Spannend; spannend!!!!! Ik hoop dat dat de ongi weg blijft echt! Ik gin het je zo!!! Hier net terug van een gezellig feestje van collega die 30 werd, netjes aan de fanta gezeten haha wel veel te veel gerookt... Ik ben een feestjes roker haha maar ga er nu echt mee kappen kan geen sigaret meer zien! Iedereen ligt denk ik al op 1 oor hier dus ga er ook maar een eind aan maken
Menstruatie is doorgebroken .😢 En hoe. Lig de hele nacht al wakker van de pijn. Pijnstiller ingenomen nu , hopelijk trekt het nog beetje weg. De krampen zijn zo extreem .. 😔
Aah wat jammer spannend03! Hier een zwangerschapstestje gedaan: geen tweede streep. Ben benieuwd of m'n ongesteldheid überhaupt nog komen gaat, want voel me zoals anders op dag 5 van m'n menstruatie.
Jeetje spannend zeg. Is je cyclus normaal regelmatig ? Je zou de ha kunnen bellen morgen voor een bloed test ?
Ik heb echt geen idee hahaha. Als ik uitga van een cyclus van 33 dagen dan zou het over een paar dagen zo zijn. Maar zat eerst altijd rond de 30 dagen dus dan is het nu ongeveer. Ik voel het nooit of let er ook nooit zo op. Ik wil er eigenlijk ook niet zo heel veel mee bezig zijn als vorige maand. Het zou leuk zijn als ik zo snel weer zwanger zou zijn, maar over een paar maanden is ook goed. Eerst mezelf even opvegen haha
Ja dat is ook zo Ik heb deze maand ook geen ovu testen gebruikt en voelde me ei ook niet super duidelijk. Zal je net zien...met ovu testen voel ik hem duidelijk en zonder dus niet haha
Willen jullie even mee kijken snap er niks van!! Ik had waterige afscheiding en steekjes dus begon woensdag met Ov test en was heeeel licht pos dus elke dag verder gegaan. Nu wachte ik op de knaller maar denk dat ik hem wel eens gemist kan hebben aangezien ik de vorige ronde 3 testen had gedaan en 2 wit en 1 knaller dus de waardes zijn snel weg bij mij leek wel.. Nu had ik net geen waterige afscheiding meer maar was het room/wit? Dat is toch na je eisprong? Dus test gedaan en wit...? Wat denken jullie? Want aan mijn temp kaart lijkt het nog niet toch dat mijn ei is geweest? Stuk minder zichtbaar zie ik op de foto.. Maar de rechter is van vandaag
Ja 1 keer in 4 wk.. M'n cyclus is gemiddeld 27 dagen. Ik wacht nog maar af.. Wil mezelf ook niet helemaal gek maken want de kans is klein.
Wat vreemd vind er geen 1 namelijk echt positief... Die in t midden ia nog het donkwrste maar dan nog niet positief. Wel allemaal rond de zelfde tijd ? Ik heb zelf nooit echt afcheiding direct na m'n ei. Misschien moet hij nog komen ?
Ik denk ook dat hij nog moet komen want vorige x had ik echt buikpijn dn een duidelijke positieve knaller maar toen was de rest wit en 1 knaller.. En omdat die middelste wat donkerder was ging ik twijfelen.. Maar ik denk dat ik gewoon even door test hoor.. Straks rond 20.00 nog een test denk ik of morgen
Als ik nog een paar dagen misselijk blijf zit ik eraan te denken om toch alsnog een test te doen. Want de buikpijn was extreem gisteren maar het bloedverlies viel achteraf erg mee.. En nu is het weer zo goed als weg.. Ook is het erg bruinig. dus echt oud bloed. Nou heb ik gelezen dat 20% van de zwangere vrouwen nog bloedverlies heeft in het begin.. Dus mocht mijn misselijkheid niet wegtrekken toch nog een testje wagen? (A)
Ik zou vandaag even aankijken, als de ongi niet doorzet zou ik morgen vroeg zeker een testje doen!! Toch nog spannend meid!!! Succes!! Hier zo in twijfel... Gister erg lichte Ov test en vanmorgen temp onhoog... Dus lijkt of hij toch is geweest? Maar heb geen knaller gehad dus Miss gemist of toch nog komen? Pff zo maar eens een test doen om te kijken wat die doet..
hey mammz bij mij werken ovu testen niet altijd een duidelijke streep waar bij moet zoeken naar de knaller! als je elke dag de zelde tijd temp zou ik zeggen dat je gisteren je ei had gehad, kijk mijn kaartje maar eens die is heel duidelijk. Hier gaat alles goed heb een mvm test met 5 weken doorstaan haha, duidelijke 2de streep eigenlijk mag je pas vanaf de 6de week mee doen, en die testen zijn ook veel minder gevoelig. maar hij was duidelijker als de kv test! alles voel nog altijd goed, geen erge ongi krampen of bloed verlies gehad *afkloppen en zorgen dat het zo blijft*. alleen gisteren zo hard van de trap gevallen dat door mijn enkel ben gegaan.. niet op mijn buik gelukkig klap opgevangen met mijn handen.