2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    En wat trouwens ook nog kan wezen is dat je een langere cyclus hebt waardoor je ei dus ook later komt :)

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Amai ja die van jou zijn duidelijk! Van de ene op de andere dag nogal een knaller hè!
    Hopelijk gebeurd dat bij mij ook nog
    Ben ongeduldig :D

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja was vorige maand ook zo 1 dag heel licht en de dag daarna gelijk een knaller.
    Ik hoop het ook voor je zou wel fijn zijn.

Denk dat ik morgen ochtend een zw test ga doen...kan niet wachten hihi

4. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!! Gezellig een nieuw groepje!

Ik ben 28, getrouwd en dit is ronde 1 voor een 2e kindje :D

Vorige zwangerschap duurde erg lang en had ik helaas geen eisprong, doormiddel van mmm zwanger geraakt..

Nu eerste ronden heb heb afgelopen woensdag mij eisprong gehad ik had ineens een knaller van een Ov test (action) en heb hem ook duidelijk gevoeld!
    Alleen twijfel ik of we genoeg geklust hebben.. Zondag middag, woensdag middag en savonds eisprong..

Dus we wachten gespannen af...

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gezellig dat je komt mee kletsen !

En fijn dat je nu wel een ei hebt die springt !

Ik had de 13e een positieve test en de 14e is m'n ei gesprongen..wij hebben alleen de 13e geklust maar dat zou genoeg moeten zijn.

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Hoi dames,

Ook ik zou graag mee willen kletsen. Ik zit nu nog 4 weken in mijn verlof (zie onderschrift) en begin me nu toch wel een beetje te vervelen.

Na de geboorte van onze Cem* hebben we besloten om er gelijk weer voor te gaan. Het verlangen naar een kindje word steeds groter.

Na mijn bevalling werd ik na ongeveer 4 weken weer ongesteld. Dus dat zou betekenen dat ongeveer woensdag mijn nod is. Ik heb veel last van allerlei klachten maar weet dat het niets hoeft te beteken. Nu hield ik het vandaag niet meer vol en heb ik te vroeg getest.. Helaas negatief, maar zolang het niet gaat bloeden heb ik hoop!
    Gaat een spannende week worden!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jeetje:( Dat is moeilijk.. Ik hoop dat het gauw lukt..

Ik moet me inhouden, woensdag is mn NOD.. heb early testen, zal het zin hebben om nu (zeg maar echt nu) te testen?

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij vroeg testen zou ik sowieso ochtend urine pakken.. Ik zou morgen vroeg testen.. Maar zou nu ook kunnen natuurlijk..

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat verschrikkelijk! Ik hoop vanharte dat het snel mag lukken..!
    (Digitale knuffel)

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dat wachten is echt zo erg!! Met vroege testen zou het vanaf vandaag kunnen. Toch zeggen ze altijd dat je beter kunt wachten om teleurstellingen te voorkomen.. Maar ja dat wachten hè!

Ik ga nu echt pas wachten tot woensdag misschien (als ik het vol hou) nog wel een paar dagen langer.

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dank je wel! Ik had er eerst nog niet zoveel haast mee maar als ik dan weer van alles ga voelen dan begint de "maak je zelf gek" week gelijk weer haha

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    haaaai lieve Ellie86 leuk dat je mee komt kletsen kunnen we hier ook bij praten ipv via de privé berichten hihi

Ik hoop dat je woensdag toch positief test ..het is idd nog vroeg maar snap t wel want ik kan ook niet wachten hoor

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik loop misschien te hard vaan stapel hoor
    maar ik had van de week bij de action twee kapstokjes gekocht 1 met : Its a boy en 1 met its a girl !
    super leuk, en voor die 2,68 kon ik ze niet laten liggen.. opgeborgen in de kast hihi

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha kippige ik had nog geeneens gezien dat jij hier zat haha. Ik heb ook echt wel de behoefte om te kletsen met andere die in het zelfde schuitje zitten.

Mijn vriendinnen hebben me de afgelopen tijd echt super gesteund, maar zitten net ff in een andere fase van hun leven waar kinderen nog niet ter sprake komen.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Negatief.. Maargoed, en 4 dagen te vroeg en geen ochtend urine..

Mijn 'symptomen'
    - vreselijk zere borsten
    - misselijk bij vlagen
    - hoofdpijn bij vlagen
    - steekjes en gerommel in m'n buik
    - metaal smaak vanmiddag
    - veel boeren..

Nou zeg het maar:p

En je bent niet de enige hoor, ik heb echt al wel spul, ik kon laatst voor maar 20 euro een heel mooi ledikant en commode kopen, dus die heb ik mooi meegenomen;p

En op de hhb 3 zwangerschaps broeken, 1 gratis en 2 voor 40 euro. Als ik ze nodig ben zijn ze veel duurder..

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is hier ook zo, wel fijn dat ze je gesteund hebben is wel belangrijk dat ze dat blijven doen natuurlijk .

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    leuk he !
    ik fantaseer ook al zo vaak over jongens en meiden namen..

de kleine komt de eerste tijd bij ons op de kamer te slapen.
    dus ik was opzoek naar zn co sleeper maar kon het nou niet echt tweedehands goedkoop vinden ofzo

jeetje wat een symptomen maar idd wel vroeg en dan ook nog eens met avond urine..
    hopelijk van de week wel een positieve test !

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Jij ook al zoveel symptomen. Inderdaad nog te vroeg maar je zult wel net zo ongeduldig zijn als iedereen! Gewoon over een aantal dagen nog een keer proberen.

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ja heel fijn. Door zulke dingen mee te maken weet je ook echt wel wie je echte vrienden zijn. Alleen kan ik het met hun niet over alles hebben omdat ze dat niet echt snappen haha

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik heb het seizoenen van de gooische vrouwen gedownload hihi en zit lekker de afleveringen te kijken met een reep chocolade..
    heerlijk

Deel Deze Pagina