2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Bubblez : Ja ik weet 't, mij lijkt het handiger om er iets van te merken dat ik wat inzicht heb in mijn cyclus gebeuren :D Maarja, misschien dat dat de volgende rondes nog verandert
    Jammer van je regels, veel succes in de volgende ronde!!

@ Love is shine a light : Nee gewoon mijn jaarlijkse onderzoek met uitstrijkje, had er in oktober al voor gebeld maar kon er nu pas terecht.. Kwam goed uit want had veel vragen :D

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(:( oh bale!! Idd vol goede moet de volgende ronde in! Maar blijft weer even *piep*

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    spannend Mammzz...
    nog een paar dagen tot je nod !

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Nou ik ben vanavond dan eindelijk ongesteld geworden. Ben blij dat ik nu niet meer zo in spanning hoef te zitten. Gaan gewoon weer vrolijk verder!

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Aah toch wel balen :(

Idd we blijven positief he haha.

we gaan allemaal een beetje gelijk op zo he.

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bale meid! Maar idd de spanning kun je even los laten en dan vol goede moed verder!

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja...... Maar denk dat ik bij jullie ga aansluiten. Mijn gevoel zegt dat.. Test was wit anders had ik toch al een tuurstreepje moeten zien..? Was extra gevoelige test

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    #348 Ellie86, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2014
    Ja ik ben blij dat ik nu die spanning even niet meer hebt. Weet je wat het ook is, ik wil ook wel weer zwanger worden maar als dat over een paar maanden pas is, is het ook goed. Maar als je dan zoveel last hebt van allerlei kwaaltjes dan denk je toch zou het dan nu al? Dus ik ga "proberen" er niet zoveel mee bezig te zijn haha als dat lukt.

Maar we gaan inderdaad allemaal een beetje gelijk op!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik wil best deze maand gelijk opgaan met de kleur rood..

Zolang we dan volgende maand allemaal op roze staan:D

1 klein voordeel; na mijn eisprong drink ik niet, nu drink ik amper dus heb ik er weinig moeite mee. Alleen nu ik weer ongi ben, heb ik zin in een borrel:D komt goed uit dat mijn mannetje vanavond zijn verjaardag viert en ik nog blue Berry in de kast heb:D die ga ik lekker sneaky alleen opdrinken:D
    Dus ondanks dat ik liever anders had gezien, zie ik het gewoon positief:D

Mijn vriend is net vertrokken naar zijn weekend'baan', rietsnijden:D hij heeft 1 hond mee en ik ga zo met mijn kleine meisje de stad in. Lekker fruit en groente halen en een stuk kaas voor mijzelf:D

En jullie? Leuke plannen voor de boeg?

10. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Wij starten vanaf nu 'echt' vind ik :p
    Gisteren voor t laatst met condoom.. Start vanaf maart is ook wel zo makkelijk te onthouden! ;)

11. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Heb sinds gisteren ineens last van mn rug. Heel raar, midden in. Geen idee hoe dat zo komt.

Ik heb vanavond familiefeestje, morgen maar even rustig aan denk ik.

12. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Er wordt ook wel gezegd dat als je er niet teveel mee bezig bent, het eerder/makkelijker gebeurt?

Maar dat gaat natuurlijk voor ons niet op, aangezien we druk zijn op een zwangerschapsforum :p

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach, ik hoor het zo vaak, ik heb het uit-knopje nog niet kunnen vinden, jij wel?
    Wel ga ik deze maand geen testen doen, 0.. Pas NA m'n nod. Ik ga niks kopen, niks bekijken. Wel zp, maar dat is ook een beetje mijn uitlaat klep..

14. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik bedoelde het ook juist niet serieus, volgens mij heb je het dan over ongeplande zwangerschap.. En dan is het logisch dat je er niet mee bezig bent aangezien het ONgepland was. Volgens mij als je ermee bezig bent, houdt het je logischerwijs bezig.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat snapte ik;) ik was alleen nieuwsgierig, misschien had jij wel een uit knop:D

En dat denk ik ook, of als je net de eerste ronde ingaat, vanaf het stoppen met de pil, toen was ik ook niet zoals nu.. Mja nu ronde 6 in, dan denk je toch anders..

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Idd bij mijn dochter na ronde 6 liet ik het los en promt was ik zwanger de maand erop.
    ik.probeer me er nu ook niet zo op te focussen maar pfff zo lastig he

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik kan het toch ook niet echt loslaten hoor! Nu ik weet dat mijn eisprong geweest is ben ik wel iets minder fel precies..
    Ach maar goed dat we dit forum hebben als uitlaatklep :D

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hahaha ja heerlijk he !

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hihi ja vroeger zat ik op forums van mijn idolen :D
    Toen ik verloofd was zat ik op het 'wijtrouwenforum' en nu ben ik hier beland haha , we worden oud :p

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh hou op:p ik zit in de klas bij 18 jarige meiden, laatst hadden ze het over het 1ste jaar middelbare school waarin je iets had geleerd, waarop ik zeg, dat is al meer dan de helft van m'n leven terug. Toen vond iedereen dat ik me aanstelde.. Zo oud was ik niet. Ha sukkel, ik ben bijna 24 en was 11 op de middelbare dus dat is echt 12 jaar terug:p

Ik vergeet soms wel eens hoe oud ik ben:D

Deel Deze Pagina