Oke. Duurt nog even voor jou dus! Spannend ! Mijn nod is zondag. Had nu net ineens kleine steekjes(lijken naaldenprikjes) bij mijn schaambeen bijna bij lies. Maar was maar even nu alweer weg. Spannend !!
spannend!! wanneer wil je gaan testen? wacht je netjes of gaat dat niet lukken..hihi ik begin woensdag met ov testen en hoop eigenlijk dat mijn ei wat eerder komt als vorige keer, maar als hij uberhoud komt ben ik ook al blij ahaha
Ga proberen het vol te houden tot zondag of maandag inderdaad. Kost me elke keer zoveel testen haha. Wie weet breekt mijn menstruatie van het weekend wel door. Zoniet ga ik testen. Zou nu nog wel niet echt positief kunnen zijn denk ik. Vind innesteling zo lastig. Overal staat tussen 6 en 12 dagen na eisprong. Mijn app geeft de 12 dagen dus aan maar alle andere sites zeggen dat de innesteling 8 maart al was houden dus 6 dagen aan . Maar zelfs dan is mijn hcg nu nog nooit hoog genoeg denk ik . Zie nu hier in de buurt zoveel mensen met een kinderwagen wandelen .. Dan denk ik ook ooh ik wil ook.. Zo lastig 😜
ik heb het vroeg testen ook afgeleerd.. mocht je te vroeg testen en geeft positief kan er nog zooooo veeeeeel fout gaan en is teleurstelling groter! en mocht hij wit zijn ben je meteen teleurgesteld terwijl het nog steeds kan.. ik zou 1 dag voor NOD als max aanhouden. dan is het ook zeker ingenesteld. succes meid ik hoop dat je snel ook achter de kinderwagen mag lopen
spannend zeg !! hoop dat je positief test zondag ! hier is de kleine meid weer beter, tenminste de koorts is weg alleen heeft ze vandaag niets gegeten, een halve boterham niets voor haar want ze eet normaal als een dijker
Gelukkig gaat het weet beter met de kleine ! Gelukkig morgen tot en met zaterdag volop werken dan gaat de week wel snel voorbij 😇 In ieder geval sneller dan mijn vrije dagen haha! Dan denk ik er echt teveel aan
irritant he , ik kan het straks na mijn eisprong ook heel moeilijk loslaten. ben veel hier te vinden maar dan vooral in de lounge enzo
Haha erg he! Gelukkig is het werk er haha! Vooral die zeurende buikpijn in mijn onderbuik is irritant. Moet daardoor steeds eraan denken haha
Hey meiden alles goed hier? Zit nu in mijn 5de week zo spannend de 27ste eerste echo en de 7de week. Als het goed is kunnen we het hartje dan al zien/horen. maandag komen ze van moeders voor moeders. Buiten het feit dat geen energie meer heb en het lijkt of ik een borstvergrkting heb gehad. En soms opeens misselijk word voel ik mijn eigen prima. We wouwen het tot de eerste trimester voor bij was geheim houden maar man lief bat het tegen zijn broer ge echt die zijn mond niet kon houden nu weet alleen de familie het en ze weete hoelang dus dat het nog fout kan gaan. Al voel ik me eigen geweldig en heb ik er een goed gevoel over. Testen liepen mooi op zijn nu op en ga er geen meer kopen ook weg gegooid ga die van mvm bewaren. Nu me eigen niet te gek maken/laten maken. Zit ook minder op het forum omdat er onzeker door word.
Wat fijn dat je je zo goed voelt ! Ook geen kwaaltjes veder ? Ja bij ons wist iedereen het met 8w, zowel vrienden als familie. Wij staan daar heel nuchter in want het kan fout gaan met 8 weken maar ook met 40 weken En al zou het fout gaan kunnen mensen je dan wel steunen en anders kan niemand begrijpen waarom je je zo rot voelt.
Ik ga proberen het geheim te houden . Maar zou niet weten of me dat zou gaan lukken 😇 denk dat er een grote kans is dat ik door mijn blijheid mijn mond voorbij praat
Haha ik kon het nooit verborgen houden. Bij mij wist zo'n beetje iedereen het al met een week of 5. Zodra ik wist dat ik zwanger was stopte ik gelijk met roken dus dat viel iedereen wel op.
Ik kan denk ik ook me mond niet houden...ieder geval niet tegen familie en een aantal vrienden. Hopelijk mogen we binnenkort allemaal lekker op roze ! @ellie hoe gaat het met jou ? Jij ook alweer bijna je ei? Ik had vandaag de hele dag hoofdpijn en veel vruchtbaar slijm dus denk morgen if overmorgen me ei net als de andere maanden. @spannend03 En met jou ? Ben jij nu bijna bij je nod ? Net als het geslacht dat vertellen wij ook gewoon want ik praat me mond toch voorbij
Nee bij mij duurt het ongeveer nog een weekje. Heb al even aan vriendlief gemeld dat ie maar even goed zijn best moet doen haha En dan gaat de ellende weer beginnen.. Zou het wel, zou het niet, zal ik al testen haha Geslacht had ik ook gelijk verteld. Vind het ook wel makkelijk dan kan iedereen gericht shoppen voor me.
@jmay, wij lopen mooi gelijk op ik werd gisteren ook overvallen door een pijnscheut in m'n buik @ellie, hier is dat ook zo. Ze gaan het vast al denken. Als ik misselijk ben vraagt de helft al of ik zwanger ben Onze ouders weten het wel gelijk maar familie en vrienden verder zullen toch echt moeten wachten
Meifen gaan jullie met mij mee duimen... gisteren avond opeens last van mijn Linker kant bij mijn heup een brandende pijn. Nu vanochtend na dat gepoetst had weer dacht bel afdeling gyneacologie even om te vragen hoe en wat. Ipv gerust gesteld maak ik me eigen alleen meer zorgen verlies geen bloed en heb alleen daar krampjes. Begin ze over bbz maar dan is je hcg toch nooit hoog en word hij toch ook niet snel hoger? Moet nu om half 3 naar een anderen gynaecoloog als normaal om te kijken of het goed zit. Maak mijn eigen zo zorgen nu. Het voeld zo goed juist
er veranderd op dit moment van alles in je buik.. je baarmoeder, je spieren , je banden, je darmen alles is zich aan het klaar maken voor de groei van het kindje. ik kan me herinneren dat ik de eerste weken giga krampen had, trekkend en brandend gevoel .. ik zal voor je duimen meid !
Ja leuk ! bijna op het wachtbankje weer.. hier weten onze ouders het, en een 2 stellen vrienden waarvan wij ook wisten dat ze bezig waren .. veder moet de rest ook nog wachten hoor
Zondag of Maandag is mijn nod. Erg spannend! Heb sinds gisteren gelige afscheiding. Iemand dit eerder gehad? Voor mijn nod heb ik wel afscheiding maar dat is altijd wit eigenlijk. Ook het idee dat mijn urine iets sterker ruikt. Drink ceel water maar Ruik het nog steeds 😜 Zou voor je duimen maantje! Hopelijk is alles goed en kun je lekker genieten .
Hey meiden alles is goed! Zelfs al een amoniaholte zichtbaar *vrucht water zakje etc* voor de rest verdikt bm slijmvlies en was alles goed voor mijn termijn!