Ja het is voor iedereen lastig, maar we hebben het gelukkig gehad en vind ik het wat minder erg om straks weer te moeten beginnen.
Ik ga morgen een potje kopen en kijken wat hij daarvan vind! Niks afdwingen maar kijken of hij het interessant vind!
ja precies ! kijken wat hij doet. hier ging het potje de hele dag overal mee naar toe haha. en als ik vraag: wil je plassen? gaat ze erop zitten haha
@ Ellie. Gelukkig vielen er geen ongemakkelijke stiltes en was iedereen blij je te zien. De drempel is nu gelukkig iets lager voor je. Hier gaat het wel iets beter. Morgen gaan ze waarschijnlijk nog een echo maken en nog een keer bloed prikken. Inwendig onderzoek kwam alleen uit dat het mijn baarmoeder en eierstok was die alle pijn veroorzaakten maar ze hebben op dat moment nog geen echo gemaakt dis verser nog geen idee. Maar de pijn is afgezakt dus het gaat vooruit. Antibiotica zou ook wel beginnen aan te slaan. Hopen dat het nog wat kan worden met klussen deze maand.aangezine ik niet weet of er nog echo's gemaakt gaan worden is klussen nu geen optie 😜
Jeetje wat waren jullie druk @spannend, jeetje wat een schrik! Heb je nu nog pijn? Hoop dat het snel overgaat. Ik weet niet of je het van ons eerste clubje nog kunt herrineren? Maar ik had ook 1x zoooo gigantisch veel pijn door mijn ei, heb huilend de fysio opgebeld omdat ik amper kon lopen.. Nu nergens meer last van gelukkig @ellie, lijkt mij voor de ouders ook lastig hoor, jeetje wel fijn dat het meeviel en je een leuke dag hebt gehad @jmay, wat knap van jou meisje! Best vroeg! Leuk @mammz, heel veel succes voor jou dan met het nieuwe potje ik weet dat ik vorig jaar op de 9mndn beurs nog vet coole potjes zag van Fischer prishe! Een waar geluid uit kwam als ze geplast hadden en steeds een stukje verder(meer zindelijk zeg maar) en dan uiteindelijk 1 die zogenaamd doortrok en waar je een wc rolletje aan kon doen zodat ze dat ookal leren, ik vond ze zo leuk @ rainbow, hopen dat jou pendel uitkomt ik ga het in mijn hoofd deze maand echt op een lager pitje zetten. Lijkt me beter @maantje, spannend! Hopen op een positieve test natuurlijk!! Wij kunnen wel wat vruchtbaarheid gebruiken @hier, ik lig net in bed, gezellige avond gehad en nog even het huis opgeruimd. Vriendlief zou afwassen, nou dat heeft hij dus niet gedaan dus dat kan ik morgenvroeg doen ik ga d'r maar met hem uit, half 7, heb de was aanstaan voor 5 uur dus kan ik die ophangen voor uk naar school ga en de afwas doen. Als ik dan nog tijd heb even douchen en savonds na school(half 7 pas thuis) dan direct eten maken en door naar de sportschool.. Jeej nu al zin in morgen Slaap lekker!!
Voor mijn vriend wordt het nu ook wel heel echt, hij krijgt koudwatervrees Vl: 'Maar het was toch leuk als we het met kerst bijv. konden vertellen?Dat duurt nog een tijdje.' Ik: maar ik ga er niet vanuit dat het in 1 keer lukt. En ik zei dat meer als een grapje.. Vl: 'oh, hm, nou houd jij in elk geval je eierstokken maar wat in bedwang.. Het kleppert er over. '
Hey meiden net belasting aangifte gedaan en krijgen weer geld terug, kan gelukkig mijn gemaakte zorgkosten declareren. heel erg belachelijk ben gronisch ziek maar heb geen recht op chronisch zieke tegemoetkoming, omdat ik 1 x per jaar te weinig in het ziekenhuis licht. dit terwijl ik me eigen wel ondersteboven betaal aan kosten. Maar ja. vanavond de aangiften van manlief doen, zijn pas 10 januari getrouwt en vorigjaar was het huis van alleen hem zeg maar. bewust op zijn naam gekocht zodat ik niet mee berekent word. is ook niet echt veel ziektewetuitkering, en met mijn hartaandoening zou het baybay hypotheek zijn. Goed nieuws mijn temp was 0,10 graad gestegen, normaal ga hij vanaf dpo 10 langzaam naar beneden. bubblez zo herkenbaar! manlief zou hier als enigste taak de afwas hebben dus niet ik sta het elke dag te doen. spannend heel veel sterkte!! ellie86 fijn dat het achter de rug is, is de drempel ook weer minder hoog straks. mammz en JMay succes met het potje hihihi, mijn neefje is nu 2 en vind de wc wel heeel intresant gisteren gingen ze mee naar de carnavals optocht en toen we even bij opa en oma waren wouw meneer naar de wc ik snel ze broek uitgedaan op de wc gezet *had al een luier aan voor de zekerheid* blijk hij had zijn luier volgeplast en het betekende meer van verschoon hem aub... maar mijn neefje is ook echt een rouwdauwer. en het tegenovergestelde van mijn nichtje, die prate echt heel snel was snel zinderlijk en loopt ver voor nog steeds en mijn neefje wild gewoon niet praten hij vertikt het hij hoord wel goed hoor maar praten wil hij niet. nauw, ik ben zoo emotioneel net op tlc new born america gekeken en zat te huilen echt totaal niet mij hihihi. ben normaal niet emotioneel. borsten doen wel pijn en gaan groeien maar heb dat normaal voor mijn menstruatie ook dus durf daar geen conclusies uit te trekken.
