2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ja dat zal wel inderdaad , dan leer je je echte mensen kennen.
    Nee precies, die zullen het idd net niet begrijpen al zullen ze wel heel erg hun best doen.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik vreet me ook helemaal kapot haha:D

Vreselijk al die symptomen!!

En de namen, daar zijn we al over uit:p de jongens naam zowieso, mijn partner wil erg graag vernoemen en voor een meisje weten we het ook zo goed als zeker.

Ik test Dinsdag ochtend weer denk ik.. niet eerder zowieso..

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    leuk dat jullie er al over uit zijn !

hier weten we voor een jongen wel een aantal namen maar voor een meisje helemaal niet, denk dat dat komt omdat we al een dochter hebben dat de inspiratie een beetje op is.
    Wij houden van aparte, niet al te veel voorkomende namen.
    Al komt de naam van mijn dochter nu ineens wel heel veel voor maar dan in andere schrijfwijzes.

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Wat een drukte, leuk!

Al veel meiden die zitten te wachten op een NOD.. ik zit nog in de opstart-fase. Vanaf maart/april voort echie.

JMay ik kan me voorstellen dat je dat niet kon laten liggen. Het komt vast nog eens van pas. En anders kun je het altijd nog cadeau geven! ;) Ik heb een te schattig roze pakje gekocht, voor als we een kindje kunnen krijgen. Kon hem niet laten liggen en kan het ook niet over mn hart verkrijgen om het weg te geven:p

5. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Pff Ellie wat een verschrikkelijke gebeurtenis, heb je verhaal gelezen. Ik weet verder niet echt wat er over te zeggen, woorden schieten te kort.

Ik hoop inderdaad ook dat het bij jullie snel lukt!

6. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik ben eigenlijk nooit bewust bezig geweest om te voelen wanneer mn eisprong is. Maar nu ik er zo over nadenk, een tijdje geleden had ik wel erge last van een kramp.. zo'n 2 week na mn menstruatie. Voelde als een ongesteldheids-kramp. Kan het zoiets zijn?

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb daar eigenlijk ook geen idee van.. Ik doe het altijd op goed geluk;) haha. Kan me ook niet herinneren dat ik mijn eisprong ooit heb gevoelt, maar van horen zeggen kan het inderdaad aanvoelen als krampen.

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik heb de dag voor de positieve test heel veel doorzichtig slijm, en de dag na de positieve test een paar uur lang krampen,steken soms sta ik gewoon krom van de pijn..
    deze maand duurde het van 10 -15 u daarna was het weg..

dus ik neem aan dat mn ei toen gesprongen is

9. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Gelukkig! Ik voelde me al een beetje naief :D
    Heb jij een regelmatige cyclus? Bij is het stipt elke 4 week, zelfs het tijdstip is 9 van de 10 keer gelijk.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind het niet echt menstruatie kramp.. Veel minder pijnlijk en veel meer gecentreerd op 1 plek. Of links of rechts.. En dan bouwt de pijn van de steekjes zich in een dag op en dan ineens is het weg.

Ook heb ik veeeeeel meer afscheiding rond m'n ei. Dan lekt het gewoon. En nu helemaal niks.. Dus ja..;)

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha nee hoor niet naïef. Ben je allang bezig om zwanger te raken?

Ik zit meestal rond de 30 a 31 dagen. Maar ik weet het eigenlijk niet zo heel erg goed. Toen ik gestopt was met de pil was ik heel snel zwanger en hield ik niets bij. Toen de eerste miskraam en daarna weer gelijk zwanger toen na de tweede miskraam weer snel zwanger. Heb tussendoor volgens mij weleens een uitschieter gehad van ongeveer 35 dagen. Misschien dat ik het niet zo goed bij hou omdat het elke keer zo snel weer raak was.

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ei ook nooit gevoeld en deze maand wel.

Het begon met steekjes links onder in mijn buik, daarna ook rechts..
    Maar links was meer aanwezig. Toen ineens een knaller van een Ov test en paar uur later menstruatie Uur en erg heftige buikpijn gehad die avond!!

13. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik zal er eens opletten! Het zou dan waarschijnlijk deze week zijn, aankomende woensdag is mn 14e dag.

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    spannend !

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ja zo heb ik dat dus ook maar dan de volgende dag..echt veel pijn doet het ! :$

16. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Nee niet lang. Officieel nog niet eens begonnen ;) Maar we willen wel graag. k ben al een tijd gestopt met de pil, want voelde me daar niet prettig bij.
    Waarschijnlijk vanaf maart blijven de condooms in het pakje. Het lastige is dat mensen die dicht bij ons staan ook graag willen (lukt niet) en net begonnen zijn met een hele medische molen. Ze hebben net een terugplaatsing gehad, wat niet is gelukt. Komende week weer een terugplaatsing.

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik snap dat het lastig is idd..
    onze beste vrienden hebben er ook heel lang over moeten doen en uit eindelijk door de MMM zwanger geworden.
    hij heeft 2x kanker gehad dus zijn zaad was zo goed als dood.

We zeiden altijd : eerst hun zwanger en dan wij weer.
    maar na een paar manden dachten we, dat het zo helaas niet werkt en zijn wij er gewoon voor gegaan, snap dat je dat moeilijk vind maar ik zou me daardoor niet tegen houden.

We werden eind november blij verrast toen ze langs kwamen en vertelde dat ze eindelijk zwanger waren echt helemaal super !

18. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Fijn om van iemand te horen die hetzelfde 'probleem' had.
    Vind het wel lastig.. we zaten in eerste instantie te wachten tot ik een vast contract had (en dat heb ik sinds oktober/november). Daarna kwam (onverwachts natuurlijk) het verhaal van hun.
    We hadden altijd de gedachten, eerst zij en dan wij. Maarja, het is natuurlijk niet duidelijk of het überhaupt kan bij hun.. En voor hetzelfde geld gaat het bij ons ook niet vanzelfsprekend.
    Ik vind het zo naar te zien dat ze het er zo moeilijk mee hebben.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Tuurlijk is ook echt super naar, vonden wij ook
    maar idd stel dat het bij jullie ook een jaar of langer duurt..en daarbij het is jullie wens, en als die wens zo groot is zou ik dat echt niet aan de kant zetten.

wij hebben toen met hun gepraat en gezegd dat wij graag voor een tweede kindje wilde gaan en weetje wat ze zeiden: wat leuk zeg ! hopelijk zijn we dan samen zwanger.
    je zal zien dat ze er heel goed op reageren, als je hen tenminste verteld dat jullie er ook voor willen gaan.
    wij hebben dat toen wel gedaan zodat de ''klap'' wat minder hard zou aankomen als ik zwanger zou zijn en hun nog niet en dat we dan ineens met dat nieuws kwamen zeg maar.

20. LoveShineALight

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Super dat het wel gelukt is bij hun!
    We hebben het er nog niet specifiek over gehad, ze weten wel dat we graag kinderen willen. Bij hun is de pijn nog zo vers, ze zitten nu midden in behandelingen etc. Aan de ene kant denk ik, inderdaad vertellen dat we bezig willen. Aan de andere kant: ik wil niet onrust veroorzaken, misschien duurt het bij ons ook een tijd(je) voor het lukt en zijn zij dan ook in verwachting. Mochten we zeggen dat het gaan proberen, heb ik het gevoel dat dit mogelijk onrust veroorzaakt. Of juist het contact moeilijk/ongemakkelijk maakt.

Deel Deze Pagina