Waarom twijfelen jullie :O ? hoe oud is jou dochtertje? Als ik deze maand zw zou zijn dan schelen onze kindjes zn 25 maanden ! super leuk lijkt het me . @Spannend geen idee waar die is
Oh we gaan alweer richting de testen... Spannend meiden!! Ik hoop het ook voor jullie!! Ik ga slapen want heb nog steeds zo'n buikpijn/ongi gevoel bah hopelijk morgen wat minder.. Ik zou t liefst morgen al testen hahaha maar ga zo lang mogelijk wachten! (Zeg ik nu haha)
Hey meiden, met mij gaat alles goed, ik voel me super op soms giega misselijke buien na, en het constant naar de wc moeten. nu toch echt bijna 6 weken, maandag precies hihihi... en dan donderdag de echo.. heb alleen steeds raren dromen. droom steeds over 2 babys ipv 1 echt vaag haha. maar 2 zijn ook welkom, kom ook omdat ik met alles zo vroeg goed testen ook met moeders voor moeders met 5 weeke goed positief terwijl dat normaal pas vanaf 6 weken is. over de 123 testen ben ik niet zo positief hd maandag mijn ei gehad en ze kwamen te laat woensdag pas binnen heb toen tot zaterdag positiefe testen gehad en toen hebben wij niet meer geklust werd er dus ook onzeker van en er zit nu toch een baby in mijn buik. Wat spannend voor jullie zeg bijna testen ben echt aan het duimen dat het voor jullie ook raak gaat zijn!!!
Bij mij waren ze netjes de volgende dag al binnen. En mijn huisarts zei dat de huisartsen die strips ook gebruiken. Heb gewoon alleen de losse stripjes he.
Spannend hoor maantje! Ik ben jaloers!! Kun je de misselijkheid nog onder controle houden? Alvast veel plezier bij de echo, super leuk
Maantje veel plezier bij de volgende echo!!! Hoop dat het goed gegroeid is Bubblez fijn he dat wachten... Pfff hahaha
Mijn wachten gaat echt relaxed. Volgens mij heb ik het knopje gevonden waardoor ik er een stuk minder aan denk. Echt heerlijk! Ik doe gewoon mijn ding en voor ik het weet ben ik overtijd ik wacht nog een week en 2 dagen voordat ik evt ga testen
Wij hebben vrienden op visite die blijven eten super gezellig. Maar schaam me rot..hun zijn zwanger nu 22 weken En ze praten over niets anders...merk dat ik dat best wel uuhm jammer ? Vervelend vind ? Gek he...had ik eerst helemaal niet
Ik snap je! Je wilt niet jaloers zijn maar toch wordt je even groen van jaloezie.. Ik ken het.. In het afgelopen half jaar zijn er 5 mensen om ons heen zwanger geraakt en ik kon echt wel janken.. Nu kan ik get wat beter relativeren.. Rustig blijven en het komt vanzelf
Ik of Nouja, eigenlijk vrijdag. Maar ik test pas over een week als ik dag nog niet ongesteld ben ik haal ook niet eerder dan zaterdag een test Hier nog steeds zeer pijnlijke b.orsten echt heel zeer. Ze zijn ook werkelijk gegroeid, mijn bh's zijn te klein nu en ze zijn steviger. En ronder... Heel bizar.. Sinds eergisteren voel ik ook dat m'n melkklieren opgezet zijn.. Ik word er zo flauw van, het doet echt pijn en heb er laat van. Paracetamol helpt niet Hoe is het met de meiden hier? Hoe voel je je maantje?
http://i57.tinypic.com/dc7ajs.jpg Ik heb getest zie een klein tuurstreepje maar krijg hem amper op de foto Nog maar even wachten
hier is er volgens de dames in het testen topic wel wat te zien http://plaatjesdump.nl/upload/9a0495...6c853b0f03.jpg
Spannend hoor Mijn tepels zo Zijn nu gevoelig eerst waren mijn melk klieren pijnlek. Jmay mijn testen begonnen ook zo en na 1 dag zag je een streepje en na 2 dagen clear blau.