dan een druppel.. Dus hier goede hoop! Ik test morgenvroeg weer
Indd heerlijk weer! Krijg er helemaal een lentegevoel van. Heb dan ook (moes)tuin dingen gekocht gisteren en wat spul om het huis weer wat op te leuken.
Twee uur in de trein, dat is wel lang vind ik! Snap dat je t laatste uurtje skipt, twee uur wachten en daarna nog twee uur naar huis.. Scheelt veel tijd. Vanmiddag maar lekker bijkomen dan. Succes op school en dat je je maar snel beter voelt! Ik duim voor een goede test!