Mooi! Dat is inderdaad wel handig als je niet zoveel scheelt in leeftijd! Je hebt gewoon het grootste gedeelte al klaar staan.
super handig ! bij mijn dochter hadden we bijna alles overgenomen van mijn broer . die heeft zelf ook 3 dochters. nu gingen we verhuizen en was de kast heel slecht geworden dus hadden we een amder kamertje gekocht voor 50 euro op mp haha
dames die af en toe al aan het snuffelen zijn naar een kinderwagen: Kinderwagen kopen? De goedkoopste kinderwagens bestelt u online! | Prijskiller.nl onwijs mooie wagens voor nog geen 300 euro en deze ben ik helemaal verliefd op Combikinderwagen 'Happy Flower' | Kinderwagens | Baby & Kind | Watgoedkoop.nl 200 euro ! ik hou van koopjes
Heel erg leuk! Hou er met de maxi rekening mee dat je deze na 2 a 3 jaar wel moet vervangen.. heel veel mensen gebruiken het wel 6 7 jaar maar blijkbaar zijn ze dan niet super veilig meer... Verder vind ik ze erg mooi en als je ze voor een leuke prijs kunt krijgen, zou ik dat zeker doen
Ik ben daar niet zo mee van het moet goedkoop.. een kinderwagen moet bij mij ook aan best veel 'eisen' voldoen. - de bak moet zeer groot zijn(nuna en joolz bijv) - 4 banden ipv 3 (nuna en joolz) - er moeten adapters op kunnen voor een maxi bij de prijs in(nuna) - De banden moeten niet van lucht zijn, ook voor niet (nuna) - een groot boodschappenmandje(nuna) - de handvaten in hoogte verstelbaar (nuna en joolz) - Met 1 hand op te klappen (nuna en joolz) En ook nog mooi zijn haha Ik koos eerst de Joolz.. maar op de 9 maanden beurs toch overstag gegaan voor de Nuna.. Het is een kadootje van mijn vader als ik zwanger raak dus dat scheelt. Maar anders had ik hem ook gekocht haha Heel erg, het meeste heb ik 2e hands(omdat ik juist een ouderwetse look wilt qua meubels) en veel kleren ook. Maar de kinderwagen wil ik persee nieuw en echt de kwaliteit die ik verwacht..
Hey. Eigenlijk is alleen de buggy zit versleten nichtje was snel groot en neefje ook, nichtje nu 4 en maatje 128 ter vergelijking 1,en half kop groter als klasgenootjes wel echt een tut gister haar eerste tandje er uit, is echt mijn grote vriendin. Neefje is 2 en ook heel groot hihi. De buggy zit kan ik ook los kopen.
Kinderwagen is een mutsy 4rider. Rijd prettig en ook in hoogte te verstellen. Wel handig aangezien ik en mijn man redelijk lang zijn.
deze wagens voldoen allebei aan alle veiligheidseisen , deze banden zijn oa ook niet van lucht. al hebben wij de quinny special edttion nu met lucht in de banden ook een prima wagen ik ga vast geen 900 euro uitgeven aan een kinderwagen als je hem krijgt ja dan is het natuurlijk leuk maar zou het zelf nooit ervoor uit geven
@maantje ja dat is ook een hele fijne wagen! wij hadden de wagen ook via mp voor 100 euro , een goede vriendin van ons viel bijna flauw toen ze dat hoorde nadat zij een wagen had gekocht van 1200 euro
Ik heb de joolz staan! Heb eigenlijk gewoon gekozen wat ik het mooiste vind. Verder niet echt naar dingen gekeken. Behalvee dan dat de bak groot moest zijn en de hoogte vond ik belangrijk. Ben 1.78 dus dat is dan wel fijn. Pfff kon toen niet wachten tot ik er eindelijk mee naar buiten kon gaan. Nu staat ie maar te staan.
Jmay ik zou het er ook niet aan uit geven wel leuk dat iedereen er zo mee bezig is hihi. Zat pas te kijken ben bij fbto verzekert deze vergoed de nanny care zou dit wat zijn of maak het je alleen gek?
geen ervaring met de nanny care, dat is zeker zn ding voor in het bed? vriendin van mij heeft die, hij gaat om de haverklap af terwijl er niks aan de hand is. heb wel een ander matje, waar ze doorheen kunnen ademen die hebben wij toen gekocht omdat mijn dochter altijd op haar buik slaapt en ik dat in het begin wel eng vond. maar zn ding met alarm zou ik niet willen , krijg je elke keer weer een hart verzakking
Ellie wat heftig allemaal! Ik heb een achternicht die met 39 weken een scheur in de placenta kreeg ziekenhuis lette niet op heeft weeën remmers gegeven wat zorgde dat het kindje overleden is. Zij is een halfjaar later zwanger geworden van een prachtmeid wie nu 3 is en is nu weer zwanger bij haar schiet de angst er nu weer in.
haha ja dat zal wel . wij waren laatst met onze beste vrienden naar kinderwagens aan het kijken, zij zijn na een lang traject zwanger maar phoeee die werden ook bijna blauw toen ze die prijzen zagen. ik ben ook het type dat na een tijdje weer iets anders wil , dus dan is het nog veeeel meer zonde om zn dure te kopen.
Gelukkig zijn er 100derden soorten voor iedereen verkrijgbaar Ik klikte per toeval op 1, en daar stond wel lucht Maar, ieder zijn ding Als jullie daar tevreden mee zijn dan is dat harstikke fijn Voel je verder al wat? Of nog dat er loopt iets en er is niks gevoel.? net als ik dus haha alleen het feit dat de 'pijn' in mn borsten iets is afgenomen baart me enigszins zorgen..
Jeetje ik ben dan nog "blij" dat er geen schuldige aangewezen kan worden. Het was echt gewoon domme pech. Ik denk dat je nooit meer onbezorgd zwanger kunt zijn. Ik vroeg me gisteren ook af of ik ooit nog wel durf te bevallen. Al heb ik verder een perfecte bevalling gehad, maar ik denk gewoon dat ik het dan niet meer durf.