2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@ ellie, erg zuur inderdaad:( Ga je hem voor jullie volgende kindje weer gebruiken?

@ maantje, de nanny care is toch met een alarm? Ik denk dat ik helemaal lijp zou worden haha:D

Dat wat Jmay bedoelt is denk ik de aerosleep, die hebben wij ook al liggen (nieuw in verpakking, 10tje:d incl overtrekje) dat gaan we ook zeker gebruiken!

Ik wil ook geen camera in de babyfoon hoor haha dan blijf ik kijken:p

De prijzen zijn ook gekkenwerk.. dat is met baby;s en trouwen zo. zodra dat woord er bij komt, trekken ze je compleet leeg..

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik weet niet of je het wilt beantwoorden.. Maar Cem* was dus al bijna buiten toen hij stierf? Of wanneer is dat gebeurd?
    Ik vind het zo vreselijk dat dit kan gebeuren..

Je moet er niet teveel bij stil staan denk ik..

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ja die idd haha
    en hier ook geen babyfoon met camara, kan je je zelf ook helemaal gek mee maken

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
  5. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Je hoeft natuurlijk niet elke dag even veel last van kwaaltjes te hebben. Nog 1 nachtje wachten dan weet je het! Was je nod vandaag? Of morgen?

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
  7. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Geloof ik echt heftig. Ik krijg mocht mijn hart het niet aankunnen een keizersnee maar daar denk ik nog niet aan.

Eerst maar is zorgen dat het raak is hihi

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vandaag is mijn nod:D en nog geen vuiltje aan de lucht:D
    Wel lichte krampjes, net als de hele week al dus geen veranderingen. en dat ik loop leeg gevoel zonder dat er iets is haha zeer fijn:D

Morgenvroeg ga ik testen. En dan hoop ik echt dat ik een licht streepje zie..

Ik ga het verhalen lezen..

Dikke knuffel alvast Ellie!

9. Maantje93

Heb ook en earosleep liggen hihi en bijhorende matras. Is in der daar en alarm dat af gaat zodra het niet ademd

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ja ik ga deze dan gewoon gebruiken. Mocht hem eventueel ook weer terug brengen bij de winkel, maar vindt deze mooi dus maar gekozen ok hem te houden. Als de volgende weer een jongetje word zal ik alles wel gewoon gebruiken. Zal wel dubbel zijn maar om nou alles weg te doen. Ik had al veel gekocht en gekregen :D

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ja sorry , als je het wel nog een keer kwijt wilt mag dat natuurlijk hoor !!!!

jullie hebben zeker de eerste dagen in een soort roes geleefd? ipv bellen: Gefeliciteerd opa en oma, moest je heel ander nieuws brengen :(
    het is zo oneerlijk ,, echt ik kan daar uren over wakker liggen en nadenken waarom nou ?

Een goede kennis van ons was 3 jaar bezig met zw worden, toen waren ze eindelijk zwanger en kreeg het jongetje een ernstige hartafwijking :( vind ik ook zo oneerlijk.

Ik weet nog dat ik zwanger was van mijn dochter, en dat ik toch wel redelijk naïef dacht dat een goede verloop enz wel vanzelfsprekend is, nu weet ik wel beter natuurlijk maar ik merk vaak bij mijn vriendinnen die nog geen kinderen hebben en zich er nog nooit echt in verdiept hebben dat ze EN zo een kind kunnen ''krijgen'' en dat alles zoweizo ''gezond'' zal zijn en alles goed komt..

dan denk ik, zo vanzelfsprekend is dat helaas allemaal niet
    natuurlijk moet je daar niet continu bij stil staan, maar het in je achterhoofd hebben is na mijn idee toch wel goed.

als jullie snappen wat ik bedoel...

12. Maantje93

Ellie86 wil even zegen dat ik heel veel respect voor jou en je man heb! Na dit groot plotse verlies. Steunen jullie elkaar heel goed waardoor jullie alle bij zo sterk zijn ik wens jou zsm een nieuwen zwangerschap! Xxkus en knuffel

13. Maantje93

Jmay ik heb altijd zo een hekel aan uitspraken als als het maar gezond is vind dat altijd zo rot, of je het anders bij het grofvuil zet.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Welke kleur heb je? (nieuwsgierig (A))

Wat een verhaal zeg.. jeetje:( Zijn jullie ondertussen weer helemaal gewend aan alles? Je moest binnenkort weer werken toch? (sorry soms loopt mijn hoofd wat over...)

15. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ons mannetje flink geknuffeld en ligt nu heerlijk te slapen!

Hij heeft weer een luchtweg infectie en oorontsteking dus denk dat de antibiotica niet genoeg gedaan heeft.. Nu was hij flink benauwd en aan het piepen dus hebben we een puffer gekregen en ook weer antibiotica voor 3 dagen.. Koorts is iets gezakt.. Slaapt nu

Voelde me flink klote toen ik er niet heen kon maar super fijn dat ik zon goede vriendinnen heb!

Hier begint de test drang ook flink poeh! Denk zaterdag maar Miss wacht ik nog tot maandag

Morgen gaan er een paar testen toch? Oh ik hoop t zo meiden! Succes

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    aahw ja dat is echt rot! heeft hij vaak oorontsteking ?

ik heb 2x de schrik van me leven gehad met J.
    Ze kreeg een kroosstuip bij oma.. pff stond ze ineens voor me neus met een slappe J. in haar handen .. ik schreeuwde gelijk: Wat heb je met haar gedaan ?! :$ uit reflex hoor want die zal mijn dochter natuurlijk geen vlieg kwaad doen.
    Toen was ze al naar de ha geweest en die zei dat we toen direct door naar het zkh moesten.

en 1x toen ze net 2 dagen oud was, toen stikte ze , kraamverzorgster alles geprobeerd maar ze kwam er niet meer uit en werd alleen maar blauwer..toen heeft ze de ambulance gebeld.
    zie mezelf nog zo zitten, half naakt (want ik zou borstvoeding gaan geven) dikke tranen..helemaal in shock ik kon niks...was versteend.

17. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Nee hoor is goed zo!
    Ja de eerste week was zo raar. Je bent er wel maar toch ook niet. Ik ben zondag bevallen en maandag kwam ik thuis. Er kwam toen gelijk een begrafenisondernemer langs om alles door te nemen. Dan krijg je vragen waar je natuurlijk nog nooit over na hebt hoeven denken. Er wordt alleen maar gezegd dat je het moet doen hoe je het zelf wilt. Maar ja op zo'n moment weet je helemaal niets wat je wilt! En omdat ik net voor oud en nieuw ben bevallen moest alles snel geregeld worden omdat je dan nog twee van die "stomme" dagen er tussen hebt.

Mijn vriend heeft mijn ouders gebeld en ze wisten al dat ik aan het bevallen was, had mijn moeder die ochtend nog gezien, maar dit nieuws verwachtte natuurlijk niemand.

Gelukkig gebeuren zulke dingen zelden en gaat het veel vaker wel goed. Je moet er inderdaad niet continu bij stilstaan dat het weleens fout kan gaan. Daar zou je jezelf alleen maar gek mee maken.

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb en in het spijkerblauw.

Mag 24 maart weer aan het werk.. Ga aankomende dinsdag vast even wennen haha. Ja eigenlijk zijn we er wel redelijk aan gewend. Het oude leven hebben we vrij snel weer opgepakt. Was na een week alweer genezen van de bevalling dus dat hielp ook wel mee. Je denkt er elke dag nog aan. Maar het verdriet is bij mij niet meer zo sterk aanwezig. Heb er nu wel vrede mee. Je moet haast ook wel anders maak je jezelf alleen maar gek denk ik. Ik ben redelijk nuchter van mezelf en hoe moeilijk het de eerste weken ook is je moet gewoon door.

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Jeetje dat is inderdaad schrikken zeg! Gelukkig is alles goed gekomen!

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dank je wel! Samen zijn we zeker sterk. De periode erna waren we ook echt wee een soort van opnieuw verbonden met elkaar ofzo. Moeilijk om uit te leggen. Maar weer blij zijn met wat je wel hebt. En ook trots zijn op het kindje dat je samen hebt gemaakt.

Deel Deze Pagina