Wat fijn dat alles goed gaat zeg, toch een hele opluchting. Je schrikt toch wel even natuurlijk als je toch wat steken hebt en je hoort dat het misschien een bbz is. Nu nog 'even' wachten en dan kan je testen. Helaas duurt dat wachten altijd zo lang haha.
spannend zeg! nee ik herken dat niet, hier ook altijd wit voor nod, en slijm. wat zegt google ? haha ik ga altijd google'en dan @maantje fijn dat alles goed is !
Ik ben aant tempen maar snap we geen hol van hahahahaha Dus ik ga gewoon door en kijk ik of ik achteraf er iets in zie of niet.. Ik wil ook niet te veel Ov testen doen, maar wel een paar ivm dat ik zeker wil weten of ik hem gehad heb want ander moet ik naar t ziekenhuis
Heb heel af en toe steekjes in mijn linker onderbuik.. Zo spannend nu. Borsten zijn sinds gisteravond ook gevoelig ☺️ Heb dit nooit voor mijn menstruatie verder. Wat me ook opviel zijn puntjes om het tepelhof heen. Gewoon op de huid dus. Herkent iemand dit? Nooit gehad maar het is dus niet op de tepel zelf
Even een vraagje! Ik zit op dag 10 maar heb nu al waterige afscheiding...? Zal t dan eerder mijn ei zijn?? Vanavond ff Ov test doen
Ik voelde dat ik zwanger was doordat het leek of dinsdag ochtend maandag ei gehad. Al het sperma van de dagen er voor er uit kwam zo voelde het klinkt vies. Vandaag is de misselijkheid aan het door zetten bah! Het veld nog altijd goed veel mensen zeggen dat je op je intuniti af moet gaan. Die zeg dat alles goed komt.
Vandaag slecht bericht gehad van de gynaecoloog. Mijn endometriose waarden zijn te erg gestegen. De buikpijn erbij vinden zr ook te erg worden . Dus moet kiezen of nu geopereerd worden of ze geven me nog een half jaar de tijd om zwanger te worden . Maar wel maximaal half jaar en dan over half jaar operatie . Mocht ik nu zwanger zijn krijg ik al wel bij 6 weken een echo.
Die constante buikpijn geeft zoveel hoop.. Maar kan ook de menstruatie zijn haha. Maar bultjes om mijn tepelhof heb ik nog niet eerder gehad dus wie weet 😜
Ik herken het ja, ik heb zelf ook heel erg veel buikpijn (en ook echt hoe het voelt om ongesteld te worden). Dus voor mezelf denk ik echt dat ik het in mijn hoofd heb en dat ik gewoon ongesteld ga worden. Uiteraard duim ik voor je dat je nu zwanger bent!!
jeetje spannend .. wat vervelend ! ik ga heel erg voor je duimen dat het deze ronde raak is .. succes met je beslissing! hier zit mijn ei eraan te komen, ik voel het haha