Belachelijk zeg dat je dat niet vergoed krijg. Ik voer altijd onze zorgkosten in die niet vergoed worden zoals tandarts en dat soort dingen Krijg je toch een klein beetje terug haha
Hey 9dpo en negatieve test denk fat mijn ongie er aan komt pijnleke borsten etc zoals altijd als ong word. Volgende ronde beter!
Ik weet het maar hier bij vagen testen staan er soms wel van 7dpo heb me voorgenomen daar niet meer bij te gaan kijken test op zijn vroegst zaterdag ochtend pas weer. Want ff het moeite met mijn ei te bepalen hij zij eerst maandag toen woensdag toen weer maandag. We zullen wel zien hihi
Net even alles berekent, als ik toch woensdag cd 21 mijn ei heb gehad, wat volgend ff ook mogelijk is. en mijn vorige cyclus ook was. dan zou idd maandag mijn innesteling zijn, dit heb ik volgensmij gevoeld gingen carnavallen en had giega mestruatie krampen wat op een innesteling kan duiden. dan zou ik nu pas 7dpo zijn, en pas 2 dagen na innesteling, conclusie kan geen positest hebben, ga nu zaterdag of zondag ochtend testen als temp hoog blijf en dan zullen we wel zien.. aan de ene kant heb ik de hoop opgegeven maar aan de anderen kant ook weer niet. want hoe kan me lichaam dan zo het gevoel geven dat het raak is, ja in me hoofd gewoon niet eens echt klachten.
Spannend maantje! Duim voor je. Vandaag hebben ze een echo gemaakt voot de zekerheid . Ze kunnen echt niks zien. 1 eierstok konden ze zelfs niet vinden 😜 Ze denken alleen ontsteking , antibiotica slaat goed aan. Ontstekingswaardes waren al iets lager 😀 Als het de eisprong was en hij zou bevrucht zijn afgelopen weekend kunnen ze daar niks van zien toch ? ☺️ Beetje domme vraag maar vroeg het me even af @bubblez. Het kan dus blijkbaar echt zo ernstig. Dat is wel even een geruststelling 😇
Ow maantje wat spannend!! Wat fijn dat de antibiotica aanslaat spannend. Ik heb geen idee of ze dat kunnen zien. Denk het eigenlijk niet..
even een berekening hahaha. eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven maar me borsten beginnen nu wel heel vroeg pijn te doen, normaal rond dpo 11 tot mijn menstruatie. nu de rekensom... als *al heb ik er zelf geen hoop in* zondag met mijn temp dip mijn innesteling zou zijn geweest. zouden we nu 3 dagen er na zijn. klopt het dat.... je pas vanaf 2 dagen na innesteling positiefe bloed test heb en minimaal 5 dagen er na pas een positiefe zw test? zo iets vertelde de huisarts mijn de vorige ronden maar of het zo is? heb aan de ene kant geen hoop meer, maar de afscheiding is weer meer aan het worden en echt me tepels doen zo pijn. manlief is boos dat al een test heb gedaan vind dat ik veeeel ste vroeg getest heb en als *straf* mag ik zondag pas weer testen.. lekker eigenwijs ventje is het ook.. leuk nieuws vanuit hier, zaterdag eindelijk de 20 vierkantemeter grasmatten er in. dan is onze tuin helemaal af!
Spannend maantje !! De aanmaak ban het hcg begint pas bij de innesteling natuurlijk . Gemiddeld heeft iemand tussen de 0 en 10 hcg. Mocht je van jezelf 0 hebben duurt het natuurlijk langer dat het te testen is. Aangezien er dan vaker wat verdubbeld mpet worden voor hetzelfde resultaat dan bij 10. Bij een gevoelige zwangerschapstest is minstens 25 nodig. Elke 48 wordt het verdubbeld dus als je 10 van jezelf hebt zou je met 4 dagen na innestelling positief kunnen testen. Met een lagere waarde echt wel minimaal een week