Idd ..zenuwslopend he haha niet goed voor onze hormonen. Ik ben nog niet ongie denk wel steeds : oh daar is het..masr verlies alleen veel dunnr witte afscheiding
Nog geen druppeltje? Whaaaa jmay! We worden langzaam gek zo hahaha Ik wil gewoon duidelijkheid.. Of het een of het ander en niet er lekker zweverig tussen in..
Dag meiden! Ik heb lekker weekend! Eindelijk maar toch. Bubblez: helaas. Maar zoals Jmay zegt; geen bloed geeft moed! Mammz: wat sneu voor je zoontje, beterschap! Maantje: mooie meubels! Handig dat je het zo op de.kop kon tikken! Jmay: ik duim voor een goede.test! Vlokjes kunnen ook een urineweginfectie zijn..(heb je verder dat soort klachten?) Maar hoop natuurlijk t andere! Rainbow: klusze Ellie : gewoon een knuffel voor jou omdat ik je een bikkel vind!
Nee geen klachten gelukkig...denk dat het door afscheiding komt omdat mn inleg kruisjes nu ook vol ligt met witte afscheiding haha sorry voor de details @bubblez nee geen drupje bloed of iets hier nog.. ook geen ongie pijn meer
Helaas..zie onderschrift. Verloor wat slijm en bloed en dat word nu meer. op naar ronde 4 ! Positief is dat me cyclus wat korter word weer was bij mijn dochter ook zo 36 - 34 - 33 - 32 - 30 - 28 en toen was ik zwanger.
Spannend meiden!! Hoop snel roze! Al getest?? Ik wel.. Maar witter dan wit dus of te vroeg of ben schijnzwanger hihi
Ohh jammer Jmay & Mammz, op naar de volgende ronde dan maar!! Net naar de gynae geweest.. Ze zei dat ik er toch op moet rekenen dat het een halfjaar kan duren eer ik zwanger ben.. Ze heeft gezien dat mijn eisprong geweest is via de inwendige echo dus ben blij dat ik er tenminste een heb gehad! Wel vreemd dat ik er totaal niks van heb gemerkt.. Binnen het halfjaar mag ik terugkomen, ofwel omdat ik zwanger ben of als het niet zover is , ter controle van mij en mijn man Normaal gezien wordt dat pas gedaan binnen het jaar, maar bij haar mocht het vroeger, das wel fijn
Zo vandaag een beetje een baal dag. goed nieuws hoef helemaal geen anderen bloedverdunners, slecht nieuws mijn operatie van januari is mislukt, momenteel kan de cardioloog niks betekenen ivm mijn leeftijd en kinder wens, hij geeft aan ga er zsm voor zodat je daar na goed behandeld kan worden. mijn achterwand moet geableerd worden waar veel risicos aan zitten levenslang medicatie gebruik etc met dat mag ik niet zwanger raken nu wel. dus hopen dat het snel raak is!! goed nieuws is dat ik wel onder de gyneacoloog blijf vallen, word ook zekerweten een ziekenhuis bevalling en opvolging in het ziekenhuis geen verloskundige dus. moet bellen zodra zwanger ben en dan krijg ik zsm een echo om te kijken of het *goed zit* wel spannend allemaal maar aan de ene kant een fijn gevoel dat ik zowiezo onder het ziekenhuis val zo word alles echt op en top in de gaten gehouden. al zitten er ook nadelen aan natuurlijk! de cardioloog zag geen problemen voor het kindje tijdens de zwangerschap. al kan ik door de hormonen meer hartritmestornissen krijgen het kan geen kwaad word er alleen moe van. zo en heel verhaal maar moet het allemaal nog op een rijtje in me hoofd zetten ene kant zo blij groen licht en aan de anderen kant de schaduw van na 3 ablaties weer een mislukte. moet me er toch bij neer gaan leggen dat mijn hart ziek is en dat ik nooit normaal ga kunnen functioneren. ik ga zo me nichtje haar optocht kijken ben benieuwd wat ze gemaakt heeft met school voor carneval, de optocht komt door mij straat hahaha. wat balen zeg jmay!! bubblez hoop zo voor je dat je straks een positife test heb!
@rainbow, niet iedereen voelt zijn eisprong. Ik zou willen dat ik niks voelde.. Kreeg net ineens kramp, en nu bloed.. Dus wij gaan door naar ronde 6 alweer...
Ach meiden, wat jammer! Nou met zn allen (bijna dan) op naar de volgende ronde! Rainbow, was je met een reden al naar de gynaecoloog geweest?
Ik heb nog een beeeetje hoop voor deze ronde zit pas 5 dagen voor nod (9dpo) dus hoop dat t gewoon te vroeg was.. Maar Miss ook gewoon niet raak.. Wachten dus....
@Jmay en Bubblez balen! Maar nu kan je tenminste wel weer verder.. Ik zit nog steeds op wacht. Nog geen drupje bloed te bekennen. @Rainbow, ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld. Eerlijk gezegd ook nooit echt op gelet. @Maantje93, hopen dat het dan snel raak is voor je! Ik vind het ook fijn dat ik nu onder controle ben van het ziekenhuis. Dat stelt me al iets meer gerust.
Dan kan het inderdaad nog alle kanten op! Heb je wel last van bepaalde kwaaltjes? Niet dat dat wat zegt maar toch
Ik voel mezelf al een week "anders" erg moe en kan maar weinig eten zit meteen vol en opgeblazen gevoel.. Maar ja... Kan ook gewoon zijn omdat je zo graag iets wil voelen er er op gaat letten ik weet t niet hahaha
Jeetje maantje, wat een verhaal! Hoop dat t jullie snel gegund is (niet alleen omdat t jullie wens is) maar dan kun jij ook verder om je hart zo goed mogelijk te krijgen!
Mammz, ik hoop voor je dat het lukt! Ellie ook! Zou leuk zijn! We blijven gewoon vrolijk kletsen hier hoor
Zijn er bij jou nog vorderingen? Zit stiekem op het werk af en toe te kijken maar kan het niet bijhouden Hihi En idd blijven gezellig kletsen!
Ik ben vanmiddag toch ongesteld geworden Wij gaan door naar Ronde 5(officieel 6 maar de eerste maand telt niet echt vind ik) jeej.. Maargoed, ik hoop op positieve testen!!