Ik kan je echt niet helpen bij ovu testen, ik hoop anderen wel Fijn he die buikpijn Mijn pendel zei februari, die is helaas dus niet uitgekomen haha.p
Bij mij zei 1 pendel juni en de andere juli, dus ik hoop er tussenin of eerder mag ook natuurlijk Temperaturen moet 't schijnt altijd op hetzelfde tijdstip, anders dan heb je geen correcte weergave Ik wou er ook mee beginnen maar ik werk in posten dus dan word 't moeilijk!
Ik heb vannacht op de huisartsenpost gezeten.. had buikpijn echt niet normaal. Er zijn ontstekingswaardes en bloedcellen in mijn urine te vinden. Maar in mijn bloed totaal niet, Ze hebben nog inwendig onderzoek gedaan en daar kwam uit dat het mijn baarmoeder en rechter eierstok is. moet morgenochtrnd terug komem. Heb antibiotica gekregen, maar het kon ook zijn dat mijn eisprong blijkbaar ineens een heel heftige buikpijn veroorzaakte. Viel weg, misselijk en duizelig erg heftig. toch hoop ik dat het mijn eisprong was. De dag voor je eisprong ben je het meeet vruchtbaar toch? Klussen zat er met die pijn natuurlijk niet in, maar de dagen ervoor wel geklust.. Zo spannend allemaal
Ellie86 veel succes!! Het is natuurlijk ook zo dubbel!! Spannend03 heel veel sterkte hoop dat je snel de oude ben en ook dat het geen ontsteking daar is. Een eisprong kunnen ze zien via een inwendige echo hebben ze er niks over gezecht? Mijn zus had steets cyste op haar eierstokken door haar mirena die had als ze gesprongen werden foute waardes in urine. En veel pijn vaak met haar mee naar de eerste hulp geweest Je moet in der daat elke dag zelfde tijd tempen bij mij is dat 6.30 dan ga mijn man zijn wekker. Ik ben zoo kotsmisselijk opeens heb geen zin in het eete pfff of wat fouts gegeten kan natuurlijk ook. Mijn borsten doen zooooo pijn maar anders als met mijn menstruatie. Ik ben heel negatief ingesteld zodat nooit teleurgesteld word ik ga zaterdag testen mocht mijn ei dan later zijn geweest is het nog goed.
@ellie hoe was het ? @Spannend03 jeetje dat is ook schrikken ! Ik heb ook altijd hele heftige buikpijn tijdens mijn ei...op de dag dat ie springt zeg maar. Maar niet zo erg dat ik weg val. Gaat het nu beter ? @mammzz ik weet niks van Tempen haha @Maantje spannend zeg zou natuurlijk ook een zw symptoom kunnen zijn. Hier vandaag een stuk gefietst met mijn dochter naar een vriendin van me. Ze heeft vandaag 3x geplast, 1x naast het potje haha want ze stond op en 1x half in het potje omdat ze te snel opstond en net voor het in bad gaan helemaal in het potje ! Super trots natuurlijk Ze gaat zo lekker naar bed en dan is het mama tijd !!
Zo dit hebben we ook weer gehad! Het is me eigenlijk wel mee gevallen. Alle kinderen waren heel blij dat ik er weer was, dus dat was een erg leuk ontvangst. Pas toen alle ouders kwamen was het een beetje raar. Vindt het lastig om te zeggen hoe het nou echt met me gaat enzo. @maantje, spannend! We duimen voor je! @spannend03, jeetje dat is even schrikken. Wat is er Uden uit het inwendige onderzoek gekomen? @Jmay, haha dus je hebt een paal keer morgen dweilen? Inderdaad een momentje om trots op te zijn! En geniet straks van je mama alleen tijd
haha ja twee keer moeten dweilen , ze staat gewoon nog te snel op ze is ook nog geen 16 maanden dus is nog wel erg vroeg hoor. we proberen het gewoon elke dag even. dat moet wel een beetje raar zijn geweest ja , zijn er wel ouders die ook naar je toe kwamen om te vragen hoe het met je is nu enzo? of hielden ze allemaal hun mond erover dicht?
Erg knap hoor! En vroeg! Ons mannetje is 17 maanden ongeveer en wij zijn daar nog niet mee bezig moet ik eerlijk zeggen... :O Als ik naar de wc ga vind hij wel mega interessant en zet ik hem er ook wel eens op vind hij leuk. Hoe heb je dit aangepakt? Want erop zitten lukt denk ik wel maar hij kan niet aangeven wanneer hij moet plassen of poepen...? Oh leuk ga morgen een potje kopen haha
Ja de meeste ouders en juffen van school kwamen wel naar me toe. De ene ouder vroeg alleen hoe het ging, een andere dat ze blij was om me weer te zien en andere ouders vroegen wat verder door. De een vindt het dan makkelijk om wat te zeggen. Merk dat veel mensen dat moeilijk vinden. Maar op zich niet heel ongemakkelijk. Behalve als ze je zo lang aan bleven staren en dan wachten op wat ik ga zeggen haha
Geloof goed dat het ongemakkelijk is met de ouders.. Maar de eerste x is altijd het ergst en die heb je overleefd! Miss is nu het ijs gebroken en wat losser de sfeer. Gelukkig waren de kids vooral blij je te zien
haha mijn dochter is nu bijna 16 maanden maar zei een paar weken terug steeds : '' poepuh'' en dan stond ze bij de deur te wachten. plassen geeft ze nog niet aan , maar ik zet haar dus steeds op vaste tijden even op het potje. na elke maaltijd en na het slapen en af en toe tussendoor nog even. hij staat nu in de woonkamer dus voor de tv, met wat drinken of een koekje of iets gaat ze dan zitten en de ene keer plast ze en de andere keer niet, laat haar meestal max 5. minuten zitten dan is het wel weer mooi geweest, wil ook niks forceren ofzo
Ja precies, het kan soms natuurlijk ook moeilijk zijn iets te zeggen. ik zou denk ik de ouder zijn die wel zou vragen hoe het met je gaat enzo, maar denk dat ik niet veder zou vragen hoor, lijkt me zo dat ik je er dan pijn mee zou doen snap je..