♥ Op naar het roze paradijs ! ♥ ♥Bubblez - Vermoedelijk ei:11,12 of 13 Maart, NOD: 27 Maart (6e Ronde,1e Kindje) ♥JMay - Vermoedelijk ei: 14 Maart , NOD: 28 Maart (4e Ronde,2e Kindje) ♥Rainbow -Ei geen idee, NOD geen idee (1e Ronde,1e Kindje)
Ei heb ik echt geen idee van. Heb eigenlijk ook idee hoe je dat berekend.. Ik doe het op goed geluk haha. Maar deze ronde had ik een cyclus van 33 dagen en ben 28 februari ongesteld geworden. Volgende menstruatie rond 2 april! Misschien weet iemand wanneer mijn eisprong dan ongeveer is? Word de 2e ronde..
♥ Op naar het roze paradijs ! ♥ ♥Bubblez - Vermoedelijk ei:11,12 of 13 Maart, NOD: 27 Maart (6e Ronde,1e Kindje) - ♥JMay - Vermoedelijk ei: 14 Maart , NOD: 28 Maart (4e Ronde,2e Kindje) - ♥Ellie86 - Vermoedelijk ei: 18 a 19 maart , NOD 2 April. (2e Ronde, 2e Kindje) - ♥LoveShineALight- Vermoedelijke ei: 26 maart, NOD 9 april. (1e ronde, 1e kindje) - ♥Rainbow -Ei geen idee, NOD geen idee (1e Ronde,1e Kindje) -
Oké weet ik dat ook weer! Zal het eens extra gezellig gaan maken rond die dagen! Wel handig zo'n lijstje kunnen we het een beetje bijhouden.
vind je het goed dat er staat tweede kindje ? ik bedoel ja ik zie het zo maar jij misschien niet .. als je snapt wat ik bedoel. bij de Calculator boven in het menu kan je het ook uitrekenen
♥ Op naar het roze paradijs ! ♥ ♥Spannend03 - Vermoedelijk Ei: 2 of 3 maart , NOD: 19 maart (8e ronde,1e kindje) - ♥Bubblez - Vermoedelijk ei:11,12 of 13 Maart, NOD: 27 Maart (6e Ronde,1e Kindje) - ♥JMay - Vermoedelijk ei: 14 Maart , NOD: 28 Maart (4e Ronde,2e Kindje) - ♥Ellie86 - Vermoedelijk ei: 18 a 19 maart , NOD 2 April. (2e Ronde, 2e Kindje) - ♥LoveShineALight- Vermoedelijk ei: 26 maart, NOD 9 april. (1e ronde, 1e kindje) - ♥Rainbow -Ei geen idee, NOD geen idee (1e Ronde,1e Kindje) -
Wat leuk en lijstje nod de 11ste eitje weet ik niet hihi Net nog even weeste carnevallen en wat en giega pijn in me onderbuik en borsten maar niet zo een pijn als normaal voor mijn menstruatie. En Ben zo wisselvallig als het weer.
♥ Op naar het roze paradijs ! ♥ Maantje93♥ - Vermoedelijk ei: ? , NOD: 11 Maart. (4e ronde,1e kindje) - ♥Spannend03 - Vermoedelijk Ei: 2 of 3 maart , NOD: 19 maart (8e ronde,1e kindje) - ♥Bubblez - Vermoedelijk ei:11,12 of 13 Maart, NOD: 27 Maart (6e Ronde,1e Kindje) - ♥JMay - Vermoedelijk ei: 14 Maart , NOD: 28 Maart (4e Ronde,2e Kindje) - ♥Ellie86 - Vermoedelijk ei: 18 a 19 maart , NOD 2 April. (2e Ronde, 2e Kindje) - ♥LoveShineALight- Vermoedelijk ei: 26 maart, NOD 9 april. (1e ronde, 1e kindje) - ♥Rainbow -Ei geen idee, NOD geen idee (1e Ronde,1e Kindje) - Je staat erbij Maantje
Zo net terug van een avondje carnaval nu wel met wat wijntjes Ik wil ook op de lijst Hihi handig!! Mammz: ei: gok rond de 20ste / nod 2 april Onder voorbehoud Poging 2 voor 2e kindje Ga nu slapen want ons mannetje zal morgen wel vroeg wakker zijn
Jmay licht er aan ben zo bang voor een omo witte test Ben trouwens al wel 4 rondes alles aan het bijhouden maar dit is de eerst ronde dat we het echt rond eisprong gedaan hebben vorige maand me ei gemist door zwangerschaps test die op eisprong reageerde! Was er echt kapot van. Mammz zie dat jij ook ben gaan tempen hihi ik vind het echt makkelijk. Ben zo bang dat ik alles me eigen in beeld ofzo. De witte giega afscheiding bild ik me niet in want heb dat nog nooit gehad. We wachten maar af....
♥ Op naar het roze paradijs ! ♥ Maantje93♥ - Vermoedelijk ei: ? , NOD: 11 Maart. (1e ronde,1e kindje) - ♥Spannend03 - Vermoedelijk Ei: 2 of 3 maart , NOD: 19 maart (8e ronde,1e kindje) - ♥Bubblez - Vermoedelijk ei:11,12 of 13 Maart, NOD: 27 Maart (6e Ronde,1e Kindje) - ♥JMay - Vermoedelijk ei: 14 Maart , NOD: 28 Maart (4e Ronde,2e Kindje) - ♥Ellie86 - Vermoedelijk ei: 18 a 19 maart , NOD 2 April. (2e Ronde, 2e Kindje) - ♥LoveShineALight- Vermoedelijk ei: 26 maart, NOD 9 april. (1e ronde, 1e kindje) - ♥Rainbow -Ei geen idee, NOD geen idee (1e Ronde,1e Kindje) - Is veranderd hoor maantje ! Logische iedereen is bang voor witte resten hihi
Succes!!! Hoop op roze!! Ik heb een pendel laten doen en kwam uit mei 2014 dus wie weet Ja ik vind t alleen lastig dat get. Elke dag op dezelfde tijd moet ik sta altijd verschillend op, komt dat op een half uur? Ik weet alleen niet hoe het er straks uit moet zien maar dan heb ik jullie Hier flink ongi bah buikpijn rugpijn.. Dat t maar snel weg is!