2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    En toen kwam het wel heel dichtbij..
    ik doe vrijwilligerswerk voor stichting Earlybirds, met heel veel liefde.
    regelmatig moet ik even slikken als ik de fotos van de fotografen binnen krijg omdat ik ze in een collage zet voor op de website.
    Maar nu komt het wel dichtbij ..
    Vanmiddag is een goede kennis van ons bevallen na een zw duur van 23 weken, na de bevalling is hij gelijk overleden :( het raakt me zo diep..de stichting Earlybirds gaat ook langs om fotos te maken.. uit eindelijk zal ik de fotos bewerken in een collage maar pff jeetjemina .. vind het zo vreselijk

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ah nee toch.. Wat vreselijk! Pff krijg gelijk weer tranen in mijn ogen..

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja pff :( echt vreselijk, zowiezo hoor ! ook als het andere kindjes zijn van buitenaf begrijp me niet verkeerd, maar zo dichtbij heb ik het (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

Dit was/is haar 7e kindje

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Als het zo dichtbij je is dan is het allemaal nog heftiger.. Bizar hoor. Weten ze waarom ze zo vroeg is bevallen?

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee nog niet, de andere 2 hier voor zijn ook te vroeg geboren maar dan met 35 en 36 weken.
    Ze rookt als een ketter, dus als je het mij vraagt denk ik dat de placenta niet meer optimaal zijn werk deed .. daarnaast denk ik ook na 6 kinderen dat je lichaam het wel wat moeilijk heeft.
    maar de precieze rede weet ik nog niet

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Jmay begreip dat het heel heftig is! Je kent zo iemand en je weet dat je straks die foto moet gaan bewerken.

Mijn temp is weer 0.10 gestegen terwijl hij normaal nu zou gaan zakken. We zullen zien morgen hihi

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend maantje! Goed teken

8. Maantje93

Meiden ik ben stiekem en beetje blij, hoop dat ik het goed zie, heb niet zulke goeden ogen en vertik het een bril te dragen maar kon het niet laten naar me temp stijging weer een testje te doen en nu zie ik naar 7 minuten toch echt iets wat op een super licht 2de streepje lijkt!! hoop dat ik het goed zie, krijg het denk ik niet op de foto! en dat ik dan zaterdag een duidelijkere test heb, is van mijn 2de plasje trouwens en geen indroog lijn of eisprong want die is al geweest. ook roze en een ijsprong of vals streepje is grijzig. ben even door het dollen hihihi!!

9. Maantje93

krijg hem niet op de foto maar toch staat hij er echt... ben even pfoeee... manlief word woedend als ik weer getest heb hihihi mag hem geen valsehoop geven vind hij, maar deze bewaar ik en laat ik hem vanavond met zijn blote oogjes is goed bekijken, want nu zit het dus echt niet tussen me oren, lichtroze en netzo dik als de controol streep.

pfoee meiden ben echt even totaaaal wouwsie aan het worden.

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Als je je ring en bij legt dan kan je camara beter focussen. En krijg je hem er meestal wel op.

Spannend hoop voor je dat hij donkerder word :)

11. Maantje93

Pff kan mijn moeder soms afschieten! Ma zie jij wat *loopt met test naar donker* nee zie niks zo ja heel licht maar dat kan ook het roze onderliggende laagje zijn. Maaa er zit geen roze onderligende laagje. Nauw als je zo goed moet kijken of er een streepje is dan ja dan.... zal het wel niet positief zijn....

Nauw ik heb geleerd dat alles wat roze al is het licht een streepje is...

Je zou toch denken dat ze minstens 60 is dus niet net 41......

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Welke test heb je gebruikt ?

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oeh spannend Maantje, als er een streep staat , hoe licht ook , is het normaal positief hè !!

Ben ook wel benieuwd naar een foto :D

14. Maantje93

Kruidvat 2voor5 10dpo

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend !
    Die testen zijn ook erg betrouwbaar
    Jammer dat je geen foto hebt haha

16. Maantje93

Vind ik ook, wouw hem uit de verpakking halen om nog beter te kijken, sloop ik de testlijn kan ik manlief het niet eens laten zien, denk dat ik zo nog even naar de action rij om een goedkope duo pack en nog x test, vertrouw er niet zo op als het me 4 de plasje van vandaag is maarja..

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wil je de moet echt niet ontnemen maar heb laatste cyclus ook een roze streep gehad op die test. En ook naar 6 of 7 minuten.
    Hij bleek echt niet te kloppen en was echt roze. Heb er nog wel Eem foto van zou hem zo wel eens posten.

Na 5 minuten moet je dus blijkbaar echt niet meer kijken 😳

18. Maantje93

Spannend03, ik blijf ook optimisties. hij was naar 5 minuten nog niet doorgelopen dus nog heel rozen zeg maar heel de strip, ga zo even naar de action. ik heb met kruidvat vorige maand mijn eisprong getest was dus valspositief maar niet zo en kleur.

19. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit was mijn test.
    Je moet erg goed kijken hoor, maar hij zit er echt.

Bijgevoegde bestanden:

• foto 1.jpg
      foto 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      5
  20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0