Ik zie wat je bedoel, ik had alleen niet zo en test trouwens. maar gewoon casette zonder blauwe letters. ik ben heel onzeker, een nadeel aan vroeg testen is dat het ook geen plakker kan zijn, en je alsnog ongesteld word. ik rij zo even naar de achtion. tot straks allemaal hoop dat die ook en 2de streep aangeeft.
Van de action krijg ik helemaal geen scherpe foto heb een huawei prima tel tot je foto ga maken staat wel ook weer een streepje wel lichter als vanochtend maar ook alles behalfe ochtend urine gister was hij nog om wit morgen ochtend doe ik weer een test maar dan met ochtend plas wat spannend zeg
Meiden word echt knettergek me temp lijkt echt geweldig. Duidelijke 1ste 2de 3de fase 1ste voor eisprong na eisprong en na in nesteling maar toch pff wat een spanning.
welkom ezria! hoe meer mensen hoe leuker krijg de action ook niet goed op de foto maar er zit een streep... mijn zus zag hem ook. zou toch wat zijn als ik op 2 testen 2 foute streepjes zou hebben, dat hij zo licht is kan komen omdat de testen pas van 25hcg doen, laat staan dat ik van mijn eigen maar 5hsg heb dat verdubbeld vanaf zondag zou zaterdag pas boven de 25 zijn. doe er morgen een met ochtend plas want de eerste was mijn 2 de plasje en de anderen mijn 4de.. en dan zullen we wel zien.. nog met me zus gekletst die heeft op 16 jarige leeftijd helaas abortus moeten laten doen omdat zij zwanger was van haar ex en er niet voor kon zorgen bij haar begon het ook bij de borsten het zelfde als mijn borsten nu echt alleen de buiten kant er van die pijn doen. ik hou nog steeds in me achterhoofd dat bijden testen vals positief kunnen zijn, en dan zien we het van zelf hihi
Ik denk dat ze echt niet beide een streepje zouden hebben als het niet zo was hoor! Ik heb dat echt maar 1 keer gehad met al mijn testen. Dus denk dat je testen echt wel positief zijn!
Ja idd dat is wel heel bijzonder als je op beide een nep streep zou hebben Dus denk dat het gewoon positief is ! Ben benieuwd naar je test morgen
Dankjewel! En ik zou het ook heel bijzonder vinden als je twee testen hebt gehad waarbij een streep kwam dat het niet zo zou zijn.. Ik ga voor je duimen en hopen dat het geen valse strepen zijn!
leuk maantje ! succes met de spannigen haha pff wat een rot belastingdienst zeg, heb er totaal geen verstand van hoor laten het altijd invullen door een vriend van ons. maar nou blijk dat hun zomaar het inkomen van mijn man omhoog gegooid hebben waardoor wij al maanden veel te weinige huurtoeslag hebben gekregen. kijk ik net op mijn man zijn jaar opgaaf en toen viel het me pas op, ruim 72 per maand minder.. nou vind ik heel wat ! , ook hadden ze laatst de huur zomaar veranderd naar minder terwijl we meer betalen en dus weer te kort hadden gekregen. is toch bizar? mogen hun dat zomaar veranderen? en hebben we dan wel recht om dat terug te vangen?
Natuurlijk heb je er recht op! Gewoon terug vragen. Wij hebben een koop huis dus moet daar voor altijd alles invullen. Wij krijgen gezamelijk omdat we getrouwd zijn maar 89 euro terwijl ik eerst 89 en ml 56
ja vind het zo raar dat hun dat zomaar veranderen allemaal, ik ging net weer een proef bekering maken , dacht misschien heb ik het gewoon fout maar schijnt dat we dus gewoon recht hebben op 72 euro meer huurtoeslag en 30 euro meer zorg toeslag ... zij veranderen dat toch ? dan moet ik dat toch terug krijgen? over 1,5 week gaat onze vriend de belastingaangifte weer doen, zou het dan automatische erbij gerekend worden wat we tekort hebben gehad?
Het geld zou je gewoon moeten kunnen terugvragen! Wat schandalig eigenlijk dat ze zo'n lange tijd zoveel geld (tenminste ik vind het een redelijk bedrag als je het zo leest..) niet krijgt waar je gewoon recht op heb.. En ik dacht dat de belastingdienst de slogan had: "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.." Nou niet dus!!
Meestal kost de belastingdienst meer geld dan dat je terug krijg. Begin met het uur onzeker der te worden we zullen zien morgen ochtend
Ja, idd we hadden zeker recht op 245 aan huur toeslag, vanaf okt. hebben we elke maand 200 gekregen , nu ging ik het dus opnieuw berekenen blijft dat we recht hebben op 275 (!!) aan huurtoeslag.